Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2

Status
Niet open voor verdere reacties.
jij sloopt ook alles he :+

Was meer een gevalletje van;

"Sorry meneer Jeronimerel, onze monteur is bij de door u duur betaalde onderhoudsbeurt, de aftapplug vergeten vast te zetten" B|

SAFE is dus niet zo SAFE. :N

full


Daar hoort een aftapplug niet te zitten :N

Verder geen last gehad van olieverbruik,
maar heb hem ook maar 11 maanden gehad.

Toen kwam de Blade. *O*
 
Was meer een gevalletje van;

"Sorry meneer Jeronimerel, onze monteur is bij de door u duur betaalde onderhoudsbeurt, de aftapplug vergeten vast te zetten" B|

SAFE is dus niet zo SAFE. :N

(Afbeelding)

Daar hoort een aftapplug niet te zitten :N

Verder geen last gehad van olieverbruik,
maar heb hem ook maar 11 maanden gehad.

Toen kwam de Blade. *O*
Tja, dat zoiets leidt tot wat meer olieverbruik.... :)
 
Vanmiddag even met een maat van fiets geruild (ik op een R1 dus, nou ja!), best wel leuk om je eigen fiets een keer te zien rijden en met name om hem te horen bleeeeeeeren (uiteraard reed ik achteraan) :Y
 
Nou, zoals het er nu naar uitziet de rood/zwarte, ik mis op de nieuwe zwarte de rode belettering. Ik vind hem een beetje flets. :?

Maar....... Ik wil ze eerst zien. :Y

Ik ben als het weer, die veranderd ook altijd. :)

Ik rijd nu een rood/zwarte, maar ga waarschijnlijk voor de zwarte. Die kan je ook gewoon opleuken net zoals Red69, gewoon je fiets iedere maand een leuk kadootje geven. Dat heeft íe na een maand toch wel weer verdient :) .
 
Vanmiddag even met een maat van fiets geruild (ik op een R1 dus, nou ja!), best wel leuk om je eigen fiets een keer te zien rijden en met name om hem te horen bleeeeeeeren (uiteraard reed ik achteraan) :Y


Ik laat m'n broer er ook wel eens op mijn blade rijden. Inderdaaaad :} :} :} :}
heeeel gaaf geluid, net een motogp motor, dat geluid :9~ :9~ :9~
 
Martijn ben je nou al eens een keer een gearindicator :P

Ja ben vorige week bij Martijn's motorkleding geweest (vond het persoonlijk klein beetje tegenvallen qua grootte, maar het is wel een zaak waar ze goede service hoog in het vaandel hebben geloof ik)
Maarre waar ken ik m het goedkoopst kopen? Dan ga ik m van de week bestellen. *D *D
 
Ja ben vorige week bij Martijn's motorkleding geweest (vond het persoonlijk klein beetje tegenvallen qua grootte, maar het is wel een zaak waar ze goede service hoog in het vaandel hebben geloof ik)
Maarre waar ken ik m het goedkoopst kopen? Dan ga ik m van de week bestellen. *D *D
bij Martijns :+
 
die waren immers al te koop binnen 50 meter en het spoor was 400 meter lang... ;)

Ja idd, Tijdens het wachten stiekem kersen gejat,
verkopers stonden naar de brandweer te kijken. _O-

:+

[me]Jeronimerel kan er nu om lachen, maar als je je realiseerd dat ik
een 10 minuten daarvoor een paar rondjes KB Ressen heb gedraait en flink
over de dijk heb geknalt, en mijn vrouwtje 's middags de R1 heeft opgehaald in veenendaal, schrik je toch wel even.[/me]
 
Ik rijd nu een rood/zwarte, maar ga waarschijnlijk voor de zwarte. Die kan je ook gewoon opleuken net zoals Red69, gewoon je fiets iedere maand een leuk kadootje geven. Dat heeft íe na een maand toch wel weer verdient :) .

Kijk dat zijn nog eens tips!!!!!!!! :}

Btw, richting eind 2006 komen er misschien wat rode spulletjes op de markt. Om alvast in de agenda te zetten! O-)
 
:9 morguh
Gister ff de pc3 laten afstellen bij powerpoint..uitdraai jammer genoeg thuis vergeten krijgen jullie binnen kort te zien .Wereld verschil ..nu nog ff de toerenbegrenzer weg halen .

261208
 
Laatst bewerkt:
De meesten weten het al, maar even ter verduidelijking voor degene die het nog niet weten:

We spreken af bij RESTAURANT LEKZICHT te SCHOONHOVEN.


lekzicht.jpg



Dit omdat de aanmeldingen tegenvallen en de meeste figuren uit deze regionen komen. Ook is het nu wat beter te doen voor de mensen die van wat zuiderlijke regionen komen.


@Mario, effe beginpost aanpassen a.u.b. ;)
 
De meesten weten het al, maar even ter verduidelijking voor degene die het nog niet weten:

We spreken af bij RESTAURANT LEKZICHT te SCHOONHOVEN.


http://home.planet.nl/~maas6157/lekzicht.jpg ((Afbeelding))http://home.planet.nl/~maas6157/lekzicht.jpg


Dit omdat de aanmeldingen tegenvallen en de meeste figuren uit deze regionen komen. Ook is het nu wat beter te doen voor de mensen die van wat zuiderlijke regionen komen.


@Mario, effe beginpost aanpassen a.u.b. ;)
Done :P
 
ik ben benieuwd mate :) goeie toko daar he ;)
plaatjes posten lukt nu ook zie ik :+

261262


idd vind hem lekker rijden tussen de 4 en 8 d toeren cker als ik in zijn 2e versnelling zit janken dat ding.Uitdraai ff binnenkort posten.Vriend van mij was ook ff mee heeft gelijk zijn pc3 op nw. ff laten afstellen hij vind zijn bike 10 beter rijdt dan daarvoor ook een blade 929 bj 2001.
Cker een goede toko neem cker de tijd voor om het j helemaal uit te leggen.
 
Laatst bewerkt:
De meesten weten het al, maar even ter verduidelijking voor degene die het nog niet weten:

We spreken af bij RESTAURANT LEKZICHT te SCHOONHOVEN.


http://home.planet.nl/~maas6157/lekzicht.jpg ((Afbeelding))http://home.planet.nl/~maas6157/lekzicht.jpg


Dit omdat de aanmeldingen tegenvallen en de meeste figuren uit deze regionen komen. Ook is het nu wat beter te doen voor de mensen die van wat zuiderlijke regionen komen.


@Mario, effe beginpost aanpassen a.u.b. ;)

Gaat de rit daarna nog wel richting Ten Kate, of is dat helemaal van de baan??
Ten Kate is vanuit Enschede goed te doen, Schoonhoven wordt me toch net iets te gek (180 km).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan