Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heyy WTF gaat ie weg :P :+

Yep dan is ie 2 jaar oud en heeft hij rond de 20000 op de tellert(nu reeds 10600). Wil je nog een beetje interessante inruil krijgen moet je hem niet veel verder doorrijden. 's zien wat er dan allemaal te koop is of gaat komen

;(

Dan hangt het een beetje van het weer af of ik ff langskom.

Ja da's logisch je hebt tenslotte een 1000! :o
 
Laatst bewerkt:
Gaat de rit daarna nog wel richting Ten Kate, of is dat helemaal van de baan??
Ten Kate is vanuit Enschede goed te doen, Schoonhoven wordt me toch net iets te gek (180 km).
Yep, hetzelfde geldt voor mij vanuit Apeldoorn. Ik ga (afhankelijk van het weer) overigens wel nog naar ten Kate.
 
Soooo rustig zo hier op het mooiste topic van het MF :Z
Dus dan maar een vraagje er tegen aan gooien, wat voor olie gooien jullie in de blade? half syntheet of vol syntheet.
Momenteel zit er bij mij Shell advance 10W40 in halfsyntheet (uit 't bulkvat van Arie M.)? :?
 
Soooo rustig zo hier op het mooiste topic van het MF :Z
Dus dan maar een vraagje er tegen aan gooien, wat voor olie gooien jullie in de blade? half syntheet of vol syntheet.
Momenteel zit er bij mij Shell advance 10W40 in halfsyntheet (uit 't bulkvat van Arie M.)? :?
half synteet , doe er geen volsynteet in want dan kun je het haasje zijn ;) slippende koppeling tot gevolg :P (mail me nou eens een foto van je bike joh :+ )
 
half synteet , doe er geen volsynteet in want dan kun je het haasje zijn ;) slippende koppeling tot gevolg :P (mail me nou eens een foto van je bike joh :+ )


Tjsa dat heb ik inderdaad wel vaker gehoord, maar wat ik me dan afvraag? Waarom maken ze die olie dan?? :?
 
Tjsa dat heb ik inderdaad wel vaker gehoord, maar wat ik me dan afvraag? Waarom maken ze die olie dan?? :?
is meer voor een circuitbike :P dus continue volle belasting van het blok :)

oja ik heb 1 foto van je verkleind en die mail ik nu ff terug naar je , die andere foto is niet zo mooi de Blade lijkt wel roze :P
 
is meer voor een circuitbike :P dus continue volle belasting van het blok :)

oja ik heb 1 foto van je verkleind en die mail ik nu ff terug naar je , die andere foto is niet zo mooi de Blade lijkt wel roze :P

is met telefoon gemaakt, zoek wel ff andere op.
Heb er namelijk niet zo veel :?

Heb momenteel niet een programmaatje om ze te verkleinen, moet ik nog even installeren (IRFAN ofziets)
 
is met telefoon gemaakt, zoek wel ff andere op.
Heb er namelijk niet zo veel :?

Heb momenteel niet een programmaatje om ze te verkleinen, moet ik nog even installeren (IRFAN ofziets)
ok let op je hebt XP neem ik aan? ga naar deze site http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx en download de imageresiser en je bent klaar staat rechts bijna onderaan de pagina ,hoe werkt het nou supersimpel als je die gedownload hebt dan klik je met rechtermuisknop op de foto en daar zie je een nieuw zinnetje staan nl resize pictures , aanklikken metrechts en dan kun je kiezen tussen 3 mogelijkheden dan gewoon 1 nemen die je denkt dat goed is :) zo duidelijk hoop ik :P
 
Soooo rustig zo hier op het mooiste topic van het MF :Z
Dus dan maar een vraagje er tegen aan gooien, wat voor olie gooien jullie in de blade? half syntheet of vol syntheet.
Momenteel zit er bij mij Shell advance 10W40 in halfsyntheet (uit 't bulkvat van Arie M.)? :?
Ook bij mij zit er halfsynthetische olie in, spec: 10W40 SG. En het is zoals Marrioblade zegt: alleen bij continu volbelasting zou je volsynthetische olie nodig kunnen hebben
 
@ cbr/xt: ff een tippie, je kan je bericht altijd nog even aanpassen of editten.
door op het edit icoontje te klikken. :W
 
post die foto nou eens joh :P :+

Tjsa was nog ff boodschappen doen :P
Komt ie dan he *D

full


Mijn schatje! :9~ *D :P *O*
 
Nog wat UPP materiaal gekocht bij Safe?
Was er rond 4 uur. Vond die motoren met die lange achterbruggen lachuh. Rijdt volgens mij voor geen meter.
 
Nog wat UPP materiaal gekocht bij Safe?
Was er rond 4 uur. Vond die motoren met die lange achterbruggen lachuh. Rijdt volgens mij voor geen meter.
neuhh ik koop nix bij Safe :P ik moet sparen voor mijn nieuwe schatje ;) ik was er ook rond die tijd :9 ja idd is leuk voor rechtdoor :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan