Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mag nu officieel mee 'foto'stalken.... *O* *O* *O*
full
 
@Muis en Guppie: ik had al op de
full
geklikt en een melding gegeven, dus jullie hadden helemaal niet zo ongeduldig hoeven doen... ;)


vanmiddag voor mijn werk naar Wageningen geweest (jazeker, alweer), binnendoor via Oudewater, daarna vanaf Wijk bij duurstede over de dijk, heerlijk gewoon, geen verkeer, geen wind, lekker zonnetje.
Ik vertrok om 5 uur uit Wageningen via de snelweg, omdat ik om 18 uur thuis moest zijn.
File vanaf Veenendaal tot Oudenrijn, filerijden geoefend... :(
half 7 thuis zeg...

maarrrrrrrrrr... wel lekker gereje ! :]

:+
 
@Muis en Guppie: ik had al op de (Afbeelding) geklikt en een melding gegeven, dus jullie hadden helemaal niet zo ongeduldig hoeven doen... ;)


vanmiddag voor mijn werk naar Wageningen geweest (jazeker, alweer), binnendoor via Oudewater, daarna vanaf Wijk bij duurstede over de dijk, heerlijk gewoon, geen verkeer, geen wind, lekker zonnetje.
Ik vertrok om 5 uur uit Wageningen via de snelweg, omdat ik om 18 uur thuis moest zijn.
File vanaf Veenendaal tot Oudenrijn, filerijden geoefend... :(
half 7 thuis zeg...


maarrrrrrrrrr... wel lekker gereje ! :]

:+
RUIM 26 1/2 UUR.....DAS N NIEUW RECORD *O* *O* *O*
 
Heb de hele tank schoongemaakt met dreft en dus volledig ontvet, misschien moet ik de pad wat warmer maken, want ik meen dat er hars op zit? :?
 
Heb de hele tank schoongemaakt met dreft en dus volledig ontvet, misschien moet ik de pad wat warmer maken, want ik meen dat er hars op zit? :?
die pad te warm is ook niet goed...enne dreft is ook niet goed :N :N
beter wat terpetine......... klein beetje
 
die pad te warm is ook niet goed...enne dreft is ook niet goed :N :N
beter wat terpetine......... klein beetje


terpetine gaan we dan maar proberen, ben bang dat hij verziekt is, want hij plakt nu natuurlijk nooit meer zo goed........................(maar dat deed hij toch al niet) :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan