Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeg Muis,.........................................

















































































































Wat voor kleur heeft jouw Z eigenlijk???? :z :z :z :z :z

:+
 
hup, ff een berichtje erbij....


J****S, deze pagina is nog rooier dan mijn bankrekening.........




















en die is rood hoor,......fluoriserend Rood }) })
 
stem PVDA...................!!!!!!. rooie rakker ....... :Y :Y


wel een hele goeie, hebben er veel niet van terug, ff niet opletten.............. en pats :( :( , half uurtje verder met inladen van de picca's _O- _O- _O- _O-
 
laptop van knutsel(in de verte)na inladen van de pagina rouge...., met dank aan Muis...... :W :W
full
 
wordt een nare pagina.
duurt ff eer ie gedownload is zo.








:+ :+
ik kan er de humor wel van inzien. :o


zo als die rode terrorist nog een keer z'n aanval doet is het hele mf plat



_O- _O- _O-


en tegen deze acties ben ik niet verzekerd.

pers bericht
Woensdag avond heeft een terrorist geprobeert om het internet plat te leggen dmv een bombardement met een rood kanon

De omvang van de schade heeft diepe sporen nagelaten in de internet verbinding van vele gebruikers wereldwijd.

Het terrorismerisico is totaal onvoorspelbaar en niet calculeerbaar. Een belangrijke voorwaarde voor verzekeren is dat er een inschatting gemaakt kan worden van de kans dat een gebeurtenis zich voordoet en van de maximale schade als gevolg van die gebeurtenis. En juist de kans op een nieuwe aanslag en de impact ervan zijn niet te calculeren.

Een herhaling van een dergelijk omvangrijke schade zou dramatisch zijn voor de verzekeringsindustrie en voor haar verzekerden. Het gevolg zou kunnen zijn dat ook claims die niets met een terroristische aanslag te maken hebben niet meer kunnen worden vergoed. Een verzekering, waarvoor premie betaald werd, is niets waard als verzekeraars niet meer aan hun verplichtingen kunnen voldoen.



L :+ L _O- _O- _O-
 
hahahaha, ja sjorrit was een goeie, heb ook helemaal in een scheur gelegen _O- _O- _O- , maaruh de rooie pagina was ook erg lachen, daar gaan een hoop mensen nog nat op :} :}
 
Samen met die post van sjorrit in je tankpad topic heb ik hier een superavond....das lachen

me buik doet er zeer van... :+ :+ :+ :+


ik wou tussen de facturen door nog ff gezellig internetten

zit ik g**ver***me met een zere rug, pijn in mn buik en de bril stroomt van mn snotkoker af.







:? :? :?
 
zo als die rode terrorist nog een keer z'n aanval doet is het hele mf plat



_O- _O- _O-


en tegen deze acties ben ik niet verzekerd.

pers bericht
Woensdag avond heeft een terrorist geprobeert om het internet plat te leggen dmv een bombardement met een rood kanon

De omvang van de schade heeft diepe sporen nagelaten in de internet verbinding van vele gebruikers wereldwijd.

Het terrorismerisico is totaal onvoorspelbaar en niet calculeerbaar. Een belangrijke voorwaarde voor verzekeren is dat er een inschatting gemaakt kan worden van de kans dat een gebeurtenis zich voordoet en van de maximale schade als gevolg van die gebeurtenis. En juist de kans op een nieuwe aanslag en de impact ervan zijn niet te calculeren.

Een herhaling van een dergelijk omvangrijke schade zou dramatisch zijn voor de verzekeringsindustrie en voor haar verzekerden. Het gevolg zou kunnen zijn dat ook claims die niets met een terroristische aanslag te maken hebben niet meer kunnen worden vergoed. Een verzekering, waarvoor premie betaald werd, is niets waard als verzekeraars niet meer aan hun verplichtingen kunnen voldoen.



L :+ L _O- _O- _O-

ze zeggen dat lachen gezond is.
als ik mijn buik voel geloof ik er niks van. ;)

:+ :+
 
Wat denk je????????, ff google op rooie terrorist....

krijg je dit
\

full
 
hahahaha, ja sjorrit was een goeie, heb ook helemaal in een scheur gelegen _O- _O- _O- , maaruh de rooie pagina was ook erg lachen, daar gaan een hoop mensen nog nat op :} :}


leuk een verwijzing naar muis z'n photo shoot in je ondertekst.

wordt echt iedereen gek.

leuke fotootjes klik hier


kopie van deze link is mischien wel leuk voor van de winter als het vriest dan kan de kachel gelijk uit.
 
hahahahahahahahahahahahahahaha :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y





:} :} :} :} :} :} :} :} :}

}) })

Wat een goeie............

Hé, kijk nou een linkje met piccies....
hhmmm, ff kijken..



























BANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(



8-) hahahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan