Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeiesavonds allen,

vanmiddag heerlijk gereden met de Z, flink wat op- en afritten gedaan (stepje aan de grond) en daarna via de motordealert (ff kettingreiniger halen) naar huis. Draai vrolijk de randweg in haarlem op, trek door naar 100 en besluit er een meeuw te kijken wie harder is hij of mijn arm.

Wel....ik typ nog steeds met twee fingers en 2 handen (en 2 armen), die meeuw heeft het niet overleefd en is tegen mijn arm letterlijk te pletter gevlogen. Heel RANZIG!! gelukkig dat ik 10min van huis was verwijderd, want mijn hele jas zat onder het meeuwenvlees en meeuweningewanden GOOR dat het er uit zag!!

Dat was nog niks, bij aankomst werd ik verrast door de meest RANZIGE geur ooit. Wist niet dat meeuwen zo verschrikkelijk stinken van binnen, moest bijna :r :r :r
Ook tijdens het schoonmaken van mijn jas kwam de :r :r :r neiging vaak naar boven.
Vrijdag mijn jas maar ff proffesioneel laten reinigen, krijg die geur er namelijk niet zo goed uit.

Dus, tip van kim, probeer toch ff wat beter OM die K*t meeuwen heen te sturen.... pijn doen ze niet zo heel erg, maar meuren!!
 
Laatst bewerkt:
goeiesavonds allen,

vanmiddag heerlijk gereden met de Z, flink wat op- en afritten gedaan (stepje aan de grond) en daarna via de motordealert (ff kettingreiniger halen) naar huis. Draai vrolijk de randweg in haarlem op, trek door naar 100 en besluit er een meeuw te kijken wie harder is hij of mijn arm.

Wel....ik typ nog steeds met twee fingers en 2 handen (en 2 armen), die meeuw heeft het niet overleefd en is tegen mijn arm letterlijk te pletter gevlogen. Heel RANZIG!! gelukkig dat ik 10min van huis was verwijderd, want mijn hele jas zat onder het meeuwenvlees en meeuweningewanden GOOR dat het er uit zag!!

Dat was nog niks, bij aankomst werd ik verrast door de meest RANZIGE geur ooit. Wist niet dat meeuwen zo verschrikkelijk stinken van binnen, moest bijna :r :r :r
Ook tijdens het schoonmaken van mijn jas kwam de :r :r :r neiging vaak naar boven.
Vrijdag mijn jas maar ff proffesioneel laten reinigen, krijg die geur er namelijk niet zo goed uit.

Dus, tip van kim, probeer toch ff wat beter OM die K*t meeuwen heen te sturen.... pijn doen ze niet zo heel erg, maar meuren!!
HMMMMMMMMMMMM :9~ :9 :P meeuwen shoarma :9~ :9 :P

Tip van de week
maak je pak of jas schoon met een sopje van warm water en soda :Y :W
 
*O* *O* *O* Z1000MUIS PAKT UIT* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* ALLE 13 Z TOPICS GOED ROOD *O* *O* *O*
full
 
Gooi de foto reeks er maar bij die speed triple's op zien ze ook eens een mooie motor

P.S. hoe krijg je zoveel foto's achter elkaar......het is wel snel gegaan gisteren _O- :} :} :}
ik heb al de 13 topics doorgeworsteld :Y dus heb alles weer een keer gezien :Y

was er wel 3 avonden mee bezig -O- :Z :z
 
goeiesavonds allen,

vanmiddag heerlijk gereden met de Z, flink wat op- en afritten gedaan (stepje aan de grond) en daarna via de motordealert (ff kettingreiniger halen) naar huis. Draai vrolijk de randweg in haarlem op, trek door naar 100 en besluit er een meeuw te kijken wie harder is hij of mijn arm.

Wel....ik typ nog steeds met twee fingers en 2 handen (en 2 armen), die meeuw heeft het niet overleefd en is tegen mijn arm letterlijk te pletter gevlogen. Heel RANZIG!! gelukkig dat ik 10min van huis was verwijderd, want mijn hele jas zat onder het meeuwenvlees en meeuweningewanden GOOR dat het er uit zag!!

Dat was nog niks, bij aankomst werd ik verrast door de meest RANZIGE geur ooit. Wist niet dat meeuwen zo verschrikkelijk stinken van binnen, moest bijna :r :r :r
Ook tijdens het schoonmaken van mijn jas kwam de :r :r :r neiging vaak naar boven.
Vrijdag mijn jas maar ff proffesioneel laten reinigen, krijg die geur er namelijk niet zo goed uit.

Dus, tip van kim, probeer toch ff wat beter OM die K*t meeuwen heen te sturen.... pijn doen ze niet zo heel erg, maar meuren!!


Weet je zeker dat het de Randweg was?? Volgens mij was je verdwaald en was het bij MEEUWENMEER op Assen :Y

Maar dit verhaal ruikt natuurlijk naar meer!

full


Die vogel probeerde gewoon je Z te jatten!
 
@ muis, allen.

Zetten bestaat 1000 jaar overal borden in de tuin, weilanden.

als dat geen leuke foto's worden 8-)


10.30 uur tot 12.00 uur, daarna 'knallen' *D


www.wanmolen.nl


locatie is niet geweldig maar voor een eerste keer, vooruit ;)
 
Ben er een avondje niet, zit die rode terrorist de hele boel rood te prutsen hier... :+

Hey Muis! :W

@gup: ik wil je niet ongerust maken, maar het rommelt dus wel bij MP http://www.motoportdruten.nl/info.asp?ID=3
in druten staan (stonden) nog 2 nieuwe 2005 modellen met een aardige korting, misschien dat je beter een deal kan maken voor een 2005 exemplaar???
Motor is al ingeruild bij MP Den Haag... B|
Werd gister gebeld voor de knippers, ga dan toch nog maar weer eens babbeltje maken, en neem dan de brief over Den Haag mee... heb er toch wel een wat ongemakkelijk gevoel bij... :X

Maar wil eigenlijk toch erg graag een 2006 model en in 2006 op kenteken... maar wil er ook geen duizenden euro's bij inschieten... B|

Weet niet... ga nog wel weer eens babbelen daar... ;)
 
@ muis, allen.

Zetten bestaat 1000 jaar overal borden in de tuin, weilanden.

als dat geen leuke foto's worden 8-)


10.30 uur tot 12.00 uur, daarna 'knallen' *D


www.wanmolen.nl

locatie is niet geweldig maar voor een eerste keer, vooruit ;)

Als het leuk is aanstaande zondag kunnen we ook afsluiting van het feestjaar bijwonen is wel toepasselijk.

:Y :Y :Y :Y :Y

zetten 1000 jaar




bron: agenda overbetuwe evenementenkalender
klik


Zetten 1000 jaar
In 2005 bestaat de plaats Zetten 1000 jaar. Gedurende het gehele jaar zijn er tal van activiteiten die in deze opgave zijn verwerkt.
De viering Zetten 1000 begint op 22 januari 2005 met een sfeervol verlicht Zetten.
Het feestjaar zal worden afgesloten op 26 november 2005.
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O* NIET VERGETEN *O* *O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* ZPONTANE ACTIE *O* *O* *O*

:] HELP MARTIN WEER IN HET BLAUWE ZADEL :]

(Afbeelding)

Beste Z-etters en non Z-etters :W

Gisteren ben ik bij Martin langs geweest , had nog een achterkont liggen waar ik hem misschien mee kon matsen :?
We stonden daar bij iets wat eens zijn trots en grootste plezier was :N -O-
De aanblik van zijn Z-etje stemde mij zeer bedroefd ;(
De schade is veel groter dan ik zelf gedacht had -O-
De fiets is naar mijn menig financieel/economisch total los
Er zijn dit jaar meerdere mensen met schade binnen ons Z-etter en niet Z-etter bestand geweest, dus we weten allemaal hoe het voelt en wat een enorm klotegevoel het geeft als je wat aan je fiets hebt, ik zelf weet daar ook alles van

We weten allemaal dat Martin niet all risk verzekerd was :X
Daar kunnen we over discusieren maar daar schiet niemand wat mee op :N
Het is zeker een dure les voor hem geweest :o

Daarom roep ik via deze spontane actie op om een donatie te doen om Martin wederom in het zadel van zijn Zetje te helpen :Y :] :Y

Het seizoen loopt haast ten einde ,de Z-etjes gaan binnen kort al dan niet op stal :Z

Mijn voorstel aan jullie is om een bedrag over te maken ter waarde van 1 gemiddelde tankbeurt die wij besparen doordat de Zet minder de weg op gaat O-)

een ieder is vrij om helemaal niets :( B| minder :N of (liever) meer :Y *O* te doneren :P

(Afbeelding)

Wil je een donatie doen stuur dan 1 mail naar vernooygja@hotmail.com
dan stuur ik je een rekeningnummer waarop je het bedrag kan storten.


Ik hoop op jullie spontaniteit en laten we samen deze Z-etter uit de Zhit helpen :Y

GreetZ MuiZ ;) :W

TUSSENSTAND ACTIE *O* 11 *O* DONATEURS AANGEMELD

*O* *O* *O* ZPONTANE ACTIE *O* *O* *O*

:] HELP MARTIN WEER IN HET BLAUWE ZADEL :]

*O* Z1000GIRL + KPL *O*
*O* HOLLANDKAWA *O*
*O* PETER UIT BRABANT *O* sorry...weet je nickname niet zo snel :X
*O* KABOUTER PUNTMUTS *O*
*O* PINA *O*
*O* DnBok *O*
*O* Fulleke *O*
*O* BartZ1000 *O*
*O* RonZ *O* superbike stuur :}
*O* Z1000MUIS *O*
*O* ReCyCle *O*
ik ken nog wel iemand die een Z in onderdelen verkoopt, wellicht is dat iets voor Martin
 
heb nog steeds het voleldige systeem te koop staan inluis powercommander en K&N filter nieuw in doos
wil er echt vanaf anders kan ik het selfmade systeem niet bekostingen.
kwaakz1000@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
FF wat anders.


Heb time-out genomen van mijn beide werkgevers.


Doe nu mee aan het forum via de 'bieb :)
ik had ook een time out genomen :z .....maar na een strenge toespraak van mijn chef B| heb ik maar besloten mijn voeten van het bureau te halen en weer aan het werk te gaan :X











:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan