Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
mwaah motoport vestigingen zijn allemaal zelfstandig (alleen Uithoorn en Rdam is van dezelfde eigenaar) als er een failliet gaat heeft dat weinig invloed op de andere....

staat ook hele partij Z750S met korting bij diverse dealers als ik bovenop die korting nog extra's kan regelen ben ik dit weekend waarschijnlijk een Z750S rijker en wat Euri armer....zoniet dan wacht ik tot volgend voorjaar ;)

hopelijk lukt het voor je.
 
:W

ben je der ff niet en wat doen ze.... :}

nr 14


Mogguh btw :) Ps waar is Ad?

das 1

Ps waar is Ad?

das 2

nou heb je me pas 1 x gezien en je gaat me al missen *O* *O*

kzou der wat van gaan denken (1e indruk etc) maar zal wel voor niets zijn -O-

lessen gaat lekker las ik *O*
hoe waren de pannekoeken???

@ muis, denk niet dat je dat vaker moet doen zo (teveel rood)
schrok me wezenloos vanwege de overdaad

@ fulleke, zie boven (in 't oranje)

@ pina
tis zeker kunst, laat je niks wijs maken





(dat t uberhaupt blijft zitten)


}) 8-) _O-


:+



zo, das weer ff genoeg aanwezig zijn hiero, tot laterz
 
Helaas, vanaaf ff nie :N

Vanaaf toch maar eventjes de Senseo uit de kast halen O-)
full


geen koffie meer in dit topic !!

noem het beestje gewoon bij de naam, ja ? (dan loop je alleen wel het risico dat je 'geband' wordt door de modjes.) :Y

met andere woorden, wat nieuwe humor graag, niet dat voor de hand liggende.
Ja, ik weet het Pina, je wordt uitgedaagd, maar dat kan jij wel pareren (kijk , das nou een mooi woord, spreek het maar eens langzaam uit.... paa..reer..ren..
voel je ut ? )


:+
 
mwaah motoport vestigingen zijn allemaal zelfstandig (alleen Uithoorn en Rdam is van dezelfde eigenaar) als er een failliet gaat heeft dat weinig invloed op de andere....

staat ook hele partij Z750S met korting bij diverse dealers als ik bovenop die korting nog extra's kan regelen ben ik dit weekend waarschijnlijk een Z750S rijker en wat Euri armer....zoniet dan wacht ik tot volgend voorjaar ;)

kan je gelijk ff inrijden naar ZZZZZZZetten.

:] :] :] :] :] :]
 
Wat houdt dat in???? :?

of;
hij heeft nog de nodige vrije dagen en is deze aan het opmaken.

of;
hij heeft tegen de bazen gezegd; krijg toch allemaal de kl*** en mag daarom voortaan uitslapen.

of;
hij heeft heel relaxte bazen en die vinden het wel best dat je der ff niet bent.

make your choice / streep door wat niet correct is.



zo hee, zonder fouten


en inhakend op het vernieuwende hiero;

iemand een BIERTJE


_O- _O-
 
Voor de snelle mannen/vrouwen die n powercommander bezitten

kleine uitbreiding nu te koop voor weinig

e3_4.jpg


279 euro

:P
 
Update rijles :] *O*


Zo wat vet gaaf zeg :9 alleen op de motor *O* Stukken beter als zo'n grote kerel achterop B| Kreeg weer het commentaar, niet zo hard :X

Maar iig ik ben nog heel, de motor is nog heel *O* en de bevolking van Tilburg is ook zonder blikschade komen te staan :P Maar hij ging gewoon super goed *O* Stoplicht sprong op oranje dus ikke gas :9 instructeur moest stoppen _O- dus kilometer zonder instructeur gereden :} Zaterdag mag ik weer *O* Ik heb mijn theorie ook al besproken :) Hoop mijn AVB dit jaar nog te doen O-) en winter/ vroege voorjaar van 2006 praktijk. Al hoewel probeer natuurlijk wel sneller te doen O-)
Duidelijk een motorrijdster in de dop :} .....Hoop dat 't zo lekker blijft gaan :Y
 
Quick shifter *O*

Nieuw in het programma van Dynojet is de Quick Shifter. Deze is in combinatie met de USB Powercommander II of III(R) leverbaar.

Opschakelen zonder koppeling en met het gashendel vol open geven een nieuwe sensatie aan het sportief motorrijden of racen. Op het circuit scheelt dit vaak 1 kostbare seconde per ronde. Prijs 279,00 euro
 
nieuw dashboardje nodig :P

e85_2.jpg


De AIM Dashchron is voorzien van de volgende functies:
– Rondetijd via Infrarood ontvanger
– Toerental, 0–12 V of bobinespanning
– Snelheid
– Temperatuur max. 2 (worden niet gelogd)
– Versnellingsindicator
– Shiftlights
– Alarmleds
– Geheugen van 17 minuten
– Achtergrondverlichting (blauw)
– Downloadset
– Analoge sensoren max. 2x druksensor (worden niet gelogd)

Prijs: 899,00 euro (excl. kabelboom á 180,00 euro)

of deze

e85_3.jpg


IM zet met de introductie van de nieuwe MXL dataloggers nieuwe maatstaven op het gebied van datarecording. De MXL Strada is voor gebruik als dashboard op straat (voorzien van o.a. brandstofniveau–alarm, knipperlichtindicator etc.) en heeft veel functies voor het circuit. De behuizing is uitgevoerd in fraai zwart geanodiseerd aluminium.
Functies:
– Rondetijden (optioneel)
– Splittijden (optioneel)
– Toerental (grafische en digitale weergave)
– Snelheid
– 8 analoge kanalen
– G–kracht sensor(dwarskrachten)
– Gearindicator
– 10 Shiftlights
– Alarmleds
– Geheugen 128 kb
– Klok/kalender
– KM teller/dagteller
– Downloadset
– Afmetingen display: 174x110 mm
– Afmetingen scherm: 140x67 mm
– Achtergrondverlichting (blauw)
– Voeding: Extern 9–15 V

Prijs: 999,00 euro
 
en de herrie pijp der herrie pijpen :} :} :}

e89_24.jpg


Yoshimura systeem carbon/titanium Tri–Oval
Het exclusieve tri–oval dual tip uitlaatsysteem is door Yoshimura Japan oorspronkelijk alleen voor de professionele raceteams ontwikkeld. Afgebeeld systeem heeft een carbon demper en titanium uitlaatbochten wat dit systeem ongelooflijk licht maakt. Om die reden was dit systeem tot voor kort dan ook alleen leverbaar voor racemotoren. Echter door de aanhoudende vraag vanuit de `gewone` consumenten markt is dit systeem nu ook leverbaar voor de meeste motoren. Vanwege het titanium binnenwerk, de titanium eindkappen en de speciale tri–cone vormen in het binnenwerk van de demper (voor optimale prestaties) is dit het beste wat je voor je motor kunt kopen.

Prijs: 3.399,00 euro :o
 
Hey Fulleke....zocht je nog een achterbok???

(Afbeelding)

69 pleuries

of een voorbok

(Afbeelding)

65 pleuries
nu beiden tesamen voor 99 euri's :Y

Super aanbieding RRP motorbokken !!!

In samenwerking met een Italiaanse fabrikant leveren wij motorbokken tegen zeer scherpe prijzen. Deze motorbokken worden ook gebruikt door enkele Grand Prix en Superbike teams waaronder het Telefonica Movistar Honda MotoGP team. Deze motorbokken zijn zeer stevig en multiverstelbaar zodat ze passen op elke motor.

Bestel deze artikelen in de race-shop voor slechts:
De RRP-1 achterbok = 69,00
De RRP-2 voorbok = 65,00
Speciale setprijs voor RRP-1 + RRP-2= 99,00

Deze prijzen zijn inclusief adaptors en standsupports in de kleur zwart.
 
.......en je begon zo aardig |(

:+

heb vandaag geleerd dat aardig zijn niet altijd nodig is/hoeft.
beetje tekeer gegaan tegen best wel goede klant (oeps)

kreeg de hoorn erop gegooid en 20min later zag ik hem uit z'n auto stappen
-O-

kwam die een zak worstebrood brengen om de lucht op te klaren, we hadden alletwee gelijk maar omdat ik niet het laatste woord had gekregen vond hij dat wel een goede oplossing (ik ook, was goede bakker _O- )

@ muis;
hoe kan je een geluidsfragment van 3+mb verkleinen naar 2-mb ???
wil voor die amerikanen de sound van men pijpjes uploaden naar dat Z-file adres

@algemeen
kan zondag helaas ook niet, heb (ook) de kinderen hier
we gaan volgende week de badkamer slopen, de oudste is al HELEMAAL blij, vroeg of ik genoeg hamers had })

gaat lekker, alweer 11 regels, moet me gaan inhouden zo.

oh ja, biertje is op, nog iemand nieuwe?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan