Suzuki GS Topic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé, net te laat... leek mij nou juist leuk om als laatste in Deel I ook de eerste in Deel II te zijn, maar dit is toepasselijker denk ik...
 
Oké; Let's go On Topic. 8-)

Charge en nog wat zocht een dynamospoel en een of andere Tik had 'm.

Daar waren we zo'n beetje gebleven. :) :Y
 
goed dan, dan gaan we daar verder. Tik, ik wil de gok wel nemen. Is de lak op de spoelen onbeschagigd? Anders duurt het maar even en het metaalslijpsel in de olie doet de spoel weer doorbranden... Draden moeten ook goed zijn tot aan de rubber afdichter.

En ik heb nog meer noten op m'n zang: Wil de komende winter het blok opnieuw in de aluminium verf zetten, maar zoals je op de laatste foto van topic I kon zien, moet het nog schoongemaakt. Wat is de beste manier? :? Wil niet eerst heel het blok uit elkaar / eruit halen...

Ben van plan het blok met kwast te schilderen, met Levis Aluminium verf. Is heel dun spul, dat temperaturen tot 200 graden kan verdragen. Moet volgens mij erg mooi worden *O*
 
tik tik tik....

Moet de spoel ff checken bij daglicht en darna volgt meer info.
De nick is iets wat hier toch geregeld gezegd wordt als het om brikken/oldtimers gaat.
Het 650 projectje wordt gecanceld, komt warschijnlijk een 850 in de garage te staan.
Sinds vorig jaar december is dat nummer 3.
De vrouw is er niet zo blij mee maar wist het van te voren.
En nou onde de couche, ik zit al bijna aan m'n uren voor van de week(qua werk).
En dat spuiten ben ik ff beu, et blijft maar komen van de week.
Wel goeie oefening voor eigen klusjes, maar ik mot eerst de garage opruimen, konijnekot afmaken, schuur reorganiseren ne m'n gereedschap eens netjes wegleggen/ophangen. B|

Update volgt.

Ps, irritant trouwens dat de smilies aan het eind van de tekst keplurt wordt en niet achter de cursor gepaste,.
 
hier een foto van mijne GS 550.
hij gaat binnenkort op winterslaap aan de optimate.
full
 
Ger, deze twee net voor je op de post gedaan

cimg10076me.jpg


Advies;

neem korte RVS sterschroeven met platte kop, korte, gewoon die je hebt eruit draaien en zolang dus, en vastezetten met een druppel loctite want ze staan bekend om geregeld te verliezen

Ik zou ze eerst polijsten, ze zijn goed vettig, gaat nu dus makkelijk
 
Johan

Dit bewaar ik voor jou tot/met zondag

cimg10097ju.jpg


Dus kom maar met een auto

- complete koppelinghuizen
- drukstiften
- aantal goede nokkenaskettingspanners
- lagers
- nokkenasdekselseafdekdoppen
En wat verder ter doos komt
Wel allemaal GS 550 spul
 
Laatst bewerkt:
Ger, deze twee net voor je op de post gedaan

http://img456.imageshack.us/img456/9061/cimg10076me.jpg ((Afbeelding))

Advies;

neem korte RVS sterschroeven met platte kop, korte, gewoon die je hebt eruit draaien en zolang dus, en vastezetten met een druppel loctite want ze staan bekend om geregeld te verliezen

Ik zou ze eerst polijsten, ze zijn goed vettig, gaat nu dus makkelijk

Henk 1 ding:

*O* *O* YOU'RE THE BEST !! *O* *O*
 
*O* *O* Hulde Hulde, Hulzie op de gulden *O* *O*

of tegenwoordig:

*O* *O* Hé ho Hé ho, Hulzie op de Euro!!! *O* *O*

Kom zondag aan het einde van de middag, rond vijf uur, past dat? :)
 
Vraagje: ik wil vanochtend naar mijn werk rijden blijkt dat mijn GS 1000 enorm hoog in z'n toeren moet om van zijn plaats te komen. Als ik iets te laag in zijn toeren zit en (bijvoorbeeld voor een stoplicht) de koppeling iets te snel op laat komen slaat hij meteen af. Ik moet dus met een slippende koppeling en hoog in zijn toeren van mijn plaats af komen. Eenmaal op gang gaat het redelijk, maar hij reageert straag als ik op het gas ga.

Uiteindelijk maar terug naar huis gereden, want ik durfde hiermee niet de snelweg op. B|

Het lijkt iets van valse lucht te zijn. Ik rijd met aangepaste carbs (sproeiers) en powerfilters.

iemand enig idee wat dit kan zijn :? :?
 
Mijn vrouw wil ook nix anders........................
_O-
Nou Henk, die kant wou ik niet opgaan -O-
Maareh,de desksels zijn binnen, nogmaals dank ! :}

Ik denk dat ik ze eens in de week leg in van dat wibra-ontvetter-spul krijg je (praktisch) alles mee schoon. Voor wie het weten wil: is een spuitfles met groen/gelige, (lijkt haast fluoriserende) inhoud. Very cheapo !
 
Vraagje: ik wil vanochtend naar mijn werk rijden blijkt dat mijn GS 1000 enorm hoog in z'n toeren moet om van zijn plaats te komen. Als ik iets te laag in zijn toeren zit en (bijvoorbeeld voor een stoplicht) de koppeling iets te snel op laat komen slaat hij meteen af. Ik moet dus met een slippende koppeling en hoog in zijn toeren van mijn plaats af komen. Eenmaal op gang gaat het redelijk, maar hij reageert straag als ik op het gas ga.

Uiteindelijk maar terug naar huis gereden, want ik durfde hiermee niet de snelweg op. B|

Het lijkt iets van valse lucht te zijn. Ik rijd met aangepaste carbs (sproeiers) en powerfilters.

iemand enig idee wat dit kan zijn :? :?
Van begin af aan, of onderweg pas gekomen?
 
_O-
Nou Henk, die kant wou ik niet opgaan -O-
Maareh,de desksels zijn binnen, nogmaals dank ! :}

Ik denk dat ik ze eens in de week leg in van dat wibra-ontvetter-spul krijg je (praktisch) alles mee schoon. Voor wie het weten wil: is een spuitfles met groen/gelige, (lijkt haast fluoriserende) inhoud. Very cheapo !

mooi, das snel, dusty ofzo heet dat spul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan