V-Rod

Enige wat ik gezegd heb is dat ze veel meer en sneller afschrijven dan echte harleys.
Dat zei dus de verkoper van de shop die al 15 jaar harleys verkoopt.Vrods verkoopt hij ook.
 
Jep, ik geloof het ook dat vrods sneller afschrijven. Misschien op papier zijn ze beter, maar de gemiddelde harley zoekers zijn toch wel conservatiever. Over een paar jaar, vrods: goed te betalen!
 
Enige wat ik gezegd heb is dat ze veel meer en sneller afschrijven dan echte harleys.
Dat zei dus de verkoper van de shop die al 15 jaar harleys verkoopt.Vrods verkoopt hij ook.
_O- en daaruit wordt meteen geconcludeerd, dat je VROD-s voor 2 streepjescodes van de boter en een postzegel een leuke 2e hands hebt.
 
Enige wat ik gezegd heb is dat ze veel meer en sneller afschrijven dan echte harleys.
Dat zei dus de verkoper van de shop die al 15 jaar harleys verkoopt.Vrods verkoopt hij ook.
Dan echte harleys haha... die airheads toch _O-
 
Dan echte harleys haha... die airheads toch _O-


Ik rij al 20 jaar harley.Ook nog ne shovelhead.Ik heb dat recht verdient om te zeggen dat dat een echte Harley is.
Tevens dat een V rod een.......tja wat is het.......een fout is.laat ik het zo zeggen. :)
 
wat een pretentie. Dan maken ze eens een motor die een beetje functioneel is en dan vind meneer het een "fout" omdat hij al 20 jaar oa met een lekkende sputterende shovel rijd en vind dat hij daartoe het "recht" heeft. we weten oa al wel da ge me ne shovel rijd, aanstellerke
 
wat een pretentie. Dan maken ze eens een motor die een beetje functioneel is en dan vind meneer het een "fout" omdat hij al 20 jaar oa met een lekkende sputterende shovel rijd en vind dat hij daartoe het "recht" heeft. we weten oa al wel da ge me ne shovel rijd, aanstellerke


Niet zo gevoelig 2712.

Altijd blijve lache.Doe ik al 20 jaar. *D
Voor wat het waard is wil ik wel zegge dat ik die vrod best een mooie motor vind.
Toevallig gistere nog zon ding gezien.
Ligt een mooi geluid in,ding goed gaat van de plaats en stuurt en remt goed.

Alleen ben ik er van overtuigd als dit de weg is die HD uitgaat het snel met ze gedaan is.
HD = luchtgekoelde v-twins.

De dubbele kettinggedreven nokkenas van de tc vind ik wat dat betreft al een flinke concessie.
Ik hoor wel eens verhalen dat door de strenge lucht- en geluidseisen de vrod voor hd de toekomst is.
Ik denk dat dit hun einde is.
Als ze op deze motor voortbouwen blijft er feitelijk alleen de naam HD over maar hun concept is weg.

Er zijn dan gewoon aziatische modellen die beter en goedkoper zijn.
 
HD = luchtgekoelde v-twins.


Er zijn dan gewoon aziatische modellen die beter en goedkoper zijn.

HD= luchtgekoelde v-twins... blijkbaar niet :')

aziatische modellen die beter en goedkoper zijn, klopt als een bus als we het over jou fiets hebben ;)
Nee ff serieus, op welke basis maak jij die vergelijking dan? Ik weet ook wel dat we een goedkopere moto kunnen kopen van een of ander oosters merk. er zijn helaas gewoon geen concurenten die ook maar tot aan de schouwders van een vrod komen. iets wat niet gezegt kan worden over jou fiets.
 
Laatst bewerkt:
HD= luchtgekoelde v-twins... blijkbaar niet :')

aziatische modellen die beter en goedkoper zijn, klopt als een bus als we het over jou fiets hebben ;)
Nee ff serieus, op welke basis maak jij die vergelijking dan? Ik weet ook wel dat we een goedkopere moto kunnen kopen van een of ander oosters merk. er zijn helaas gewoon geen concurenten die ook maar tot aan de schouwders van een vrod komen. iets wat niet gezegt kan worden over jou fiets.

Uit die laatste zin blijkt dat je geen enkele clou hebt waar het bij een harley over gaat.
 
ik zelf bezit na 30 jaar japrijden een night rod, ondanks dat bijna al mijn vrienden al die tijd harley reden, ben ik er altijd afgebleven ondanks hun gezaag over mijn riceburner.
Ik moest in die tijd dagelijks met de motor naar het werk, met een "echte" Harley niet haalbaar.
(mijn motor was dan ook winter en zomer buitenslaper)
Als ik met die mannen naar Spanje of Italie reed , was het onderweg altijd meer sleutelen dan rijden, en vervloekten zij hun eigen motor.( 27 u voor 1300 km)
Koppeling uit elkaar, carburators afgetrild, remmen vastlopen,ontplofte batterijen, je kunt het zo gek niet bedenken of het gebeurde wel.
Mijn schoonbroer is wat blij dat na 15 jaar low rider en 4 revisies en ontelbare kosten hij nu een EVO heeft kunnen aanschaffen. Onze "echte" harley mannen hebben nu eenmaal een probleem dat zij het niet kunnen toegeven dat ze met verouderde techniek rondbollen,hoe knap de machines ook zijn, en het geluid vet, ik versta hen wel. De V-Rod is de volgende stap in de vooruitgang (inhaalmaneuver) v.d. Harleyconstructeurs.
Mijn Rod start, remt,rijd,accelereerd als een jap en is toch een Harley.( allez, er staat toch niet Suzuki op.)
 
Als ik met die mannen naar Spanje of Italie reed , was het onderweg altijd meer sleutelen dan rijden, en vervloekten zij hun eigen motor.( 27 u voor 1300 km)
Koppeling uit elkaar, carburators afgetrild, remmen vastlopen,ontplofte batterijen, je kunt het zo gek niet bedenken of het gebeurde wel.



Been there done that.
Alhoewel 27 uur op 1300km wel erg lang is.

Het geklooi onderweg is half the fun.

Een Evo komt er hier trouwens ook al niet in. *D
 
Laatst bewerkt:
27 uur was het wel , op zondagmorgen halfweg frankrijk, koppeling uit elkaar (3 X), ga dan maar het geschikte gereedschap zoeken op dat moment, dezelfde harley hebben we trouwens aan de spaanse grens laten opladen door en repatrieringsbedrijf, mijn collega is met de trein verdergereisd en was in de hemel dat hij met mijn suzi daguitstapen kon maken.
Achteraf blijkt dat er een borgrondsel niet megemonteerd was op de as. gg.
De low rider van schoonbroer is opgeladen in Lyon op de terugweg, remklauw vastgelopen.
Sneu , alleen huiswaards met m'n suuz.(maar t'ging wel snel vanaf dan)
 
Uit die laatste zin blijkt dat je geen enkele clou hebt waar het bij een harley over gaat.
Nee Murph, jij denkt het te weten maar jij vergist u, Al eens de jaarcijfers van HD doorgenomen? daarin staat wat hun doelstellingen zijn. moet je maar eens lezen ;)

harley heeft niets temaken met die meute die denkt dat shovels gewoon DE motors zijn. harley wil gewoon een goed product brengen en dat distributeren. en met de vrod doen ze dat nog heel aardig ook!

Begrijp me niet verkeerd, als jij het leuk vind om samen met anderen aan shovels te sleutelen en te rijden is dat je goed recht en hoop ik dat je er veel plezier van hebt. maar stop eens met te doen alsof gij het warmwater hebt uitgevonden.
 
ik zelf bezit na 30 jaar japrijden een night rod, ondanks dat bijna al mijn vrienden al die tijd harley reden, ben ik er altijd afgebleven ondanks hun gezaag over mijn riceburner.
Ik moest in die tijd dagelijks met de motor naar het werk, met een "echte" Harley niet haalbaar.
(mijn motor was dan ook winter en zomer buitenslaper)
Als ik met die mannen naar Spanje of Italie reed , was het onderweg altijd meer sleutelen dan rijden, en vervloekten zij hun eigen motor.( 27 u voor 1300 km)
Koppeling uit elkaar, carburators afgetrild, remmen vastlopen,ontplofte batterijen, je kunt het zo gek niet bedenken of het gebeurde wel.
Mijn schoonbroer is wat blij dat na 15 jaar low rider en 4 revisies en ontelbare kosten hij nu een EVO heeft kunnen aanschaffen. Onze "echte" harley mannen hebben nu eenmaal een probleem dat zij het niet kunnen toegeven dat ze met verouderde techniek rondbollen,hoe knap de machines ook zijn, en het geluid vet, ik versta hen wel. De V-Rod is de volgende stap in de vooruitgang (inhaalmaneuver) v.d. Harleyconstructeurs.
Mijn Rod start, remt,rijd,accelereerd als een jap en is toch een Harley.( allez, er staat toch niet Suzuki op.)

Harley's zijn als vrouwen... je gebruikt ze graag, je rijdt er graag mee, maar je moet er wat van kennen. Omdat de techniek zowat 'hetzelfde' blijft, leert een Harley rijder er mee omgaan, hij leert die gebreken kennen en leert ze oplappen... en als men na de ellende, het probleem heeft kunnen oplossen, zit je nog trotser op je bike... (zou evengoed een metafoor kunnen zijn voor goed-maak-seks }) )

Het klinkt mss raar, maar iemand die zo verzot is op zn harley's... neemt de fouten er graag bij. Als je na een lange rit de motor uitzet, wordt je stil uit respect voor de storm...

Amen
 
Joh. Jij kan zelf niet eens beslissen wat voor een motor je misschien, ooit, als het lukt, wil hebben. En dan open je zo'n oud topic voor dit dit??? |(
 
kerel, ondanks heel da voorval bij mij thuis ken ik er meer van dan dan andere vn mn leeftijd... ik ben beginnend motorijder (op de baan), maar geen leek met moto's en wat hun techniek betreft. ik sleutel zelf altijd aan alles, en ik zou zelf geen moto moeten hebben waar de techniek niet voorop staat. zoals van die snelheidsdingen. pas op, die dingen hebben ook hun charmes, maar ik hou niet van al het plastic en toestanden en motoren die janken.

en waarom zou een oudere topic niet nogeens geopend mogen worden? iedereen kan toch n mening hebben over een topic?! en omdat ik nog niet lang op dit forum zit, (vroeger altijd ada's daxboard forumer geweest) lees ik graag eens wat zoal geschreven is op het forum.

grtz
 
Laatst bewerkt:
~
kerel, ondanks heel da voorval bij mij thuis ken ik er meer van dan dan andere vn mn leeftijd... ik ben beginnend motorijder (op de baan), maar geen leek met moto's en wat hun techniek betreft. ik sleutel zelf altijd aan alles, en ik zou zelf geen moto moeten hebben waar de techniek niet voorop staat. zoals van die snelheidsdingen. pas op, die dingen hebben ook hun charmes, maar ik hou niet van al het plastic en toestanden en motoren die janken.

en waarom zou een oudere topic niet nogeens geopend mogen worden? iedereen kan toch n mening hebben over een topic?! en omdat ik nog niet lang op dit forum zit, (vroeger altijd ada's daxboard forumer geweest) lees ik graag eens wat zoal geschreven is op het forum.

grtz[/quote

Je wil sleutele en een nieuwe sportster kopen???
Valt weinig aan te sleutele.

Probeer anders eens een ouwe 2cv.

Ook tweecilindert techniek.Blok til je met je lul uit de auto en het is vrij simpele techniek.
2cv's zijn leuk.

Ben een beetje thuis in de eenden wereld.
Als je leuke eende-sites wilt laat het het maar weten.




Maar waarom kom je eigenlijk hier als je een eend zoekt?



Maakt niet uit.

Hier is alles over eenden te vinden.





Citroën 2CV, alle belangrijke links over de 2cv


Succes met je zoektocht naar een leuke eend.
 
Dan ging ik toch voor een Daf 2-cilinder ( 46 of zo ), veel leuker ook qua VarioMatic techniek.
Rij er zelf 1 ( heb er 2 ;) ) en is leuk rijden en sleutelen en alle onderdelen zijn voor weinig te vinden :Y

En als we dan toch off-topic gaan Murph: ga je vandaag naar de Eendenmeeting hier in Beusichem ?
 
Laatst bewerkt:
Dan ging ik toch voor een Daf 2-cilinder ( 46 of zo ), veel leuker ook qua VarioMatic techniek.
Rij er zelf 1 ( heb er 2 ;) ) en is leuk rijden en sleutelen en alle onderdelen zijn voor weinig te vinden :Y

En als we dan toch off-topic gaan Murph: ga je vandaag naar de Eendenmeeting hier in Beusichem ?


Kan niet.Moet de ramen lappen.

DAF is koel.Heb er twee versleten.Laatste was een Marathon.Gruwelijk.Racemonstert.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan