Z1000 - Z750 - Z750S Plaza deeltje 15 al weer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een blauwe en een groene dissident... ;)

waarvan de blauwe tenminste nog een (klassieke) Zed is... *O*

Maar die groene SpeedFour is natuurlijk ook heel :9~ voor een niet Kawasaki! 8-)


Vond het zo'n donkere bedoeling worden. :X Tijd voor een beetje kleur dacht ik zo.

Maar wil best een groene Zed erbij Zedten hoor, geen punt......
 
[...]
Gaaf!! :9~
[/quote]


Thanks ... da vind ik dus ook

full


toen had ik hem juist gekocht met lange taartschep en al
 
Echt heel stoer :Y

Guppie..? Kan dat met jouw Zed ook?? :9 :P

een zwarte 1000 nadoen???
nee, kan niet met zijn pearl blazing orange.

edit op verzoek van guppie





@ Flink;

lang geleden dat er een S in beeld is geweest
 
Laatst bewerkt:
Reeds op eind deel 14 getoond en ook hier maar eens ZZZetten

Zo snel ... 'k denk dat je dan inderdaad spanbandjes nodig heb om te blijven zitten (hé muis..)

full
 
tegen de tijd dat de 2007 modellen er zijn weet guppie het zelf waarschijnlijk pas

mijn geld staat op wederom een zwarte voor 't menneke
8-)
Denk dat ik ook maar voor zwarte ridder op het zwarte paard ga ;)

Maar oranje heeft ook wel weer wat natuurlijk... Ben toch blij dat ik niet hoef te kiezen :P
 
Denk dat ik ook maar voor zwarte ridder op het zwarte paard ga ;)

Maar oranje heeft ook wel weer wat natuurlijk... Ben toch blij dat ik niet hoef te kiezen :P


blijf ff stoken,
heb naast de zwarte Z ook een zwart pak

enne oranje is voor beatrix

8-)
 
tegen de tijd dat de 2007 modellen er zijn weet guppie het zelf waarschijnlijk pas

mijn geld staat op wederom een zwarte voor 't menneke
8-)
hmmm... gaan we poultje maken? ;)
Winnaar + Guppie delen het ingebrachte bedrag... })

hmmm... ik ben van plan as zaterdag een oranje in het echt te gaan bekijken... dan kan ik beslissing gaan nemen... maar hou het erop dat het momenteel 50 / 50 is... O-)


Denk dat ik ook maar voor zwarte ridder op het zwarte paard ga ;)

Maar oranje heeft ook wel weer wat natuurlijk... Ben toch blij dat ik niet hoef te kiezen :P
Oranje is best mooi he... :Y :Y
Ik ben blij dat ik wel mag kiezen... beter dan dat iemand anders voor mij bepaald! *D

full
 
Hee manuh en vrouw, 't is al weer ff geleden dat ik op 't forum was...... voornamelijk tijdgebrek. Ik denk dat ik de komende weken tijd zat heb om HET topic te volgen hoewel ik met 1 hand/vinger mot type :(

Vandaag moest ik uitwijken voor een koekblikker die van baan verwiselde en ben daarbij onderuit gegaan..... |( |( |( Zetje links behoorlijk in de kreukels...... zelf wat blauwe plekken en in m'n linkerhand een handwortelbeentje gebroken. M'n linkerhand zit nu in 't gips dus ik haal 5 aanslagen per minuut.... :X
 
Hee manuh en vrouw, 't is al weer ff geleden dat ik op 't forum was...... voornamelijk tijdgebrek. Ik denk dat ik de komende weken tijd zat heb om HET topic te volgen hoewel ik met 1 hand/vinger mot type :(

Vandaag moest ik uitwijken voor een koekblikker die van baan verwiselde en ben daarbij onderuit gegaan..... |( |( |( Zetje links behoorlijk in de kreukels...... zelf wat blauwe plekken en in m'n linkerhand een handwortelbeentje gebroken. M'n linkerhand zit nu in 't gips dus ik haal 5 aanslagen per minuut.... :X
d@mn is niet zo leuk :N ;( ;( ;(

hoop dat je snel beter wordt :Y :Y :Y

en ook je rode Z-tje :Y
of is die total '( ;( '( ;(



btw heb je de bestuurde wel de huid vol gescholde B| :X $&*(%^$&^*% :X
die blinde kip :( :( :(
 
Hee manuh en vrouw, 't is al weer ff geleden dat ik op 't forum was...... voornamelijk tijdgebrek. Ik denk dat ik de komende weken tijd zat heb om HET topic te volgen hoewel ik met 1 hand/vinger mot type :(

Vandaag moest ik uitwijken voor een koekblikker die van baan verwiselde en ben daarbij onderuit gegaan..... |( |( |( Zetje links behoorlijk in de kreukels...... zelf wat blauwe plekken en in m'n linkerhand een handwortelbeentje gebroken. M'n linkerhand zit nu in 't gips dus ik haal 5 aanslagen per minuut.... :X


kl*te voor je.
de zoveelste Z plat :(

hoe loopt schadeafwikkeling af, schuld???

sterkte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan