Z1000 - Z750 - Z750S Plaza deeltje 15 al weer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
kl*te voor je.
de zoveelste Z plat :(

hoe loopt schadeafwikkeling af, schuld???

sterkte

bedankt Ad :)
gaan we morgen mee aan de slag...... koekblikker/zelf motorrijder gaf ruiterlijk toe dat hij in de fout zat en hebben eea ook zo op 't schade formulier ingevuld..... ben zelf iig all risc verzekerd

de zoveelste Z plat :(

ps ken geen virus zijn ...........anders heeft 't wel een incubatie tij van 6 mnd :+
 
Laatst bewerkt:
bedankt Ad :)
gaan we morgen mee aan de slag...... koekblikker/zelf motorrijder gaf ruiterlijk toe dat hij in de fout zat en hebben eea ook zo op 't schade formulier ingevuld..... ben zelf iig all risc verzekerd
kijk dat is dan weer goed nieuws -O-
 
heb je dan weer geluk bij dat tie motor rijd, anders waarschijnlijk weer zo'n discussie over inhaalacties etc.

iig succes met herstel/wederopbouw

ga dervanuit dat de Z gewoon hersteld word en blijft, toch :?



op de laatste meet is er afgesproken dat we massaal antiviruspillen gaan innemen, tis genoeg geweest voor 2005.
2006 moet dit niet weer zo gaan.
 
Hee manuh en vrouw, 't is al weer ff geleden dat ik op 't forum was...... voornamelijk tijdgebrek. Ik denk dat ik de komende weken tijd zat heb om HET topic te volgen hoewel ik met 1 hand/vinger mot type :(

Vandaag moest ik uitwijken voor een koekblikker die van baan verwiselde en ben daarbij onderuit gegaan..... |( |( |( Zetje links behoorlijk in de kreukels...... zelf wat blauwe plekken en in m'n linkerhand een handwortelbeentje gebroken. M'n linkerhand zit nu in 't gips dus ik haal 5 aanslagen per minuut.... :X
auch... k*t man... gelukkig ben je zelf redelijk vanaf gesprongen, da's het allerbelangrijkste... de Zed opknappen komt wel weer... ook al is dat ook goed balen (weet het helaas uit ervaring)... sterkte in ieder geval!! ;)

de vallende Zed ziekte moet in 2006 echt over zijn hoor... B|


Da's wel heel oranje... Maar wel gaaf :Y

Nouja, ik vertrouw op jouw keuze ;) En het is en blijft een Zed, voor mijn part is ie pimpelpaars :+
cool he!! Maar had je toch al eens fototjes laten zien? ;)

Zou 'm eigenlijk wel in het knalgeel willen... maar die maken ze niet... -O-

maar wat je zegt is waar.... in elke kleur is een Zed :9~ ... :Y :Y :Y
 
Zo,dan nog maar een ,moet het topic wel een beetje in eer houden.
full
 
ohhh....... heb een ideetje voor een poll..... welke kleur word Guppies nieuwe Zedje!! O-)

Of zijn er suggesties voor een leukere poll? ;)
 
't andere goede nieuws is dat ik over 14 dgn niet mee kan met 1 of andere teambuilding/survival bla van m'n werk.......... heb Cruijff toch gelijk elk nadeel heb z'n voordeel :)
ach voor zo iets ben ik wel te porren :Y :Y :Y :Y
 
auch... k*t man... gelukkig ben je zelf redelijk vanaf gesprongen, da's het allerbelangrijkste... de Zed opknappen komt wel weer... ook al is dat ook goed balen (weet het helaas uit ervaring)... sterkte in ieder geval!! ;)

de vallende Zed ziekte moet in 2006 echt over zijn hoor... B|


[
Dank .... volgens mij ben ik er beter afgekomen dan jij........ een paar weken met 1 vinger type overleef ik wel
 
ohhh....... heb een ideetje voor een poll..... welke kleur word Guppies nieuwe Zedje!! O-)

Of zijn er suggesties voor een leukere poll? ;)


weet een veel leukere voor je;

als je nou voor je verjaardag (wanneer dan ook) wat financiele bijdragen bij elkaar legt, zijn voor de Z eigenlijk maar 4 delen in kleur.

MAAK GUPPIES NIEUWE Z GEEL

ben je iig voor nederland uniek mee
 
Dank .... volgens mij ben ik er beter afgekomen dan jij........ een paar weken met 1 vinger type overleef ik wel
Wat betreft schade weet ik niet... was bij mij best nog wat en kreeg leuk aanbod voor inruil van de dealer... denk dat het bij jou snel in de buurt zal komen... weet je al welke onderdelen allemaal vervangen/gerepareerd moeten worden? :?

lichamelijk had ik alleen wat gekneusde ribben, dus wat betreft heb ik meer mazzel gehad... :)


weet een veel leukere voor je;

als je nou voor je verjaardag (wanneer dan ook) wat financiele bijdragen bij elkaar legt, zijn voor de Z eigenlijk maar 4 delen in kleur.

MAAK GUPPIES NIEUWE Z GEEL

ben je iig voor nederland uniek mee
hahaha... nou, ik wil 'm wel in een standaard kleur houden als het kan... 8-)

de mijne word toch al uniek in Nederland... (hoop ik) *O*
 
Tja ,vallen met de Z is niet leuk.
Misschien zijn we niet zulke goede rijders als we denken te zijn.Hoewel een ongelukkie in een klein hoekie kan zitten.Optie;een MotorRijvaardigheidsCursus.{Van Mr. Rossi}
 
Hee manuh en vrouw, 't is al weer ff geleden dat ik op 't forum was...... voornamelijk tijdgebrek. Ik denk dat ik de komende weken tijd zat heb om HET topic te volgen hoewel ik met 1 hand/vinger mot type :(

Vandaag moest ik uitwijken voor een koekblikker die van baan verwiselde en ben daarbij onderuit gegaan..... |( |( |( Zetje links behoorlijk in de kreukels...... zelf wat blauwe plekken en in m'n linkerhand een handwortelbeentje gebroken. M'n linkerhand zit nu in 't gips dus ik haal 5 aanslagen per minuut.... :X
shit dat zijn mindere berichten.
ik hoop dat alles snel weer goed komt met de gezondheid en het zetje.
 
Wat betreft schade weet ik niet... was bij mij best nog wat en kreeg leuk aanbod voor inruil van de dealer... denk dat het bij jou snel in de buurt zal komen... weet je al welke onderdelen allemaal vervangen/gerepareerd moeten worden? :?

lichamelijk had ik alleen wat gekneusde ribben, dus wat betreft heb ik meer mazzel gehad... :)hahaha... nou, ik wil 'm wel in een standaard kleur houden als het kan... 8-)

de mijne word toch al uniek in Nederland... (hoop ik) *O*
wat ik zo gezien heb...... 't was donker....
deuk krassen op de tank
krassen op stuurkuipje
richtingaanwijzer
spiegels
carter/koppeling deksel
krassen achter
en waarschijnlijk wel meer
 
Guppiegeel;

ff denderke's soep als voorbeeld

(Afbeelding)
Eerlijk is eerlijk, als je die banaan weg denkt best wel cool eigenlijk!!! :} :}

ff doormailen naar Kawa, misschien kunnen ze het nog veranderen voor 2006... ;)


wat ik zo gezien heb...... 't was donker....
deuk krassen op de tank
krassen op stuurkuipje
richtingaanwijzer
spiegels
carter/koppeling deksel
krassen achter
en waarschijnlijk wel meer
hmmm... zal dan niet veel schelen denk ik.... ik had geen krassen op achterkant en tank, wel op topkuip... die kost iets van 300 euro of zo... koppelingsdeksel is volgens mij iets van 180... kan de opgave er nog eens bij zoeken...

bij mij was ook nog de kroonplaat en wat ander klein spul naar z'n grootje... '(
 
Laatst bewerkt:
Eerlijk is eerlijk, als je die banaan weg denkt best wel cool eigenlijk!!! :} :}

ff doormailen naar Kawa, misschien kunnen ze het nog veranderen voor 2006... ;)


als je nou es een spuiterij zoekt die m vanaf nieuw int geel zet.
weet iedereen dat het geen schadefiets is geweest, jij lekker apart en tis weer s wat anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan