Z1000 - Z750 - Z750S Plaza deeltje 15 al weer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff naar al dat zwarte geweld toch weer even een rode als sluitpost

:+ :+ :+ :+ :+ :+

full
 
Wooooooooowie *O* *O* Part 15 *D

*Licht aan*

Motozzie: Balen joh, succes met de afwikkeling en sterkte met je hand ;( ;(

Sway: welkom *D *D
(yip jij had KPL toen op mijn Z-et gespot :Y :Y )



full
 
Good meurning... :W


Bij de weg, ik zag gisteren rond 15.30uur een grijze Z750 op de N201 bij Hoofddorp rijden misschien iemand van hier???????????
 
Hee manuh en vrouw, 't is al weer ff geleden dat ik op 't forum was...... voornamelijk tijdgebrek. Ik denk dat ik de komende weken tijd zat heb om HET topic te volgen hoewel ik met 1 hand/vinger mot type :(

Vandaag moest ik uitwijken voor een koekblikker die van baan verwiselde en ben daarbij onderuit gegaan..... |( |( |( Zetje links behoorlijk in de kreukels...... zelf wat blauwe plekken en in m'n linkerhand een handwortelbeentje gebroken. M'n linkerhand zit nu in 't gips dus ik haal 5 aanslagen per minuut.... :X
shit man....sterkte met je herstel en schade afhandeling...je was een van de laatste schadevrije Z-etters dit jaar....maar helaas -O- het schadespook heeft ook jou te pakken gehad ;(
 
Mogguh! :W


KPL, het is je dus toch nog gelukt om het laatste woord te hebben in deeltje 14... _O-

It's! Veel succes vanmiddag!! ;)
 
mogeuh :Z :Z
iedereen bedankt voor 't meeleven

Goede morgen allemaal

Deel 15 is weer snel van start... helaas ook met slecht nieuws -O-

sterkt Motozzie ik hoop dat je weer snel hersteld bent zodat je weer op je Zetje kunt springen. :] :]

en om ff tegengas te geven, weer eens wat rood posten

full
 
Long time no see! Ik vrees dat ik afscheid moet nemen van dit topic als actieve deelnemer... sinds maandagavond ik de Z verkocht :X Het was met gemengde gevoelens dat ik hem zag wegrijden -O-

Volgende zomer zal ik terug rondrijden op een Firestorm... Tot laterz iedereen!! :W
 
Long time no see! Ik vrees dat ik afscheid moet nemen van dit topic als actieve deelnemer... sinds maandagavond ik de Z verkocht :X Het was met gemengde gevoelens dat ik hem zag wegrijden -O-

Volgende zomer zal ik terug rondrijden op een Firestorm... Tot laterz iedereen!! :W
Neeeeeeeeeee! ;(
Nog onderdeeltjes in de aanbieding?
Gold shorty's bijvoorbeeld ;) ?
 
Long time no see! Ik vrees dat ik afscheid moet nemen van dit topic als actieve deelnemer... sinds maandagavond ik de Z verkocht :X Het was met gemengde gevoelens dat ik hem zag wegrijden -O-

Volgende zomer zal ik terug rondrijden op een Firestorm... Tot laterz iedereen!! :W



:W :W :W :W :W :W :W '(
 
Long time no see! Ik vrees dat ik afscheid moet nemen van dit topic als actieve deelnemer... sinds maandagavond ik de Z verkocht :X Het was met gemengde gevoelens dat ik hem zag wegrijden -O-

Volgende zomer zal ik terug rondrijden op een Firestorm... Tot laterz iedereen!! :W

Hoef je nog geen afscheid te nemen als je een andere motor gaat rijden.... ;( ;( ;(

Ik hoop voor je dat de firestorm gaat bevallen :} :9~ *D
Kom je nieuwe aanwinst nog eens een keer showen tijden een meeting *O* *O* *O*

groetjes en suc6 en nog veel motor plezier :W :W :W
 
Long time no see! Ik vrees dat ik afscheid moet nemen van dit topic als actieve deelnemer... sinds maandagavond ik de Z verkocht :X Het was met gemengde gevoelens dat ik hem zag wegrijden -O-

Volgende zomer zal ik terug rondrijden op een Firestorm... Tot laterz iedereen!! :W

'( :W

Hoe bevalt het vaderschap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan