Z1000 - Z750 - Z750S Plaza deeltje 15 al weer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Gerard,

Bedankt voor je interesse voor Hyperpro.
Een DNA filter voor een Z1000 kost 56 Euro incl.BTW
Opsturen kost 10 Euro.
Prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,

www.hyperpro.com

weet niet of dit een stage 2 filter is...denk t niet

op zich niet duur voor K&N is iets van 65 euri ...BMC dacht ik 77 euri.
deze zijn kwalitatief beter....Hyperpro zit in Werkendam
 
Zo'n gouden is ook niks mis mee O-)

full


en met de eigenaresse al helemaal niet :o ....zeer sportieve zithouding trouwens :+


leuk rood broekje trouwens :Y
 
Laatst bewerkt:
Net bij Horeon nieuwe Rizoma knippers besteld(voorzetje werd gegeven door Cervo met z'n x4), 't zijn de zwarte

leuk??? }) })
full




verder nog een vraag voor deskundigen, stalen remlieiding van hel, iemand????

hier is de link:
http://www.sparks-trading.nl/productssimple9.html

Maar welke soort moet ik nu hebben, de hoeveel delige set??????

En heeft iemand toevallige de gekleurde versie, denk dat ik voor de oranje ga, met gouden banjo's *O* *O*
 
Net bij Horeon nieuwe Rizoma knippers besteld(voorzetje werd gegeven door Cervo met z'n x4), 't zijn de zwarte

leuk??? }) })
(Afbeelding)



verder nog een vraag voor deskundigen, stalen remlieiding van hel, iemand????

hier is de link:
http://www.sparks-trading.nl/productssimple9.html

Maar welke soort moet ik nu hebben, de hoeveel delige set??????

En heeft iemand toevallige de gekleurde versie, denk dat ik voor de oranje ga, met gouden banjo's *O* *O*
nee niet leuk :N .....super mooie knippers man :Y

en heb geen stalen remleidingen :N ....rem altijd op tijd :X

:+
 
ik rem voorlopig ook nog op tijd( in de schuur), heb maar de zwarte knippers genomen, ik wist niet welke mooier zullen staan(denk zwart toch?).

Die stalen leidingen loop ik nog even over te klooien,zelf doen/laten doen, heb natuurlijk tijd zat om het te doen deze winter :Y
 
ik rem voorlopig ook nog op tijd( in de schuur), heb maar de zwarte knippers genomen, ik wist niet welke mooier zullen staan(denk zwart toch?).

Die stalen leidingen loop ik nog even over te klooien,zelf doen/laten doen, heb natuurlijk tijd zat om het te doen deze winter :Y
 
ik rem voorlopig ook nog op tijd( in de schuur), heb maar de zwarte knippers genomen, ik wist niet welke mooier zullen staan(denk zwart toch?).

Die stalen leidingen loop ik nog even over te klooien,zelf doen/laten doen, heb natuurlijk tijd zat om het te doen deze winter :Y
zelf doen :Y

pies of keek .... alsje maar goed ontlucht .....en volgens mij hou je wel van n beetje klooien aan je fiets....tenminste als ik die VMax zo bekijk
 
't het niet kunnen is niet het probleem, als dat mijn moeilijkste klus is, dan teken ik daar gelijk voor,het is meer te weinig tijd(toch wel)(tegenstijdig met de vorige post, ik weet het)erg druk met andere dingen op dit moment, de veranderingen moeten toch ook ergens van betaald worden, heb je de zwarte of de zilvere vmax bekeken muis?

Hier een link van de zwarte vmax, wel een beetje aan geklooit in een jaar, waaronder ook de stalen leidingen en andere R1klauwen

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/97970?highlight=opbouw


ennuh.....geel

full


:9~ :9~
 
aloha goedemorgen allemaal

@knutsel wat moest je nou betalen voor eventuele wave discs rondom zonder montage?
ik betaal iig €562,= en montage is eventueel ook snel geregeld
 
Laatst bewerkt:
pijpen???


full


K&N filter kado :+

interesse??? mail me je bod....krijg je geen mail terug binnen 1 week....doe dan n hoger bod 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan