Z1000 - Z750 - Z750S Plaza deeltje 15 al weer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey muis ik heb ff een vraagje aan jou.
Watvoor uitlaten heb jij onder je Z dan en hoeveel pk heb jij precies??

Ik zelf heb campbell handmade exhaust, en heb nu al 127 pk op het achterwiel.
ik heb mn powercommander en k&n filter al klaar liggen.
is een k&n filter goed???
K&N is niet meer het beste van het beste...geeft maar n klein verschil met een origineel filter.

BMC en DNA zijn beter

zorg er voor dat ze hem goed afstellen op de bank....vooral de air/feul verhouding....er is soms wel meer uit te persen maar de juiste verhouding is heel belangrijk voor je blok.

ik heb REMUSSEN en zit nu op 135,17 pk met PCIII en DNA stage 2 filter
 
Laatst bewerkt:
en voor de 750 voor maar 190 euri

in ook alle denkbare kleuren

z750.JPG
 
K&N is niet meer het beste van het beste...geeft maar n klein verschil met een origineel filter.

BMC en DNA zijn beter

ik heb REMUSSEN en zit nu op 135,17 pk met PCIII en DNA stage 2 filter

dus ik kan beter voor een bcm of dna filter gaan.
wat is precies het verschil tussen een stage 1 of filter??
 
dus ik kan beter voor een bcm of dna filter gaan.
wat is precies het verschil tussen een stage 1 of filter??
stage 1 is een gewoon vervangingsfilter met gebruik van je originele deksel

stage 2 is een race filter (meer filteroppervlak dus meer zuurstofdoorlatend) met gebruik van het deksel door DNA gemaakt zoals gepost door mij in deel 14

Als je al een K&N hebt zou ik het eerst met een K&N proberen
 
Hallo Zetters,

Ik ben Cor en rij sinds een paar maanden een Z1000, een zwarte natuurlijk. Ik snap die kleur discussie dan ook niet. Ik rij het hele jaar (woon-werk) door.
Hiervoor diverse motoren gereden waarvan de laatste twee yamaha r1's waren, de een na laatste gestolen en de laatste, dit was zo'n donker rode met seatpipes, hebben ze twee keer proberen te stelen dit ondanks een garage met grondanker, ketting en cameras.

De Z is tweede keus maar tot nu toe vermaak ik mij er prima op en mee. De meeste problemen:
-trillen
-fluitende tank
-trillende koppelingshendel( muis heeft toen in een ander topic het antwoord gegeven en de dealer Motoport R'dam heeft het snel opgelost )
heb ik ook gehad

Aanpassingen aan de Z tot nu toe:
rizoma spiegels (trillen net zo erg als de originele)
rizoma crash pads
pw III usb
dubbellicht
knippers en nummerplaat

todo:
luchtfilter en uitlaten

En een plaatje zegt meer dan duizend woorden
full
 
Hallo Zetters,

Ik ben Cor en rij sinds een paar maanden een Z1000, een zwarte natuurlijk. Ik snap die kleur discussie dan ook niet. Ik rij het hele jaar (woon-werk) door.
Hiervoor diverse motoren gereden waarvan de laatste twee yamaha r1's waren, de een na laatste gestolen en de laatste, dit was zo'n donker rode met seatpipes, hebben ze twee keer proberen te stelen dit ondanks een garage met grondanker, ketting en cameras.

De Z is tweede keus maar tot nu toe vermaak ik mij er prima op en mee. De meeste problemen:
-trillen
-fluitende tank
-trillende koppelingshendel( muis heeft toen in een ander topic het antwoord gegeven en de dealer Motoport R'dam heeft het snel opgelost )
heb ik ook gehad

Aanpassingen aan de Z tot nu toe:
rizoma spiegels (trillen net zo erg als de originele)
rizoma crash pads
pw III usb
dubbellicht
knippers en nummerplaat

todo:
luchtfilter en uitlaten

En een plaatje zegt meer dan duizend woorden
(Afbeelding)

welkom bij de z-ettertjes. :W
de bike ziet er goed uit. :}
 
Hallo Zetters,

Ik ben Cor en rij sinds een paar maanden een Z1000, een zwarte natuurlijk. Ik snap die kleur discussie dan ook niet. Ik rij het hele jaar (woon-werk) door.
Hiervoor diverse motoren gereden waarvan de laatste twee yamaha r1's waren, de een na laatste gestolen en de laatste, dit was zo'n donker rode met seatpipes, hebben ze twee keer proberen te stelen dit ondanks een garage met grondanker, ketting en cameras.

De Z is tweede keus maar tot nu toe vermaak ik mij er prima op en mee. De meeste problemen:
-trillen
-fluitende tank
-trillende koppelingshendel( muis heeft toen in een ander topic het antwoord gegeven en de dealer Motoport R'dam heeft het snel opgelost )
heb ik ook gehad

Aanpassingen aan de Z tot nu toe:
rizoma spiegels (trillen net zo erg als de originele)
rizoma crash pads
pw III usb
dubbellicht
knippers en nummerplaat

todo:
luchtfilter en uitlaten

En een plaatje zegt meer dan duizend woorden
(Afbeelding)

HA cor,

Welkom, meteen met de deur in huis, heb je een close-up plaatje van je rizoma spiegels, ze lijken mij nml. erg mooi, waar heb je ze gekocht?



:Y

andere vraag, is de maat van het originele stuur 22 mm?

*D
 
Ad, vriend!!!!

ik ga even op zoek naar nieuwe stuurgewichten, touwens thnx voor de tip van het uitboren, was er zo af :} :} :}
 
HA cor,

Welkom, meteen met de deur in huis, heb je een close-up plaatje van je rizoma spiegels, ze lijken mij nml. erg mooi, waar heb je ze gekocht?

deze is het closed
full



:Y

andere vraag, is de maat van het originele stuur 22 mm?

*D

dit is het orginele stuur
 
Cor even iets anders, ik zag dat je koppelingshandel trilt, een ringetje zal niet helpen, ik had precies hetzelfde, ben naar Horeon geweest, en daar hebben ze een stuk van een nippeltje afgehaalt, de handel heeft daarna nooit meer getrilt..
 
je spiegels zijn dus echt super mooi, zoiets zoek ik al ff, maar zal moeilijk worden, kan ze niet vinden op de rizoma site, dus ben bang dat dit een model van vorig jaar is, en dus niet meer te leveren is.
 
Cor even iets anders, ik zag dat je koppelingshandel trilt, een ringetje zal niet helpen, ik had precies hetzelfde, ben naar Horeon geweest, en daar hebben ze een stuk van een nippeltje afgehaalt, de handel heeft daarna nooit meer getrilt..

Ze hebben bij motoport Rotterdam de hendel er afgehaald en wat weggeveild. Sindsdien lijkt het ok
 
ok, als je er geen last meer van hebt, is het prima, bij mij was het trillen echt heel erg. :( .




maar nu niet meer :+
 
:} :} :} :} ,

Cor, hartstikke bedankt, had ze echt niet herkent in het zwart, super!!!, heb ook de crashpads die jij hebt van Rizoma, vandaag nieuwe Rizoma knippers besteld, dus morgen weer even belen voor de spiegels.
 
:} :} :} :} ,

Cor, hartstikke bedankt, had ze echt niet herkent in het zwart, super!!!, heb ook de crashpads die jij hebt van Rizoma, vandaag nieuwe Rizoma knippers besteld, dus morgen weer even belen voor de spiegels.

rizoma is wel mooi. :9~
alleen jammer dat het zo schreeuwend duur is. :X
over rizoma spiegels maar niet te spreken. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan