Z1000 - Z750 - Z750S Plaza deeltje 15 al weer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Zetters,

Ik ben Cor en rij sinds een paar maanden een Z1000, een zwarte natuurlijk. Ik snap die kleur discussie dan ook niet. Ik rij het hele jaar (woon-werk) door.
Hiervoor diverse motoren gereden waarvan de laatste twee yamaha r1's waren, de een na laatste gestolen en de laatste, dit was zo'n donker rode met seatpipes, hebben ze twee keer proberen te stelen dit ondanks een garage met grondanker, ketting en cameras.

De Z is tweede keus maar tot nu toe vermaak ik mij er prima op en mee. De meeste problemen:
-trillen
-fluitende tank
-trillende koppelingshendel( muis heeft toen in een ander topic het antwoord gegeven en de dealer Motoport R'dam heeft het snel opgelost )
heb ik ook gehad

Aanpassingen aan de Z tot nu toe:
rizoma spiegels (trillen net zo erg als de originele)
rizoma crash pads
pw III usb
dubbellicht
knippers en nummerplaat

todo:
luchtfilter en uitlaten

En een plaatje zegt meer dan duizend woorden
(Afbeelding)

Ik wil je ook ff verwelkomen :} alleen jammer dat je een zwarte hebt _O- _O- :+ :+
welligt kunnen we je snel een hand geven op een meeting *O* *O*
veel plezier op de Zet (ook al zul je de pk's van de R1 mischien gaan missen)
 
Cor, ik ga ze morgen gelijk bestellen, moet ik er nog adaptors bij bestellen, of zitten er schroeven bij als ik de spiegels bestel?
 
ff wat kleur erop

full
 
Balen joh '(

Hoe staat t met de rijlessen :?

Sway: Thanks 8-) Jij ook aan t lessen?


Jason ik heb wel stalen remleidingen maar die zaten er al onder toen ik m
kocht, weet dus niet t verschil.
Wel aan het lessen, niet voor de motor ;) Moest van pa en ma eerst m'n autorijbewijs halen... Als het goed is mag ik in januari afrijden, dus met een beetje geluk kan ik van de zomer ook rijden :9

Goeieavond trouwens :W
 
rizoma is wel mooi. :9~
alleen jammer dat het zo schreeuwend duur is. :X
over rizoma spiegels maar niet te spreken. :(


inderdaad niet de koopjes van de week, maar wel een van de mooiere merken als ik eerlijk ben, dan geef ik liever iets meer uit aan datgene wat ik echt! mooi vind *D
 
Cor, ik ga ze morgen gelijk bestellen, moet ik er nog adaptors bij bestellen, of zitten er schroeven bij als ik de spiegels bestel?

Ja, er moeten adapters bij

Ze zijn kleiner dan de orginele, is in het begin wel wennen.
 
hahahaha, dat begreep ik Cor, maar bedankt in ieder geval, voordat ik ga vragen naar kleine adapters, maaruh, one size fits all?(adapters)
 
Adaptors voor naked bikes
BS727B, zwart voor Bandit 600/1200.
BS730A, alum mat voor MV Agusta Brutale
BS711A, alum. mat voor alle andere modellen.
BS711B, zwart voor alle andere modellen................DEZE MOET IK HEBBEN??
Zowel links als rechts te gebruiken.
Prijs: 9,50 / stuk (m.u.v BS730A, deze zijn 15,50/stuk)

full


Adapters zijn niets anders dan 'de schroeven' voor in het originele schroefdraad gat toch?, soort van connectors tussen schroefgat en spiegels?
 
Hallo Zetters,

Ik ben Cor en rij sinds een paar maanden een Z1000, een zwarte natuurlijk. Ik snap die kleur discussie dan ook niet. Ik rij het hele jaar (woon-werk) door.
Hiervoor diverse motoren gereden waarvan de laatste twee yamaha r1's waren, de een na laatste gestolen en de laatste, dit was zo'n donker rode met seatpipes, hebben ze twee keer proberen te stelen dit ondanks een garage met grondanker, ketting en cameras.

De Z is tweede keus maar tot nu toe vermaak ik mij er prima op en mee. De meeste problemen:
-trillen
-fluitende tank
-trillende koppelingshendel( muis heeft toen in een ander topic het antwoord gegeven en de dealer Motoport R'dam heeft het snel opgelost )
heb ik ook gehad

Aanpassingen aan de Z tot nu toe:
rizoma spiegels (trillen net zo erg als de originele)
rizoma crash pads
pw III usb
dubbellicht
knippers en nummerplaat

todo:
luchtfilter en uitlaten

En een plaatje zegt meer dan duizend woorden
full
]


welkom :W :W :W :W
en veel plezier hier :Y :Y :Y

vindt wel jammer dat je geen yammie meer hebt :X :X :X :X :X :X :X



L :+ L


Wel aan het lessen, niet voor de motor ;) Moest van pa en ma eerst m'n autorijbewijs halen... Als het goed is mag ik in januari afrijden, dus met een beetje geluk kan ik van de zomer ook rijden :9

Goeieavond trouwens :W
kun je volgend jaar mooi met ons mee rijden *O* *O* *O*





dat was wel weer genoeg rood :Y 8-)


ff weer wat zwart er tegen aan :Y :Y




full
 
Laatst bewerkt:
Goedeavond! :W

Wel aan het lessen, niet voor de motor ;) Moest van pa en ma eerst m'n autorijbewijs halen... Als het goed is mag ik in januari afrijden, dus met een beetje geluk kan ik van de zomer ook rijden :9

Goeieavond trouwens :W
Hi Sway! :j

Alleen nog niet op de klassieke Zed he... da's jammer... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan