het grote Ebay Tip Topic

Als het niet te veel moeite is dan hoor ik graag van je.
Je hebt mijn email nog wel toch?


Als je werkelijk interesse hebt wil ik wel kijken of ik wat over kan laten komen.


Jouw email adres is toch ..@gmail.com?
 
deze dusss
full
 
hoe ?

voorkant en bodem eraf, 2 zijstukken versmald aan elkaar schijten

voorkant en bodem versmallen en er weer an ?

Ik denk tunnel en dop eruit - versmallen - weer ruimte maken voor tunnel en dop - weer aan elkaar zetten.
Nooit gedaan en ik ben een matige lasser, dus ik reken er niet op dat het een doorslaand succes word en zie het meer als oefening...
 
Ik denk tunnel en dop eruit - versmallen - weer ruimte maken voor tunnel en dop - weer aan elkaar zetten.
Nooit gedaan en ik ben een matige lasser, dus ik reken er niet op dat het een doorslaand succes word en zie het meer als oefening...

Als je een matige lasser bent zou ik proberen om de delen om maat maken en alles te hechten.... daarna alles laten aflassen...

zou toch zonde zijn om die tank te verkloten....
 
aflassen en hechten is bij zulk dun plaatwerk hetzelfde..

aflassen is gewoon heel veel hechtjes leggen, daarna ff afblazen met zeepsop en alle lekken dicht lassen en dan sealen van binnen.........
 
aflassen en hechten is bij zulk dun plaatwerk hetzelfde..

aflassen is gewoon heel veel hechtjes leggen, daarna ff afblazen met zeepsop en alle lekken dicht lassen en dan sealen van binnen.........

Yeps, ergens heb je gelijk....

alleen zulk dun plaatwerk goed dicht maken is wel een vak apart.. als je nu al weet dat je een matige lasser bent is het waarschijnlijk verstandiger om dat door iemand anders te laten doen..
 
Yeps, ergens heb je gelijk....

alleen zulk dun plaatwerk goed dicht maken is wel een vak apart.. als je nu al weet dat je een matige lasser bent is het waarschijnlijk verstandiger om dat door iemand anders te laten doen..
er is maar 1 manier om uiteindelijk een goede lasser te worden, the hard way, en je moet ergens beginnen....

en Knukkel, hou je LePera zadel maar hoor, ik heb er lekker al eentje :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan