De grote oude BRIKKERS galerij - revisited

Wat vind je van dit topic

  • He gat, nu gaat de fun van de nicks af

    Stemmen: 1 3,7%
  • lachen, wanneer komt mijn foto erin

    Stemmen: 4 14,8%
  • Jee ik sta erin

    Stemmen: 5 18,5%
  • ow snel mijn foto plaatsen, dan kom ik ook in het lijstje te

    Stemmen: 6 22,2%
  • pffff, hij weer met zijn onzin polls

    Stemmen: 11 40,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Jep, doet het nog steeds prima, pokke sensor, had toen wel nog standaard van die ringetjes in mijn zak zitten, die heb ik niet meer :P
 
Dit was ikke op de BMW van mijn vader, op de achtergrond staat de Guzzi van mijn oom :9~
full
 
1.ik mis mezelf
2.ik ben ook brikker
3.dus zet mijn kop&brik(in aanbouw) er ook maar bij als u belieft:





fanmail kan via pb's afgehandels worden
;)
 
Jong geleerd is oud gedaan... 8-)
Gaaf fietsje die BMW.....en het levende bewijs dat ook jongere mensen de fietsen van dat merk best leuk vinden :+
Yep, had ik hem nog maar :}

Volgens mijn pa zat er een speciale sjors Meijer(waarschijnlijk verkeerd geschreven) tank op en de uitlaten zijn ook niet echt standaard ;)
 
Laatst bewerkt:
Ze staan er weer bij :P

Jong geleerd is oud gedaan... 8-)
Gaaf fietsje die BMW.....en het levende bewijs dat ook jongere mensen de fietsen van dat merk best leuk vinden :+

BMW prima merk, heb er alweer een dikke 80.000 tevreden Km mee gereden :P
 
zundapp 448 sprinter idd, is van mijn beste vriend :)
( die was er bij toen ik de uitlaat ophaalde :) )

de mooie zwart chrome yamaha fs1 ( wie kent ze niet?) die er naast staat was van mij, is nu in het bezit van iemand anders. die had niet zo veel vermogen maar maakte met gemak meer dan 14000 rpm :Y , hoeveel meer weet ik niet want had geen toeren teller :P

was bij 't vaartse oldtimer treffen. aankomend jaar sta ik daar met de motor :)
 
Jullie staan er ook weer bij,

@RR je had weer een goede dag voor een kiek mien jong
 
Het is er 1 uit '59.Geen 125 meer maar een 150 met iets meer porrie dus 8-) . Ik heb er een tijd woonwerk mee gereden maar sinds een jaar of 3 staatie in de woonkamer en word er 2 of 3 keer per jaar bereden :] . Er is elk jaar een RT125 treffen dus ook voor alle niet MZ's. Zal ff de site opzoeken voor de organisatie.Mzzls,Rob.
 
Het is er 1 uit '59.Geen 125 meer maar een 150 met iets meer porrie dus 8-) . Ik heb er een tijd woonwerk mee gereden maar sinds een jaar of 3 staatie in de woonkamer en word er 2 of 3 keer per jaar bereden :] . Er is elk jaar een RT125 treffen dus ook voor alle niet MZ's. Zal ff de site opzoeken voor de organisatie.Mzzls,Rob.


Ik heb die site van die RT125's wel eens gezien. Via een linkje vd DKW club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan