XS 650 chopper (bobberstyl of wat dan ook!)

Nou ja,we hebben ook al show your bike/chopper en jappenbakken topics kijk daar eerst maar is.
 
Ja...enneuh..die XS'jes op de voorbije fotos vinden julie:
"zo mooi", "werkelijk mooi", "erug mooi", enzovoort...
Plus je hebt de voorbeelden hoe het moet voor je liggen...
ik zie hierop originele frames, vorken, wielnaven,enzomeer, dus ik vraag me af waar jullie nog op wachten?? Of is het verzamelen van en kwijlen op die fotos de klimax ? Whassup ? *O*
Bouwen die dingen !!!

Nee, het verzamelen van en kwijlen op die foto's is voor mij geen climax, echter, om het mooi te doen is er een deel handigheid en een nog belangrijker deel geld nodig. Ik heb helaas niet net als jij gouden vingertjes, dus het zal nog even moeten wachten en geen pot met geld zoals sommigen.....maar......eens zal mijn motor aangepakt gaan worden
 
Hee dat is lachen! Ik zwerf hier zo nu en dan een beetje rond op dit forum en zie ik in een keer een projectje van mij voorbijkomen!
Die ratchop waarvan floris een foto plaatste heb ik een jaar geleden gekocht en gechopt zodat het die 'klassieke' look bobber werd die d'eddio geplaatst heeft.
Haha, ik heb geen flauw idee hoe ik die foto's hier in dit bericht plaats maar goed. Ik heb hem inmiddels al weer verkocht maar het doet me wel een beetje pijn als ik hem zo weer zie ;( Ik blijf altijd chopper/bobber fan en ga er zeker nog eens een bouwen maar ik moest ff kiezen voor wat practisch. (elke keer op de xs van borger (assen) naar arnhem is niet echt bevordelijk voor je nieren '( dus doe ik het nou met een triumph daytona 900, kon de chop er niet bijhouden (studie he)) Maar gloeiende gloeiende wat blijven die choppies toch monstergaaf!

:]
 
Hee dat is lachen! Ik zwerf hier zo nu en dan een beetje rond op dit forum en zie ik in een keer een projectje van mij voorbijkomen!
Die ratchop waarvan floris een foto plaatste heb ik een jaar geleden gekocht en gechopt zodat het die 'klassieke' look bobber werd die d'eddio geplaatst heeft.
Haha, ik heb geen flauw idee hoe ik die foto's hier in dit bericht plaats maar goed. Ik heb hem inmiddels al weer verkocht maar het doet me wel een beetje pijn als ik hem zo weer zie ;( Ik blijf altijd chopper/bobber fan en ga er zeker nog eens een bouwen maar ik moest ff kiezen voor wat practisch. (elke keer op de xs van borger (assen) naar arnhem is niet echt bevordelijk voor je nieren '( dus doe ik het nou met een triumph daytona 900, kon de chop er niet bijhouden (studie he)) Maar gloeiende gloeiende wat blijven die choppies toch monstergaaf!

Hey Lars,
ik heb em je verkocht!!
heb je m'n nieuwe schatje ertussen zien staan??
 
hee ragbak!!

ja ik heb hem gezien. Lachen man. Vooral dat tankje is superrrr!! Ik heb de chop trouwens doorverkocht aan een militair uit assen.hehe. Heb er nog wel de hele zomer drenthe mee onveilig gemaakt. (voor de kroeg langs scheuren enzo!!) :]
 
hee ragbak!!

ja ik heb hem gezien. Lachen man. Vooral dat tankje is superrrr!! Ik heb de chop trouwens doorverkocht aan een militair uit assen.hehe. Heb er nog wel de hele zomer drenthe mee onveilig gemaakt. (voor de kroeg langs scheuren enzo!!) :]

Lache, begint onderhand een behoorlijke hoer op wielen te worden dus!!
ben wel wat gelukkiger met die ik nu heb!!!!

En wat staat bij jou als volgende op de planning??
 
nou zoals ik al eerder zij blaas ik nu een beetje op een dikke triumph daytona 900 rond. Ook een tof ding maar geen chappa! En das toch een beetje jammer. Ik zit eigenlijk een beetje te loeren naar een schade-intruder. Die wil ik dan deze zomer verbouwen naar jaren 20 bobber style. Maar zo'n foute eind jaren 70 chop op basis van een nog foutere honda is ook lachen... tis maar net waar ik tegen aanloop.
 
full


...old shit

...no colours...
 
nou zoals ik al eerder zij blaas ik nu een beetje op een dikke triumph daytona 900 rond. Ook een tof ding maar geen chappa! En das toch een beetje jammer. Ik zit eigenlijk een beetje te loeren naar een schade-intruder. Die wil ik dan deze zomer verbouwen naar jaren 20 bobber style. Maar zo'n foute eind jaren 70 chop op basis van een nog foutere honda is ook lachen... tis maar net waar ik tegen aanloop.
even spammen hoor.
eh rijd jij het enige juiste negelse merk ,het goddelijke TRIUMPH?
kijk dan hier eens: www.bmcm.nl
groeten een mede britpiloot
 
weer wat gedaan aan xs andere veren staat stuk lager[4cm] koplamp kleine kmteller spiegel dubbele schijf moet alleen nog een keer de velgen doen
136.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan