XS 650 chopper (bobberstyl of wat dan ook!)

altijd leuk als andere je moter ook wel wat vinden worden
voor mijn eerste projectje vind ik hem zelf wel geslaagd
zit met de velgen alleen nog te twijfelen of helemaal zwart of buitenste ring alleen te polijsten en de rest zwart of iets met rood moet nog voetsteunen maken [heb je wel nodig op zo een brommer ]koplamp oren moeten ook zwart worden.
is wel verslavend doe mijn zxr750[rij de ene bekeuring naar de andere vandaar overstap] ook de deur uit als die verkocht is wil ik nog een caferacer maken op basis van xs650
 
is wel verslavend doe mijn zxr750[rij de ene bekeuring naar de andere vandaar overstap] ook de deur uit als die verkocht is wil ik nog een caferacer maken op basis van xs650
Tja, ik ken het probleem. Zit er zelf ook aan te denken. Net m'n rijbewijs weer terug na iets lulligs op m'n GSX-R :N
 
Tja, ik ken het probleem. Zit er zelf ook aan te denken. Net m'n rijbewijs weer terug na iets lulligs op m'n GSX-R :N
en docter L. , vertel het maar, waarmee heb je je harem nu weer in het verdriet en de doodsangst gestort ? 8-)
 
weer wat gedaan carters gepolijst andere voetsteunen tank gespoten afbeelding voor dat jullie beginnen dat die niet mooi scherp gelijnd is klop !
toen die klaar was met schuurpapier erover gegaan toen blanke lak nu lijkt het net of die er al tig jaren op zit en versleten is van het poetsen komt op de foto niet helemaal goed over.
IMAG0020WinCE.jpg
IMAG00017WinCE.jpg
IMAG00018WinCE.jpg
IMAG00013WinCE.jpg
IMAG0022WinCE.jpg
IMAG0021WinCE.jpg
 
Laatst bewerkt:
nou zoals ik al eerder zij blaas ik nu een beetje op een dikke triumph daytona 900 rond. Ook een tof ding maar geen chappa! En das toch een beetje jammer. Ik zit eigenlijk een beetje te loeren naar een schade-intruder. Die wil ik dan deze zomer verbouwen naar jaren 20 bobber style. Maar zo'n foute eind jaren 70 chop op basis van een nog foutere honda is ook lachen... tis maar net waar ik tegen aanloop.
Ik heb misschien wel een intruder staan die interessant is...heeft niet echt schade, heeft alleen een hele tijd stil gestaan...ik doe er voorlopig niks mee, dus wie weet kan ik hem voor een mooi prijske wegdoen...mail me eventueel...


K#Tzooi...ik zie nu pas de datum van het bericht waarop ik reageer...bietje laat denk ik zo... -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb misschien wel een intruder staan die interessant is...heeft niet echt schade, heeft alleen een hele tijd stil gestaan...ik doe er voorlopig niks mee, dus wie weet kan ik hem voor een mooi prijske wegdoen...mail me eventueel...


K#Tzooi...ik zie nu pas de datum van het bericht waarop ik reageer...bietje laat denk ik zo... -O-

SLAPERT, ga maar weer werken......
*O*

Zitte weer op oe werk deze site te checken ha ha gij verdient ze wel makkelijk zo

;) ;) ;) ;)
 
Heef iemand nog een mooie XS te koop staan? Ik zou hem graag willen ombouwen a la Bratstyle (zie foto eerder in deze rubriek).
 
Heb ik inderdaad al gekeken, maar er staat niet veel. Iemand nog met een afgehaakt bobberproject in zijn maag?
 
Heb ik inderdaad al gekeken, maar er staat niet veel. Iemand nog met een afgehaakt bobberproject in zijn maag?

Hoi Alex,

ik heb nog een XS 400 staan waar ik geen tijd voor heb. Je mag 'm wel overnemen voor een zacht prijsje als je intresse hebt.

full
 
Laatst bewerkt:
ff een ander stuurtje erop gezet [overmidden geslepen gelast toen laten poedercoaten]staat vind ik beter en heb vandaag uitlaatband gekocht 6euro de meter misschien hebben andere hier ook wat aan vond het wel goedkoop en je kan het per meter kopen bij fullcartuning in nijkerk 0332466302
IMAG0031Small.jpg
uitlaatbandIMAG0037Small.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan