Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W :W

veel plezier daar Pina... :Y
Thanx!
full
 
Hallo Z1000 fanatiekelingen!!!!!!

Hier nog een onozele Z1000 rijder. WIE KAN MIJ HELPEN :} !!!!!
Ik ben op zoek naar de originele GOUDEN Z1000 Uitlaat, weet wel die 4 prachtige goude pijpen.

Wie helpt deze Z1000 rijder weer aan zijn 4 originele schitterende gouden pijpen.

AUB reageren op z1000@valkbackx.demon.nl

Groet

Henny McC

weet niet of iemand ze weg doet, ik iig niet (stel dat ik men alternatieven moet inleveren, kan ik weer terug naar origineel)

misschien hier iets voor je;

http://cgi.ebay.de/Kawasaki-Z1000-Bj-03-Auspuffanlage-u-Blinker_W0QQitemZ4605003941QQcategoryZ23035QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

sorry, kan niet korter.

succes ermee.

Ad
 
gottegottegot, die zwartjes pakken ook iedere kans om hun kleur te promoten...

:+

MUIS! rood en oranje offensief! NU!

(Afbeelding)

kheb trouwens een kaartje gekocht voor de strubben tribune voor de tt-assen op zaterdag.
gaan er nog meer zetjes heen ?
Dat is zeker de bedoeling. Ik heb die dag middagdienst maar heb al een verlofdag aangevraagd. En anders zal ik iemand moeten bedreigen om een keer met me te ruilen.
 
Ga ik doen. Niet nu, vh weekend.

Een Zwitsaltoer 06-topic. Zal ik dat doen voor Zetters and friends? Zoiets?
In de periode mei/juni moet ik effe bedanken voor de eer. (helaas) Heb 18 mei een circuitdag, 6 juni een circuitdag. Tussendoor staat er een vakantie op de planning (nog niet 100% zeker). En als opvullertje tussendoor ben ik nu met een cursus bezig, in april begint de volgende en 3 maanden later de 3e.Hij gaat lekker!

En nu ga ik naar bed, mag er morgen om 05.45u weer uit. Keihard w e r k e n!

Good night you all. :Z
 
gottegottegot, die zwartjes pakken ook iedere kans om hun kleur te promoten...

:+

MUIS! rood en oranje offensief! NU!

(Afbeelding)

kheb trouwens een kaartje gekocht voor de strubben tribune voor de tt-assen op zaterdag.
gaan er nog meer zetjes heen ?
ik ga 22,23 en 24 juni naar assen met mijn zwager :9 :Y :P

full
 
Laatst bewerkt:
Zo, nog ff in het oude topic... wie gaat trouwens het nieuwe openen, ik zit nu op m'n werk dus heb er eigenlijk ff geen tijd voor... ;)


en weet er ook nog iemand wat jullie er voor betaald hebben hier bij moto zaak kost het me achtersetje 269.70euro en voor vooraan 191.25 maar ik opteer wel voor de chroom modellekes of zou ik dat nie doen iemand ervaring mee?

alvast bedankt
Ik heb ook zoiets betaald, alleen dikke korting gekregen, mooie deal kunnen maken bij aanschaf. Probeer ook zoiets te regelen! *D


Mooie pijp Guppie :}

PS: Had ik je al gefeliciteerd met je nieuwe bike? :? ...Nee? :? ....Nou, gefeliciteerd dan nog :}
Thanks! :+


Ik lul wel iedere keer over de Zwitsaltoer 06, maar heb nog helemaal geen idee van wanneer en hoe.

Lijkt mij wel een aardig plan om het richting mei, juni te doen ? Lang weekend.

Misschien een keer een paar data opstellen.
Doe dat! Of polletje in nieuwe topic? ;)


WIE IS ER EENS MET EEN ZWITSALTOER 06 ROND MEI/JUNI?

Als ik dat kan regelen, kan ik altijd tegen mijn vriendin zeggen: NEE, vakantie kan dan niet, ik ga Zwitsallen (heel vervelende bezigheid :X )

Misschien een polletje :?

Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Als ik niet toevallig op vakantie ben kan ik altijd vrij maken. Het ligt aan degenen die mee willen. Wanneer is de bouwvak, knutsel?

BTW. de initiator van het eerste uur, Dweezy, moet er dit keer eigenlijk ook wel bij zijn. Die ballen van hem zijn nu wel uitgeblauwt ;)
Mei/juni, ik kan, heb verder nog geen plannen... dus hoe eerder er een definitieve datum is, hoe beter het voor mij zou zijn... juli mag voor mij ook hoor, als het beter uit komt... een lang weekend kan ik er altijd doorheen plannen... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan