Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien ook leuk om er bij elke gebruiker een foto van het gezicht bij te zetten, dus:

Nickname
Woonplaats
Foto gezicht
Foto motor
Mods
wat dacht je van een Z topic op kleur :+

begin ik een rode Z-topic :P

voorproefje :X
full
 
:(

ik heb het modje (Spider in dit geval) al een reaktie gestuurd , met het verzoek het topic te heropenen.
Initiatief is goed, maar zomaar zonder vragen een topic sluiten vind in niet netjes.
Bovendien overtreden we geen enkele regel met dat topic.
Dit mogen we toch zeker zelf weten? Als er geen bezoek is voor een topic zakt dat toch vanzelf naar beneden?

|(
Ik heb je net gemaild maar de rest wil het vast ook weten zo te lezen... ;)

Er zijn al twee Z-topics en dat lijkt me toch wel meer dan voldoende. Anders staat MF straks vol met een paar topics van ieder type motor terwijl al dat soort dingen juist goed in één topic zouden moeten kunnen. Gewoon in de startpost een lijstje verzamelen en klaar zijn jullie lijkt me.

En waar ik me mee bemoei? Nou gewoon daar waar ik voor gevraagd ben om me mee te bemoeien als moderator: met het reilen en zeilen van MF.


is ff kijken wat die MODDEREETERS hier op gaan zeggen :Z
Slecht geslapen? :P
 
Ik heb je net gemaild maar de rest wil het vast ook weten zo te lezen... ;)

Er zijn al twee Z-topics en dat lijkt me toch wel meer dan voldoende. Anders staat MF straks vol met een paar topics van ieder type motor terwijl al dat soort dingen juist goed in één topic zouden moeten kunnen. Gewoon in de startpost een lijstje verzamelen en klaar zijn jullie lijkt me.

En waar ik me mee bemoei? Nou gewoon daar waar ik voor gevraagd ben om me mee te bemoeien als moderator: met het reilen en zeilen van MF.Slecht geslapen? :P
:? :? :? :? ehhhmm bedankt.

Gaat erom dat het kaartje in orde gemaakt kan worden toch?
 
Er zijn al twee Z-topics en dat lijkt me toch wel meer dan voldoende. Anders staat MF straks vol met een paar topics van ieder type motor terwijl al dat soort dingen juist goed in één topic zouden moeten kunnen. Gewoon in de startpost een lijstje verzamelen en klaar zijn jullie lijkt me.
net als de politie pas ingrijpt als de wet wordt overtreden, grijpt een goede moderator pas in als de 'Richtlijnen Moderaten Motor-Forum' of de 'Motor-Forum User Policy' worden overtreden

hier staat nergens dat een grote groep gebruikers (van twee verschillende motoren) niet meerdere topics mag aanhouden

ik begrijp best dat jouw trots je nu weerhoudt om het slotje weg te halen, maar ik wil je wel vragen in de toekomst wat terughoudender te zijn met slotjes
je wekt er een hoop onnodige irritatie op bij de goedwillende gebruikers van dit forum
 
mocht iemand ooit zo'n Jack Daniels tegenkomen in blikjesvorm, ikke hebben
moet wel 33cl formaat zijn (net als coca cola dus)

kan ze hier nergens vinden en is weer modje naar zwart *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan