Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net terug van een bezoek aan Muis en ben als een kind zo blij!

Heb een leuk presentje van muis gekregen:

Een DNA Stage 2 Filter Kit
full

doosje ;) :P
 
en wat zat erin? een K&N filter en een custom made by MuisTM filterdeksel. Goed voor een lekkere sound en veel PK pret in combinatie met mijn Powercommander en toekomstige brulpijpen.
full

flinke luchthapper he :} :9~

Erg mooi trouwens, die Arata in het echt :9~ :9~ :9~ en de afwerking is super! Jammergenoeg was het te laat voor een soundcheck, dat moet dan maar op de volgende meeting.

Muis nogmaals bedankt :}
 
en wat zat erin? een K&N filter en een custom made by MuisTM filterdeksel. Goed voor een lekkere sound en veel PK pret in combinatie met mijn Powercommander en toekomstige brulpijpen.
(Afbeelding)
flinke luchthapper he :} :9~

Erg mooi trouwens, die Arata in het echt :9~ :9~ :9~ en de afwerking is super! Jammergenoeg was het te laat voor een soundcheck, dat moet dan maar op de volgende meeting.

Muis nogmaals bedankt :}
graag gedaan ;) was hardstikke gezellig ...soundcheck hou je zeker te goed

je hebt wel 2 x van mijn alarm soundcheck mogen genieten :X :o

de custom made lucht happer is te bestellen bij : Z1000MUIS Tuning Centre voor al uw Pay Kaas :+
 
Laatst bewerkt:
|( dubbel |( ....dan maar n piccie er in gooien O-) ....ik als foto terrorist moet de naam dan maar hoog houden :Y

full
 
Laatst bewerkt:
en wat zat erin? een K&N filter en een custom made by MuisTM filterdeksel. Goed voor een lekkere sound en veel PK pret in combinatie met mijn Powercommander en toekomstige brulpijpen.
(Afbeelding)
flinke luchthapper he :} :9~

Erg mooi trouwens, die Arata in het echt :9~ :9~ :9~ en de afwerking is super! Jammergenoeg was het te laat voor een soundcheck, dat moet dan maar op de volgende meeting.

Muis nogmaals bedankt :}

goede morgen allemaal

Ziet er goed uit Kimi..... ik ben benieuwd wat je pk winst gaat worden.
 
dat heb ik nou ook altijd als ik een dagje wil motorrijden

dan zet ik de wekker op half 6

als ik wakker schrik geef ik me vrouw een flinke por en roep ik : vandaag motorrijden of n##ken !!

zegt ze altijd : doe je wel een warme trui aan


:+
ik doe dat altijd anders:
als ze op haar linker zij ligt, ga ik motorrijden en zwaai ik met mijn linkerbeen over de motor als ik opstap.
Als ze op haar rechter zij ligt, ga ik motorrijden en zwaai ik met mijn rechterbeen over de motor als ik opstap.
Als ze op haar rug ligt:


dan ga ik niet motorrijden... 8-) :9

:+
 
even een vraagje aan fulleke,
ik ben op zoek naar een ruitje voor mn z750
maar overal waar ik kijk zijn het miniatuur foto's, en mn dealer heeft nix liggen, en wil niet bestellen zonder 100% zeker te zijn van mn stuk, dus is jou ruitje een origineel van kawa, of een ander merk?
gr tom
origineel kawa...

full
 
ik doe dat altijd anders:
als ze op haar linker zij ligt, ga ik motorrijden en zwaai ik met mijn linkerbeen over de motor als ik opstap.
Als ze op haar rechter zij ligt, ga ik motorrijden en zwaai ik met mijn rechterbeen over de motor als ik opstap.
Als ze op haar rug ligt:


dan ga ik niet motorrijden... 8-) :9

:+
_O- _O- _O- _O-
 
Nog 3 weken wachten op m'n nieuwe Zed... hmmm... wil niet meer wachten... B|

wil ook het forum bombarderen met nieuwe plaatjes... :9~
genieten van de nieuwe Zed... :9~
knutselen met modjes... :9~

moet snel januari zijn... B|
en dan moet het vanaf het eerste weekend 20 graden en droog zijn, en mag het niet kouder worden de rest van het jaar... 8-)

sorry, moest even klagen... :+
 
ik wil een alarm zetten op de Z, is dit wat?

(Afbeelding)

welk alarm hebben anderen ? Jessy, heb jij deze ook?
Ik heb dat alarm op mijn scooter gezet, de accu was binnen twee dagen leeg. Het alarm werkt wel goed (zolang de accu niet leeg is natuurlijk) Met de scooter was dat niet zo heel erg want daar zat nog een kickstart op, met een motor wordt dat wat lastiger. Maar met een druppellader zal je daar geen last van hebben, ik overweeg ook om een alarm op mijn zed te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan