Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fortuna heeft ze erop zitten

foto ff van het z1000/z750 topic getrokken

(Afbeelding)

Hoi saampjes! *O*
Ben ik ook weer ff.

@Bike van Fortuna: :9~ Zilver he.... O-)
Mooi onderkuipje ook :Y Gewoon een lekker ding.

Wanneer is het weer lente? :]

Ga er nu alweer vandoor. Rete druk hier (werk dus) -O- Maar morgen mn andere speeltje eindelijk ophalen! *O* *O* *O*
Fabiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gaaaaaaaaaaaaaaaaan
Wel een klein koekblik-tegenvallertje: had een upgrade tot 140 tdi-peekaas/370 Nm besteld, maar dat kan niet INCL. fabrieksgarantie -O- Zou ook lastig zijn dat vermogen op de weg te brengen zonder onderstel aanpassing...
Nu wordt het 120 pk/275 Nm. Ach, altijd nog genoeg voor zon wagentje en altijd nog meer dan mn Z :X

Wens iedereen een heel goed weekend, veel pekelloos rijplezier en :W :W :W
 
*O* *O* *O* Yes, mijn spuitwerk is klaar *O* *O* *O*
Morgen ophalen, heb al van mij dealer gehoord dat het er zeer goed uitziet. :}
Alleen de schetsplaten voor de steppies zijn nog niet klaar omdat die gepoedercoat moeten worden.
 
navond :W

vandaag op de Z wezen werken, lekkkeeerrrr *O*
werd weer tijd, dit jaar pas 2e rit |(


had vanavond nog ff momentje :X , koude band/regen/teveel gas; stappie opzij/schrik/sukkel


maarre, alles goed gebleven gelukkig.

iemand anders nog iets spannends vandaag???
 
mijn zetje staat weer in de schuur. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
voor zover ik het heb kunnen zien in het half donker ziet ie er weer keurig uit.
morgen bij daglicht nog eens goed kijken, maar ik heb er vertrouwen in.
ik ben iig. blij dat ie weer terug is bij het baasje.
 
hey allemaal

me keuze is gevallen het word voor mij een Z750 ga morgen gaan bestellen en zoals verkoper zei vandaag aan de telefoon zijn die op stok in Belgie dus als het wat mee zit heb ik hem einde van volgende week ofwel de week er op.
het enige dat ik heb laten aan passen zijn de knipper lichten vondt ik nie mooi origineel dus be nik gegaan voor de originele maar dan de kleiner he zowel voor als achter die zijn te bekijken op site van kawa bij accessoires hopelijk heb i kdaar goed aan gedaan dus ja mensen die denk dat ik beter iets anders zou nemen laat het me weten voor morgen middag dan ga ik hem zeker gaan bestellen ter info is een zwarte die ik zou bestellen hopelijk beklaag ik het mij nie is dat nie teerder voor krassen?

alvast bedankt voor jullie hulp en hopelijk leer ik jullie wel eens allemaal kennen he. maar het belangrijkste zal zijn eerst wenen aan moto en dan zal ik wel eens naar meeting komen waznt bent echt nog een groentje op vlak van moto rijden op de openbare weg lol
 
hey allemaal

me keuze is gevallen het word voor mij een Z750 ga morgen gaan bestellen en zoals verkoper zei vandaag aan de telefoon zijn die op stok in Belgie dus als het wat mee zit heb ik hem einde van volgende week ofwel de week er op.
het enige dat ik heb laten aan passen zijn de knipper lichten vondt ik nie mooi origineel dus be nik gegaan voor de originele maar dan de kleiner he zowel voor als achter die zijn te bekijken op site van kawa bij accessoires hopelijk heb i kdaar goed aan gedaan dus ja mensen die denk dat ik beter iets anders zou nemen laat het me weten voor morgen middag dan ga ik hem zeker gaan bestellen ter info is een zwarte die ik zou bestellen hopelijk beklaag ik het mij nie is dat nie teerder voor krassen?

alvast bedankt voor jullie hulp en hopelijk leer ik jullie wel eens allemaal kennen he. maar het belangrijkste zal zijn eerst wenen aan moto en dan zal ik wel eens naar meeting komen waznt bent echt nog een groentje op vlak van moto rijden op de openbare weg lol
zwarte zijn mooi. :Y :Y
full

gefeli met je goeie keuze. :} :}
 
hey allemaal

me keuze is gevallen het word voor mij een Z750 ga morgen gaan bestellen en zoals verkoper zei vandaag aan de telefoon zijn die op stok in Belgie dus als het wat mee zit heb ik hem einde van volgende week ofwel de week er op.
het enige dat ik heb laten aan passen zijn de knipper lichten vondt ik nie mooi origineel dus be nik gegaan voor de originele maar dan de kleiner he zowel voor als achter die zijn te bekijken op site van kawa bij accessoires hopelijk heb i kdaar goed aan gedaan dus ja mensen die denk dat ik beter iets anders zou nemen laat het me weten voor morgen middag dan ga ik hem zeker gaan bestellen ter info is een zwarte die ik zou bestellen hopelijk beklaag ik het mij nie is dat nie teerder voor krassen?

alvast bedankt voor jullie hulp en hopelijk leer ik jullie wel eens allemaal kennen he. maar het belangrijkste zal zijn eerst wenen aan moto en dan zal ik wel eens naar meeting komen waznt bent echt nog een groentje op vlak van moto rijden op de openbare weg lol
Zoals Knutsel al zei, zwarte zijn idd mooi!! :} :}
Z750-11-01-2006-02.jpg


Goede keus hoor!! Ga je veel plezier van beleven!! *D

Kleine knippertjes, van Kawa origineel heb ik ook, voor en achter, inclusief de kentekenplaathouder... ;)
Z750-11-01-2006-10.jpg
 
en weet er ook nog iemand wat jullie er voor betaald hebben hier bij moto zaak kost het me achtersetje 269.70euro en voor vooraan 191.25 maar ik opteer wel voor de chroom modellekes of zou ik dat nie doen iemand ervaring mee?

alvast bedankt
 
hey allemaal

me keuze is gevallen het word voor mij een Z750 een zwarte die ik zou bestellen hopelijk beklaag ik het mij nie is dat nie teerder voor krassen?

alvast bedankt voor jullie hulp en hopelijk leer ik jullie wel eens allemaal kennen he. maar het belangrijkste zal zijn eerst wenen aan moto en dan zal ik wel eens naar meeting komen waznt bent echt nog een groentje op vlak van moto rijden op de openbare weg lol

zwarte zijn de mooiste/beste *O* *O*
full


die rooie wielen worden ooit ook nog zwart
 
hey allemaal

me keuze is gevallen het word voor mij een Z750 ga morgen gaan bestellen en zoals verkoper zei vandaag aan de telefoon zijn die op stok in Belgie dus als het wat mee zit heb ik hem einde van volgende week ofwel de week er op.


*O* JA! We hebben er weer een! :Y

Gefeliciteerd. Je zal er geen spijt van hebben *O*

Maar waarom zwart? Niet iets meer in de twilight zone? Iets als ZILVER? 8-)

En over dat wennen: Wen er alvast maar aan dat je snel gewent bent aan de motor en aan het feit dat je veeeeeel wilt gaan rijden nadat je er de eerste keer echt mee hebt gereden :]


BTW: nAvond iedereen :W
 
hey allemaal

me keuze is gevallen het word voor mij een Z750 ga morgen gaan bestellen en zoals verkoper zei vandaag aan de telefoon zijn die op stok in Belgie dus als het wat mee zit heb ik hem einde van volgende week ofwel de week er op.
het enige dat ik heb laten aan passen zijn de knipper lichten vondt ik nie mooi origineel dus be nik gegaan voor de originele maar dan de kleiner he zowel voor als achter die zijn te bekijken op site van kawa bij accessoires hopelijk heb i kdaar goed aan gedaan dus ja mensen die denk dat ik beter iets anders zou nemen laat het me weten voor morgen middag dan ga ik hem zeker gaan bestellen ter info is een zwarte die ik zou bestellen hopelijk beklaag ik het mij nie is dat nie teerder voor krassen?

alvast bedankt voor jullie hulp en hopelijk leer ik jullie wel eens allemaal kennen he. maar het belangrijkste zal zijn eerst wenen aan moto en dan zal ik wel eens naar meeting komen waznt bent echt nog een groentje op vlak van moto rijden op de openbare weg lol

nogmaals welkom dus

zwart teerder voor krassen neen hoor
btw zwart is toch gewoon mmmmmmm :9~ :9~

Groentje op vlak van moto rijden op openbare weg als ik in de buurt van nieuwpoort ben of jij in de buurt van Lokeren spreken we wel eens af dan wil ik je wel wat wijsmaken over het motorrijden op de openbare weg

groet Philip

[ilgatt]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/308728/fa66ca2f5cc4533e77fd4ae84c435115 (tag.jpg)​
 
nogmaals welkom dus

zwart teerder voor krassen neen hoor
btw zwart is toch gewoon mmmmmmm :9~ :9~

Groentje op vlak van moto rijden op openbare weg als ik in de buurt van nieuwpoort ben of jij in de buurt van Lokeren spreken we wel eens af dan wil ik je wel wat wijsmaken over het motorrijden op de openbare weg

groet Philip

misc
 
bbreezer lijkt me leuk zal geregeld de baan nemen tussen nieuwpoort en oud gastel heb daar vrienden wonen dus wie weet spreken we wel eens af.

groeten
 
navond :W

vandaag op de Z wezen werken, lekkkeeerrrr *O*
werd weer tijd, dit jaar pas 2e rit |(


had vanavond nog ff momentje :X , koude band/regen/teveel gas; stappie opzij/schrik/sukkel


maarre, alles goed gebleven gelukkig.

iemand anders nog iets spannends vandaag???
Navond :W

Blij dat je nog de reflexen van een jonge God hebt!! :+

Nope, weinig spannends vandaag, zal voorlopig wel zo blijven ook |(
 
bbreezer lijkt me leuk zal geregeld de baan nemen tussen nieuwpoort en oud gastel heb daar vrienden wonen dus wie weet spreken we wel eens af.

groeten

En als je van het voorjaar hebt geoefend, kan je gelijk mee komen met de Zwitsaltoer 06. Daar ga je letterlijk een niveautje omhoog :Y
En voor die bochtjes is de Z uitermate geschikt. Lekker sturen! :]
 
mijn zetje staat weer in de schuur. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
voor zover ik het heb kunnen zien in het half donker ziet ie er weer keurig uit.
morgen bij daglicht nog eens goed kijken, maar ik heb er vertrouwen in.
ik ben iig. blij dat ie weer terug is bij het baasje.
Hebbik ik wat gemist?????? :?
 
Hallo Z1000 fanatiekelingen!!!!!!

Hier nog een onozele Z1000 rijder. WIE KAN MIJ HELPEN :} !!!!!
Ik ben op zoek naar de originele GOUDEN Z1000 Uitlaat, weet wel die 4 prachtige goude pijpen.

Wellicht heeft iemand zijn originele uitlaat eraf geschroeft voor een echte BRULPIJP *D en ligt nu de originele uitlaat in de schuur alleen maar in de weg.
Natuurlijk ben ik bereid er een vergoeding voor te betalen.

Wie helpt deze Z1000 rijder weer aan zijn 4 originele schitterende gouden pijpen.

AUB reageren op z1000@valkbackx.demon.nl

Groet

Henny McC
 
gottegottegot, die zwartjes pakken ook iedere kans om hun kleur te promoten...

:+

MUIS! rood en oranje offensief! NU!

full


kheb trouwens een kaartje gekocht voor de strubben tribune voor de tt-assen op zaterdag.
gaan er nog meer zetjes heen ?
 
En als je van het voorjaar hebt geoefend, kan je gelijk mee komen met de Zwitsaltoer 06. Daar ga je letterlijk een niveautje omhoog :Y
En voor die bochtjes is de Z uitermate geschikt. Lekker sturen! :]
Wanneer is de Zwitsal 06-toer??? :? ........'k Wil weer mee!!!! :]
 
Navond :W

Blij dat je nog de reflexen van een jonge God hebt!! :+

Nope, weinig spannends vandaag, zal voorlopig wel zo blijven ook |(

Jij kan je reflexen altijd nog met een KOPJE koffie oefenen voor betere tijden die zeker nog gaan komen.......






:+ Grapje natuurlijk he! Bedoel het niet lullig, je begrijpt hem toch wel :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan