Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
hey allemaal

me keuze is gevallen het word voor mij een Z750 ga morgen gaan bestellen en zoals verkoper zei vandaag aan de telefoon zijn die op stok in Belgie dus als het wat mee zit heb ik hem einde van volgende week ofwel de week er op.
het enige dat ik heb laten aan passen zijn de knipper lichten vondt ik nie mooi origineel dus be nik gegaan voor de originele maar dan de kleiner he zowel voor als achter die zijn te bekijken op site van kawa bij accessoires hopelijk heb i kdaar goed aan gedaan dus ja mensen die denk dat ik beter iets anders zou nemen laat het me weten voor morgen middag dan ga ik hem zeker gaan bestellen ter info is een zwarte die ik zou bestellen hopelijk beklaag ik het mij nie is dat nie teerder voor krassen?

alvast bedankt voor jullie hulp en hopelijk leer ik jullie wel eens allemaal kennen he. maar het belangrijkste zal zijn eerst wenen aan moto en dan zal ik wel eens naar meeting komen waznt bent echt nog een groentje op vlak van moto rijden op de openbare weg lol
Kleur is goed :Y , moto ietsje minder! ;(

Had je dit niet liever dan???? :+
full
 
Hallo Z1000 fanatiekelingen!!!!!!

Hier nog een onozele Z1000 rijder. WIE KAN MIJ HELPEN :} !!!!!
Ik ben op zoek naar de originele GOUDEN Z1000 Uitlaat, weet wel die 4 prachtige goude pijpen.

Wellicht heeft iemand zijn originele uitlaat eraf geschroeft voor een echte BRULPIJP *D en ligt nu de originele uitlaat in de schuur alleen maar in de weg.
Natuurlijk ben ik bereid er een vergoeding voor te betalen.

Wie helpt deze Z1000 rijder weer aan zijn 4 originele schitterende gouden pijpen.

AUB reageren op z1000@valkbackx.demon.nl

Groet

Henny McC

Nou...... ik denk dat je aardige kans van slagen hebt hier :Y Succes ermee.
 
gottegottegot, die zwartjes pakken ook iedere kans om hun kleur te promoten...

:+

MUIS! rood en oranje offensief! NU!

(Afbeelding)

kheb trouwens een kaartje gekocht voor de strubben tribune voor de tt-assen op zaterdag.
gaan er nog meer zetjes heen ?
Hihi, Muis schiet nog niet op hè? _O-
zijn er al plannen? want ik ga wel mee hoor...

edit: @Pina: gaan we toch nog samen dit jaar...
Lijkt me een fijn plan Fulleke, 'k heb wat tijd over momenteel! :+
 
Kleur is goed :Y , moto ietsje minder! ;(

Had je dit niet liever dan???? :+
(Afbeelding)

Hm, ik zag EN hoorde (terwijl ik op de bus stond te wachten - O-) een paar maanden geleden een Speed Trippel vanaf een rotonde een heuvel optrekken....... :9~ dat was toch wel heeeeeeel gaaf. Ok ok, ik zeg het nu eerlijk: als ik er nu de Zentjes voor had, was er een trippel gekomen. Maar naast de Z he... die blijft er lekker bij. :Y
 
Ik lul wel iedere keer over de Zwitsaltoer 06, maar heb nog helemaal geen idee van wanneer en hoe.

Lijkt mij wel een aardig plan om het richting mei, juni te doen ? Lang weekend.

Misschien een keer een paar data opstellen.
ik wil weer graag mee. :Y :Y :9~ :9~
maar ik denk dat mei of juni er voor mij niet inzit.
de bouwvak is eigenlijk mijn enige optie.
maar als het in een lang weekend is probeer ik wel wat te regelen.
 
Hm, ik zag EN hoorde (terwijl ik op de bus stond te wachten - O-) een paar maanden geleden een Speed Trippel vanaf een rotonde een heuvel optrekken....... :9~ dat was toch wel heeeeeeel gaaf. Ok ok, ik zeg het nu eerlijk: als ik er nu de Zentjes voor had, was er een trippel gekomen. Maar naast de Z he... die blijft er lekker bij. :Y
Ik ben niet ontevreden met dit antwoord, de meeste Zettertjes krijgen 't niet uit hun strot! ;)
 
WIE IS ER EENS MET EEN ZWITSALTOER 06 ROND MEI/JUNI?

Als ik dat kan regelen, kan ik altijd tegen mijn vriendin zeggen: NEE, vakantie kan dan niet, ik ga Zwitsallen (heel vervelende bezigheid :X )

Misschien een polletje :?

Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Als ik niet toevallig op vakantie ben kan ik altijd vrij maken. Het ligt aan degenen die mee willen. Wanneer is de bouwvak, knutsel?

BTW. de initiator van het eerste uur, Dweezy, moet er dit keer eigenlijk ook wel bij zijn. Die ballen van hem zijn nu wel uitgeblauwt ;)
 
Laatst bewerkt:
WIE IS ER EENS MET EEN ZWITSALTOER 06 ROND MEI/JUNI?

Als ik dat kan regelen, kan ik altijd tegen mijn vriendin zeggen: NEE, vakantie kan dan niet, ik ga Zwitsallen (heel vervelende bezigheid :X )
ik hoor de datum wel en als ik vrij kan krijgen ben ik er bij.
maar ik kan nu helaas nog niets beloven. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan