Mega Meeting 7 mei 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij moet er nog een kloddertje lijm op dit topic gesmeerd worden :Y















dan wordt ie lekker sticky :+
 
Even een kwootje van de Mac Donalds in Veenendaal ;)

Hallo,
Fijn dat u ons op de hoogte stelt van de motordag. Ook de vorige jaren hebben we veel voor motor evenementen kunnen doen. Wat van groot belang is voor ons om te weten is hoe laat we de eerste rijders kunnen verwachten. Het inzetten van voldoende personeel is van belang om de rijders snel te voorzien van "het natje en droogje". Een rit maakt hongerig en de zin in koffie is groot. Als wij van u de informatie krijgen zorg ik ervoor om een goed Gastheer te zijn. vriendelijke groet, Jack Kamminga

Ik hoop voor de beste man dat zijn koffie automaat het nu niet weer gaat begeven om 11:15 uur O-)

Maar ze weten nu dus dat we er aan komen op 7 mei a.s. *O*

Volgens mij moet er nog een kloddertje lijm op dit topic gesmeerd worden :Y
dan wordt ie lekker sticky :+

Dat 'sticky' gebeuren doet mij teveel denken aan onwillige potjes kettingvet, dus doe maar niet B|
 
Laatst bewerkt:
Even een kwootje van de Mac Donalds in Veenendaal ;)Ik hoop voor de beste man dat zijn koffie automaat het nu niet weer gaat begeven om 11:15 uur O-)

Maar ze weten nu dus dat we er aan komen op 7 mei a.s. *O*

Als ze idd maar weten dat we komen, zorgen ze ook dat ze genoeg hebben.

[me]Roy "R" heeft er al zin in![/me]
 
Als ze idd maar weten dat we komen, zorgen ze ook dat ze genoeg hebben.

[me]Roy "R" heeft er al zin in![/me]

Heb per email de beste man voorzichtig voorbereidt op een jaarlijks terugkerend evenement bij hem voor de deur ... dus een paar honderd motorfietsen op ze stoep *O*
 
Ik heb volgens mij al 3x geroepen dat ik er bij zou zijn...

Maar nu gaat het echt gebeuren 8-) .

Ik ben er ook :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan