Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst maar wer eens wat voor de wintergangers....

full
 
Ziet er wel naar uit dat we met zn tweeen zijn vanavond :?

Het is toch nog te vroeg om te gaan stappen, of zie ik dat verkeerd ?

Alleen Hannus heeft zich officieel "afgemeld" _O- :+

Misschien dat ik zo maar weer eens een paar piccies ga posten ofzo :9

Nah, stappen begint eigenlijk pas om ca. 23:30 :X eigenlijk best shit, dan wordt het allemaal zo laat en kom je zaterdag ook zo laat je nest uit, is je weekend zo snel voorbij dan :(
 
Heb tijdens mn wintersport zo wat van terras naar terras geskied :P

Wow ook mooi daar zeg. We gaan misschien ook nog een keer op wintersport... hopelijk dan met m'n nieuwe koekblik.

Gaaf man...wat krijg je voor blik??

Enne, vind Italie toch wel mooi hoor...bij Canazei kun je de Sella Ronda skieen.
Dan kun je een hele tocht om een bergketen maken waarbij je een hele dag weg bent en van dorp naar dorp kan skieen en met liften zit alles aan elkaar verbonden...echt geweldig :}
 
Gaaf man...wat krijg je voor blik??

Enne, vind Italie toch wel mooi hoor...bij Canazei kun je de Sella Ronda skieen.
Dan kun je een hele tocht om een bergketen maken waarbij je een hele dag weg bent en van dorp naar dorp kan skieen en met liften zit alles aan elkaar verbonden...echt geweldig :}

ala blitze
Seat%20Leon%20Cupra%20WTCC%202.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nog een paar piccies en dan ben ik er weer doorheen voor vandaag O-)

full


Uiteraard "moesten" we hier slapen in Vegas na ons Egypte reisje *O*
 
Allemachtig, ga je zo rondrijden??

Wist niet dat er UPP auto´s bestonden, maar anders heeft Yihaaa de eerste hahahaha Wat een reclame, ook met Powercommander en vol systeem en Pazzo en Gilles etc etc etc _O- _O-

Ken ik jullie filmen vanuit de auto op de ring }) :P ... vol driftend Breidscheid door.
 
Nu maar weer even on topic O-)

full


Dit is 1 van mn eerste knee downs, met ook meteen mn voetsteun erbij 8-) :]

Oja, ik had het over on topic...dit is geen 1000RR, sorry :+ :+ :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan