Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weinig foto's hier in dit topic zeg B| Zal maar ff eentje posten van m'n UPP spullen die vandaag met de post binnen zijn gekomen *O*
full
 
Las weer een stukje op motorfreaks over die idiote Biaggi....

De kogel is door de kerk, Max Biaggi zegt de MotoGP vaarwel en zal in 2006 uitkomen in de World Superbikes.
Biaggi zal in de World Superbikes uitkomen op de derde Alstare Suzuki.
"As all of you already know I've have been put in this terrible situation by Honda and therefore I won't participate at the 2006 MotoGP Championship."

Die laatste regel als reactie van hem... :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Wat is het toch een naar mannetje...het is altijd een ander zijn schuld
Wat vind ik het toch een ongelofelijke kaffer met een grote waffel.
Ik heb Melandri of Hayden ook niet horen klagen, met hetzelfde materiaal, maar nee "KEIZER BIAGGI" heeft weer wat te klagen....laat ie eens gas gaan geven sinds lange tijd in plaats van alleen maar praatjes te hebben.

Ik hoop dat ie grandioos faalt bij Suzuki...moge Troy Corser hem altijd het licht uit de ogen rijden }) :+ 8-)
 
Weinig foto's hier in dit topic zeg B| Zal maar ff eentje posten van m'n UPP spullen die vandaag met de post binnen zijn gekomen *O*
(Afbeelding)

Ik weet het niet hoor, maar volgens mij zit iedereen tijdens de winter maar te spullen te kopen of te bestellen....er komen volgens mij dagelijks UPP spullen binnen bij iemand van ons :+

:} :} :} *O* *O* *O*
 
Hopelijk wordt het weer snel wat beter, want met het weer van vandaag met al die mist en vochtigheid op de weg kan ik zaterdag WEER niet naar Ten Kate B|

Ik begin vast met duimen dat droog ook echt droog is :Y
 
Hopelijk wordt het weer snel wat beter, want met het weer van vandaag met al die mist en vochtigheid op de weg kan ik zaterdag WEER niet naar Ten Kate B|

Ik begin vast met duimen dat droog ook echt droog is :Y
ik duim voor je mee :P ik was vandaag nog in de buurt bij hun :9
 
met een beetje geluk heb ik zeer binnenkort een cool poseritem binnen :P het is iig erg licht ;)
 
Heb net even het filmpje van Philips Island zitten kijken....

Supergaaf, met 1 heel groot nadeel....

Heb meteen weer onwijs zin om circuit te rijden O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan