Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Kriz,

Mooie bike! Ben blij dat nog eens iets van u te kunnen lezen (Ik ben een namelijk een tevreden "klant" van u ;) )

Vraagje: welk tandwiel en ketting zitten er op je bike?

Groeten,

ps: men bike is nu binnen om men achterbrug te laten poedercoaten. Als je wil stuur ik je wel eens een foto wanneer ie klaar is!

hallo,

sorry maar kan je zo direct niet plaatsen, wat heb je gekocht van me ? :X

ketting : DID 50ERV G 120L (die 120 slaat op aantal schakels als ik me niet vergis, de lengte dus)
tandwiel : Stealth, gekocht op duitse ebay maar ook te verkrijgen in Nl, bij racingbikes als ik me niet vergis

zeker eens foto's posten, welke kleur van moto heb je ?
je mag me ook altijd prijs en adres eens mailen van die spuiter, je doet je motor daar gewoon binnen of demonteer je zelf eerst de achterbrug ?
 
Superfiets Kriz....zit er erg gelikt uit.

Ben zelf ook meer voorstander van de uitlaat recht achterin, maar dat mag de pret (en herrie }) ) niet drukken...Ik hoop je fiets te mogen aanschouwen en beluisteren bij de voorjaarsmeeting..!!

:} :} :}

recht onderin : heeft iedereen, vond dit eerst ook niet zo maar nu al veel beter/aparter en bruuter :9

wat betreft voorjaarsmeeting : zal vooral van arm afhangen :?
 
nou, het is weer tijd om te sporten, dus: mannuh, veel plezier vanavond, ik lees morgen de berichten wel weer met hopelijk veel foto's (Kriz heeft vandaag zijn best al gedaan, maar Yihaa is de laatste tijd wat rustig....) :+
 
Hoi Kriz die val blokken zijn die er ook in het blauw? en waar kun je ze kopen? volgens mij hoef je niets te veranderen aan de kuip toch? :]

valblokken zijn bij mijn weten niet in andere kleur dan zwart te krijgen, je kan ze natuurlijk altijd zelf eerst laten lakken/poederlakken

invoerder in B is Distripart (denk www.distripart.be)

je hoeft niks te veranderen aan je kuip, enkel ff losmaken om ze erachter te bevestigen, wel zorgen dat je een goede momentsleutel hebt om ze juist aan te draaien --> kan je wel aan Marrio vragen denk ik :X
 
m'n Vlaams is ook niet meer wat het geweest is, dus: wat bedoel je Kriz? :?
(ik begrijp dat het om de zijkanten van je banden gaat en dat je de huidige toestand niet zelf hebt veroorzaakt, maar wilde toch even commentaar geven) ;)

heb zelf nog geen meter met de motor gereden, de banden zijn nog maagdelijk mooi van de vorige eigenaar :9

is nogal de gewoonte om te gaan zagen als men schaamranden ziet op pics :z
 
hallo,

sorry maar kan je zo direct niet plaatsen, wat heb je gekocht van me ? :X

ketting : DID 50ERV G 120L (die 120 slaat op aantal schakels als ik me niet vergis, de lengte dus)
tandwiel : Stealth, gekocht op duitse ebay maar ook te verkrijgen in Nl, bij racingbikes als ik me niet vergis

zeker eens foto's posten, welke kleur van moto heb je ?
je mag me ook altijd prijs en adres eens mailen van die spuiter, je doet je motor daar gewoon binnen of demonteer je zelf eerst de achterbrug ?

Wat ik allemaal via u gekocht heb: gilles, wave-brakes, pazzo hendels en valblokken :9~ .

De achterbrug wordt gedaan via men dealer! Zou iets van 150€ zijn (zonder in en uitbouwen)! Maar ze moest er toch uit om men wp achterschok te installeren! Ik heb een rood-zwarte blade, maar momenteel staat ie in een volledig zwarte racekuip!

Groeten,

ps: bedankt voor de 'tandwiel' info
 
heb zelf nog geen meter met de motor gereden, de banden zijn nog maagdelijk mooi van de vorige eigenaar :9

is nogal de gewoonte om te gaan zagen als men schaamranden ziet op pics :z

Oei oei, dus je hebt nog geen idee hoe de blade rijdt??
Nou, hopelijk komt dat snel genoeg.

Minder bruut dan je soes, maar ook minder kansen daarom op highsiders ;) :+

Je gaat veel bekijks krijgen met je bike....je mag er erg trots op zijn.

Ik heb best veel moeite om mn eigen rode morgen weg te gaan brengen ;( ;( ;(
 
Wat ik allemaal via u gekocht heb: gilles, wave-brakes, pazzo hendels en valblokken :9~ .

De achterbrug wordt gedaan via men dealer! Zou iets van 150€ zijn (zonder in en uitbouwen)! Maar ze moest er toch uit om men wp achterschok te installeren! Ik heb een rood-zwarte blade, maar momenteel staat ie in een volledig zwarte racekuip!

Groeten,

ps: bedankt voor de 'tandwiel' info

ok, ben weer mee !

jij hebt trouwens nog wat geld van me tegoed !!!

moet wel nog eens nakijken hoeveel en waarover het juist ging

heb ook niets meer van je gehoord, ben wel van telenet naar skynet gegaan, heb jij dat adres al ?
 
ok, ben weer mee !

jij hebt trouwens nog wat geld van me tegoed !!!

moet wel nog eens nakijken hoeveel en waarover het juist ging

heb ook niets meer van je gehoord, ben wel van telenet naar skynet gegaan, heb jij dat adres al ?

Heb je eens wat foto's gestuurd en nu versta ik waarom ik geen reactie heb gekregen! :+

Laat dat geld maar zitten, is voor al de moeite die je gedaan hebt (tenzij je er zo een tandwiel mee kan kopen ;) )

Groeten,
 
Heb je eens wat foto's gestuurd en nu versta ik waarom ik geen reactie heb gekregen! :+

Laat dat geld maar zitten, is voor al de moeite die je gedaan hebt (tenzij je er zo een tandwiel mee kan kopen ;) )

Groeten,

Wat zijn we weer lief voor elkaar :P *D
 
nou, het is weer tijd om te sporten, dus: mannuh, veel plezier vanavond, ik lees morgen de berichten wel weer met hopelijk veel foto's (Kriz heeft vandaag zijn best al gedaan, maar Yihaa is de laatste tijd wat rustig....) :+

....probeer weer een beetje m'n sociale leven op te pakken :+
khad vierkante ogen de laatste tijd :X

Ben weer begonnen met m'n restauratie project van m'n oude DKW, wordt ook UPP :P alles zoveel mogelijk RVS, bv alle boutkopjes afgedraaid en hoogglans gepolijst *D

@Kriz: wow! mooie piccies hoor! de bike ziet er heeeeel goed uit :} alleen dat kuipruitje O-) nee hoor, gaaf kuipruitje :W
 
Wie heeft er eigenlijk allemaal circuitplannen voor dit jaar??

En is er al iets geboekt?....zou het best leuk vinden om sommige van jullie ergens tegen te komen :Y Heb het al vaker gezegd, maar ben komend jaar in ieder geval te vinden op Franco (geen db-limieten!!), en probeer ook nog minimaal een dagje Assen mee te pakken *O* *O* *O*
 
Je bedoelt waarschijnlijk....ik ben overwinteren op een berg met veel sneeuw

:+ :+ :+


haha idd, mooie piccies gisteravond van jou trouwens
Meeeee-n ik wordt onderhand wel een beetje gek, WIL RIJDEN!
Ik mot dat lekkere geluidje horen... morgen wordt wel redelijk weer, maar mij toch net wat te koud.
 
haha idd, mooie piccies gisteravond van jou trouwens
Meeeee-n ik wordt onderhand wel een beetje gek, WIL RIJDEN!
Ik mot dat lekkere geluidje horen... morgen wordt wel redelijk weer, maar mij toch net wat te koud.

Hahahaha, nou, ik ga het er morgen toch maar op wagen door die kou.

Lekker achter dat ruitje duiken en volgas bleeeeeeren over de A28 *O* *O* *O* *O*

Soms op 2 wielen, soms op ONEWHEEL }) }) }) }) }) }) :] :] :] :] :] :]
 
Hahahaha, nou, ik ga het er morgen toch maar op wagen door die kou.

Lekker achter dat ruitje duiken en volgas bleeeeeeren over de A28 *O* *O* *O* *O*

Soms op 2 wielen, soms op ONEWHEEL }) }) }) }) }) }) :] :] :] :] :] :]

ennne hoe ga je dan naar huis?
Ik dacht dat je je Winwin later ging ophalen? 't zou toch leuker zijn als je gelijk gelijk kan ophalen?
 
ennne hoe ga je dan naar huis?
Ik dacht dat je je Winwin later ging ophalen? 't zou toch leuker zijn als je gelijk gelijk kan ophalen?

Als het goed is gaat mn broertje mee met de toto, dan kan ik wat opwarmen op de terugweg na 160 km in de kou :+

Ik wil graag nog een keertje langsgaan zodat ik wat kleine details kan bespreken zoals welke knippers er nou precies opkomen etc....(en me hopelijk niet laten verleiden door anders lekkers }) )

En hopelijk staat mn nieuwe maatje al te blinken, zodat ik meteen wat foto´s kan schieten, maar ik heb Bladerummer nog niet gehoord vandaag...ikzelf durf toch echt niet meer te bellen ;) 8-)
 
Ziet er wel naar uit dat we met zn tweeen zijn vanavond :?

Het is toch nog te vroeg om te gaan stappen, of zie ik dat verkeerd ?

Alleen Hannus heeft zich officieel "afgemeld" _O- :+

Misschien dat ik zo maar weer eens een paar piccies ga posten ofzo :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan