Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kriz, in je ondertitel staat Zolder 04/08 moet dit niet 08/04 zijn, want dan zou het in chronologische volgorde staan :?

heb er geen volgorde aan gegeven, is wel degelijk 04-08-2006 :)

(toch bedankt voor de attentie)

iemand die dit jaar op zolder komt vrij rijden met de motorsportschool, mail of post ff je datums en dan zie ik of ik er ook kan zijn, hoe meer zielen hoe meer crashes euhm vreugde 8-)
 
Nah :N dat bedoel ik niet

:+ :W

Zoiets als dit dan,

full


sorry voor de slechte kwaliteit maar deze ging
ook zo hard!!!!
 
ziet er allemaal weer goed uit heren. Hopelijk kan ik me ook eens rekenen tot de 1000cc rijders '(

Helaas duurt het ff iets langer ivm. een huis *D
 
Hmmmm..........

Wanneer was dat dan??? Kan me niet meer heuge :?

Dit was tijdens de Honda dagen vorig jaar. Preciese datum weet ik ook even niet meer. Dit was op een vrijdag, en was voor alle nieuwe eigenaren van (2005) Honda Supersport modellen, RR, VTR enzo. Het ging eigenlijk om een circuit ervaring. En een gezellig samenzijn, einde van de dag natuurlijk de befaamde Honda BBQ met muziek van Corne Klijn. Samen met wat MF-ers troewens 8-)

Dat weekend heeft toen ook een slachtoffer geeist, met dodelijke afloop, was geloof ik op zaterdag '(
 
Dit was tijdens de Honda dagen vorig jaar. Preciese datum weet ik ook even niet meer. Dit was op een vrijdag, en was voor alle nieuwe eigenaren van (2005) Honda Supersport modellen, RR, VTR enzo. Het ging eigenlijk om een circuit ervaring. En een gezellig samenzijn, einde van de dag natuurlijk de befaamde Honda BBQ met muziek van Corne Klijn. Samen met wat MF-ers troewens 8-)

Dat weekend heeft toen ook een slachtoffer geeist, met dodelijke afloop, was geloof ik op zaterdag '(
Hmmmmm..............waarschijnlijk iets te veel Lariam geslikt!!

Het was die dag zeker dag ik gratis op Assen mocht rijden van Honda NL.
 
Zo, ben weer bijgelezen!

@ Kriz, de veervoorpootverstellers zijn al ff binnen en zien er super uit! thnx!
 
Hans, verklaar je nader. :?

Ik ken iemand op dit forum die nu angstvallig begint te zweten :+

In de voorvork poot zit een uitsparing van rond 14mm uitwendig en zo'n 3mm diep
hetzelfde zit ook in je remklauw .De bout is 10mm rond als je de renklauw op je voorvork zet kan je dus 2mm heen en weer schuiven.Daarom moet je een bus draaien.
Het lijkt een bus op de 2006 model maar het is een busvan 5mm en met aan beide kanten een flens van +/- 3mm
 
@ KRIZ


Hé man ik heb je oude zwarte 600RR monoseat (1 delig) in huis. Ik vraag me alleen 1 ding af. Hoe heb jij die in godsnaam vastgezet toendertijd? Voor kan hij gewoon vast zoals een gewoon kontje, maar achter kan ik 'em niet vastschroeven waar je normaliter die 2 boutjes erin draait onder de buddy seat. Please tell me the secret 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan