Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yohammer,

Ik overweeg om de vorkpoten van de 2006 te kopen (omdat deze zwart zijn), gaat dat dan ook niety op 1-2-3 over te bouwen zijn, maw gewoon de oude eruit, de nieuwe erin en de oude remklauwen erop ???

Alvast bedankt voor een spoedig antwoord :}


De voorvork is het zelfde gebleven alleen zwart geworden,waarom spuitje het onderste gedeelte niet zwart,veel makelijker scheelt je ook een hoop geld.
Je mag ook mijn voorvork poten kopen al je dat zo graag wilt.................
Mail anders even wat je wilt; yohammer@xs4all.nl
 
@ KRIZ


Hé man ik heb je oude zwarte 600RR monoseat (1 delig) in huis. Ik vraag me alleen 1 ding af. Hoe heb jij die in godsnaam vastgezet toendertijd? Voor kan hij gewoon vast zoals een gewoon kontje, maar achter kan ik 'em niet vastschroeven waar je normaliter die 2 boutjes erin draait onder de buddy seat. Please tell me the secret 8-)
dit :?
montage.jpg


:+
 
nog druk bezig ik heb titanium besteld (ronde pijp)om mijn uitlaat past te gaan maken

Gaat dat nog een beetje lukken... dat titanium lassen. Bij m'n broer op z'n werk kunnen ze titanium lassen als 1 van de weinige in NL, heb ik begrepen althans :?
Dus als je een adres wilt, laat het me ff weten.
 
Gaat dat nog een beetje lukken... dat titanium lassen. Bij m'n broer op z'n werk kunnen ze titanium lassen als 1 van de weinige in NL, heb ik begrepen althans :?
Dus als je een adres wilt, laat het me ff weten.


Bedankt voor de tip,ik zal het onthouden als ik hier niemand kan vinden in de buurt. :} :} :}

313169
 
Laatst bewerkt:
@ KRIZ


Hé man ik heb je oude zwarte 600RR monoseat (1 delig) in huis. Ik vraag me alleen 1 ding af. Hoe heb jij die in godsnaam vastgezet toendertijd? Voor kan hij gewoon vast zoals een gewoon kontje, maar achter kan ik 'em niet vastschroeven waar je normaliter die 2 boutjes erin draait onder de buddy seat. Please tell me the secret 8-)

volgens mij moet hij daar ook helemaal niet worden vastgemaakt, is die 2 boutjes niet voldoende ? is nu bij mijn blade ook zo het geval
 
De voorvork is het zelfde gebleven alleen zwart geworden,waarom spuitje het onderste gedeelte niet zwart,veel makelijker scheelt je ook een hoop geld.
Je mag ook mijn voorvork poten kopen al je dat zo graag wilt.................
Mail anders even wat je wilt; yohammer@xs4all.nl

u got meel
 
volgens mij moet hij daar ook helemaal niet worden vastgemaakt, is die 2 boutjes niet voldoende ? is nu bij mijn blade ook zo het geval
De huidige kont zit met 2 voor en 2 achter vast, dus lijkt me van wel. Maar ik zal morgen eens kijken als ik de boel ga overzetten.
 
Klein mannetje eigenlijk op de 1000:
(die zit wel wat beter dan ik met m'n 1,90 m)
0,11410,4778-0-63083-0-custom131171,00.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan