VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Mooie fiets, Belgische toch ??
 
hallo kojak,

mooie fiets en welkom en zoals gezegd vele veilige en snelle kilometers gewenst.

wat zijn we toch verslaafd :Y

weet niet wat jullie gedaan hebben om hem iets scherper te laten sturen maar 4mm achter om hoog en 8mmmeer naar beneden voor deed wonderen.

dus laat eens horen. dit soort informatie is altijd welkom

groeten :] 8-)
 
ben een beetje aan het kijken maar heb al een paar keer wat gezegd hoor op die andere dingen van jullie maa jullie hebben mooie fietsen
 
Na het balen van mijn gepikte sp1 heb ik begin dec. 2005, een VTR 1000- SP2 vanuit belgie ingevoerd. Die kerel deed hem weg, omdat hij gesnapt was met 245km/pu. . Hij moest iets van € 3000,- proces kosten betalen en was voor 2 jaar zijn rijbewijs kwijt. Hij moest hem dus kwijt. (waarschijnlijk had zijn vrouw ook iets te vertellen over de vraagprijs, die echt belachelijk laag was, hahaha.) Ik heb er zelfs een stel nieuwe Michelin Pilot Powers op zijn kosten eronder laten zetten! Ik heb dat verhaal, geloof ik, al eens eerder vermeld hier, maar ik had toen nog geen leuke plaatsjes om mijn nieuwe aankoop te laten zien.

Enfin: het invoeren ging prima. Kwam er bij de RDW achter dat mijn fiets, in 2002 gemaakt, pas in 2004 de eerste x op de weg is gegaan. En dat jaar staat dus ook op mijn kenteken bewijs. Ik moest wat extra bij betalen, maarja dan heb je wel een motor van 2004!

Ik heb nu de voor-knipperlichten vervangen, en een stel K&N luchtfilters geinstalleerd. Ik zoek/spaar nu nog voor een goed stel uitlaten, want origineel kan echt niet!
Daarnaast denk ik nog een Rapidbike module te installeren. Tja tis en blijft een (dure) leuke hobby, en ik rij er elke dag op! Zelfs in de sneeuw! (persoonlijk leek me dat wel een COOL plaatje: een witte motor in de sneeuw)
index.php


Nog eentje dan:
index.php
 
Na het balen van mijn gepikte sp1 heb ik begin dec. 2005, een VTR 1000- SP2 vanuit belgie ingevoerd. Die kerel deed hem weg, omdat hij gesnapt was met 245km/pu. . Hij moest iets van € 3000,- proces kosten betalen en was voor 2 jaar zijn rijbewijs kwijt. Hij moest hem dus kwijt. (waarschijnlijk had zijn vrouw ook iets te vertellen over de vraagprijs, die echt belachelijk laag was, hahaha.) Ik heb er zelfs een stel nieuwe Michelin Pilot Powers op zijn kosten eronder laten zetten! Ik heb dat verhaal, geloof ik, al eens eerder vermeld hier, maar ik had toen nog geen leuke plaatsjes om mijn nieuwe aankoop te laten zien.

Enfin: het invoeren ging prima. Kwam er bij de RDW achter dat mijn fiets, in 2002 gemaakt, pas in 2004 de eerste x op de weg is gegaan. En dat jaar staat dus ook op mijn kenteken bewijs. Ik moest wat extra bij betalen, maarja dan heb je wel een motor van 2004!

Ik heb nu de voor-knipperlichten vervangen, en een stel K&N luchtfilters geinstalleerd. Ik zoek/spaar nu nog voor een goed stel uitlaten, want origineel kan echt niet!
Daarnaast denk ik nog een Rapidbike module te installeren. Tja tis en blijft een (dure) leuke hobby, en ik rij er elke dag op! Zelfs in de sneeuw! (persoonlijk leek me dat wel een COOL plaatje: een witte motor in de sneeuw)
(Afbeelding)

Nog eentje dan:
(Afbeelding)

Mooie fiets :Y Ik hoop dat je met deze meer geluk hebt kwa eigendom blijven en zo. Ps: die man waar ik de pc heb gekocht had ook nog zeer mooie uitlaatjes liggen. Ik heb zijn mailadres nog wel ergens als je intresse hebt.
 
Ik heb nu de voor-knipperlichten vervangen, en een stel K&N luchtfilters geinstalleerd. Ik zoek/spaar nu nog voor een goed stel uitlaten, want origineel kan echt niet!
Daarnaast denk ik nog een Rapidbike module te installeren. Tja tis en blijft een (dure) leuke hobby, en ik rij er elke dag op! Zelfs in de sneeuw! (persoonlijk leek me dat wel een COOL plaatje: een witte motor in de sneeuw)

Hoi Vinnie,

Netjes hoor je nieuwe motor :}

Jij bent dus ook een echte diehard in weer en wind.....
Wat voor een knippers heb je erop gezet? die vind ik nl. erg mooi.
Moet er nog steeds een paar andere opzetten, ipv van die landingsbaanlichten _O-
 
Hoi Vinnie,

Netjes hoor je nieuwe motor :}

Jij bent dus ook een echte diehard in weer en wind.....
Wat voor een knippers heb je erop gezet? die vind ik nl. erg mooi.
Moet er nog steeds een paar andere opzetten, ipv van die landingsbaanlichten _O-
Dankje wel voor je complimenten. :}

Wat betreft de knipperlichtjes: het zijn led's ((het merk zou ik even voor je moeten opzoeken). Het setje kosten ong €25,- en je zult je origineel knipperlicht-relais moeten vervangen. Dit momdat een lampje en een led anders reageren op de puls. (heel snel knipperend) Dus het nieuwe relais kost rond de €10,-
Het is effe knutselen, en ik heb ze mooi afgedicht met een beetje kit.
Voor meer info zou ik je verwijzen naar Motorshop Margraten (http://www.motoshopmar.nl/). Daar hebben ze alles spulletjes liggen en sturen ze het vast naar je op. Het heeft weinig zin de spulletjes via het net te bestellen, omdat ik ze nergens anders goedkoper heb kunnen vinden.
Succes! ;)
 
Mooie fiets :Y Ik hoop dat je met deze meer geluk hebt kwa eigendom blijven en zo. Ps: die man waar ik de pc heb gekocht had ook nog zeer mooie uitlaatjes liggen. Ik heb zijn mailadres nog wel ergens als je intresse hebt.
Als je dat mail adres nog voor me hebt, kan ik altijd nog eens vragen....
Ik heb momenteel nog een bod liggen voor stel nieuwe Hotcams voor rond de €500,-! Niet teveel dacht ik toch? :P
 
Thnx Vinnie,

Ik kocht mijn Leo vince's voor 350 euro hier op het forum.......

Je moet ook een beetje geluk hebben denk.......

Maar 500 euro is ook niet verkeerd volgens mij......

full
 
@donny:

Hoe vindt je de nieuwe kleurstelling van Rossi & Edwards voor 2006?
 
Eeejjj remko mail me ff die rar file's door van de sbk film a.u.b.
wigmore.don@gmail.com
Donny, heb je het tegen mij? :? Ik heet namelijk geen remco, maar Patrick ;) , ik heb de rarfiles al lang van mijn pc verwijdert, maar heb de film natuurlijk wel, dus misschien kunnen we wat anders regelen zodat jij de film ook compleet krijgt.

*D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan