VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo fan T,

pmugen zei het al: optijd je dempervoering vervangen. Dit droogt uit en dan wordt het carbon te heet en de klappen komen te hard op het carbon. Dus aan het werk ander heeft laser een levenslange garantie(? dacht ik) dus kun je ze inwisselen voor titanium (ik weet dat het in het verleden wel is gebeurt)


groeten :] :W *O* :Y


dank je wel, dus misschien helemaal wel niet zo erg als ze het begeven :} :} Maar is de dempingswol na grofweg 11.000 kilometer al weggesleten? Lijkt me beste snel of is dit normaal?
 
hallo fan T.

daar ben ik ook overvraagt, geen idee. hangt ook een beetje van gebruik af lijkt me maar volgens mij is het niet zo duur om te vervangen en beter een keer te veel dan.... :(

maar informeer ook eens bij je motorzaak en daarna bij laser wat betreft dempingswol vervangen en garantie?
Garantie:ik weet dat het bij motoport vianen onder garantie vervangen is in titanium want laser gaf geen carbon terug wegens de problemen toen met het scheuren van carbon. :Y

Je kan daar ook naar bellen en vragen(naar rob)

groeten

:] 8-) :+ :W *O* :Y
 
Dank wel... ga maar eens even contact opnemen met motoport en laser.. dat titanium is ook best mooi namelijk :9 :9

groeten
 
Welkom: Rossimaniac&Kicke!
@The red: Bedankt voor je kuipdelen!
En wa zitte gai(gullie) doar verrekkes schôn te wone zeg! Mee gullie bedoel ik Joske alias Heukel natuurlijk..Mar da snapte gai wel.
Greetzzz Don
 
Juist ....... eerste serie van laser waren niet goed. In de beginperiode van de sp was er ook een speciale uitvoering te verkrijgen met deze pijpen er onder.Die hielden het niet zo lang vol, na een kilometertje of 10.000 scheurden ze helemaal kapot. Maar ben wel erg benieuwd of de andere merken het een 50.000 á 80.000 km volhouden.
groet @ndré
ps. Wanneer hebben we een nieuwjaarborrel van de sp club???? haha
hmmm een borrel... mag het dan ook een icetea zijn en lekker knallen met de sp's? *O* :Y
 
mijn laser carbon dempers beginnen langzamerhand van kleur te veranderen en uit te drogen. geen goed teken lijkt mij zo '( nu maar hopen dat ze nog een tijdje mee gaan zonder stuk te scheuren.......... buy the way, weet iemand wat een setje sportdempers van devil kost voor de SP1?

Die devils zijn ook wel erg :} , maar zo te horen gaan jou dempers het zo begeven... ik zou maar eerst je demping vervangen voordat ze straks knallen (letterlijk) als je aan het rijden bent -O-
 
hallo fan T,

pmugen zei het al: optijd je dempervoering vervangen. Dit droogt uit en dan wordt het carbon te heet en de klappen komen te hard op het carbon. Dus aan het werk ander heeft laser een levenslange garantie(? dacht ik) dus kun je ze inwisselen voor titanium (ik weet dat het in het verleden wel is gebeurt)


groeten :] :W *O* :Y

Dat klinkt ook niet verkeerd... jaartje nog met de carbons rijden :P en dan inwisselen voor titaniums! *D ;)
 
Echte brabo ja maar woon nu in A'foort.
Maar ga ooit weer lekker terug naar Brabant!
Keep up the good work torrent linkjes posten mannen!!!!
Lekker illegaal kijkplezier binnenslurpen jummie!!
 
Dat klinkt ook niet verkeerd... jaartje nog met de carbons rijden :P en dan inwisselen voor titaniums! *D ;)


dat feest gaat helaas niet door,
heb net geinformeerd bij laser, en het valt niet onder de garantie. Wat ze wel kunnen doen is de mantel van de demper vervangen voor een titanium, maar dit kost aan materiaal wel 175euro per demper! :r Denk dat ik dus maar blijf door rijden net zo lang tot ze uit elkaar spatten *D *D en dan maar op zoek naar een nieuw setje!!! heeft iemand nog een echte aanrader? wil het liefst wel dempers waarij ik de bijrijders stepjes kan behouden..


gegroet allen....
 
Echte brabo ja maar woon nu in A'foort.
Maar ga ooit weer lekker terug naar Brabant!
Keep up the good work torrent linkjes posten mannen!!!!
Lekker illegaal kijkplezier binnenslurpen jummie!!
ik zit tegenwoordig in braboland,vlakbij de luchtmachtbasis.
die F16,s klinken nog beter dan onze twins :}

greetz SP1KE
 
Hallo ik heb een vraagje.
Ik heb leovinci dempers onder mijn sp1 zitten, maar die staan op de orginele manier.
Nu wil ik de dempers langs de kont omhoog hebben.
Maar daar heb je speciale bochten voor nodig,wie kan mij daar aan helpen.
Of waar kan ik die halen.
groeten jacco
 
au,spartaans in elkaar gevouwen.
mijn vriendin is gelukkig tamelijk compact(lees klein :X sst niet verder vertellen)
en die zit al niet zo comfy achterop


Daar gaat het toch ook helemaal niet om ;) als wij als berijder maar lekker zitten toch :] :] :] maar iemand nog een leuke optie met betrekking tot de dempers?
 
Daar gaat het toch ook helemaal niet om ;) als wij als berijder maar lekker zitten toch :] :] :] maar iemand nog een leuke optie met betrekking tot de dempers?
ovale leovince,tits of alu.
al dan niet tweedehands(heb ik ook gedaan)
ik heb ovale aluminium leovince evo 2 dempers erop zitten,komt wel bij dat ik geen liefhebber van highmounted dempers ben
 
Die Leo's zie er ook goed uit..klinken ze ook nog een beetje lekker? hoorde namelijk dat ze een beetje blikkerig klonken, of is dit onzin? en heb je een idee wat deze nieuw moeten kosten?
 
de leo klinken heel goed .
en ik heb voor een setje 500 betaald nieuw.
Je moet een op de site bij www.powercommander.nl
Heb vaak wel een aanbieding.
ik vind ze er nu niet mooi onder zitten bij mij
Ik heb ovale dempers eronder zitten de
SBK Ovaal Alu. Evo. II
Maar lijk me mooi dat ze hoog zitten.
Als iemand nij er aan kan helpen hoor ik het wel
 
Die Leo's zie er ook goed uit..klinken ze ook nog een beetje lekker? hoorde namelijk dat ze een beetje blikkerig klonken, of is dit onzin? en heb je een idee wat deze nieuw moeten kosten?
ik zal mn vriendin wel eens vragen of ze mn filmpje hierop kan krijgen,voor de camera langsrijden met 220,zonder DBkillers :Y

als je msn hebt,kan ik hem wel naar je doorsturen

greetz SP1KE
 
de leo klinken heel goed .
en ik heb voor een setje 500 betaald nieuw.
Je moet een op de site bij www.powercommander.nl
Heb vaak wel een aanbieding.
ik vind ze er nu niet mooi onder zitten bij mij
Ik heb ovale dempers eronder zitten de
SBK Ovaal Alu. Evo. II
Maar lijk me mooi dat ze hoog zitten.
Als iemand nij er aan kan helpen hoor ik het wel
heb je een foto van hoe ze erop zitten dan?
in welk opzicht zitten ze te hoog?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan