VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier een foto van de kont
de ene demper zit verder van de kont dan de andere kant
dat vind ik echt niet mooi
ze staan toch gedraaid eronder
deze staan gewoon recht
dus denk ik ik moet ze anders erop zetten.

full
 
full

hier nog een foto van de zijkant sta in de winter stalling dus beetje moeilijk maken nu he.
Maar misschien kun je het zien
ik hoor het wel van je wat hier aan te doen is
zo vind ik het niet mooi
de knipperlichten moeten er ook nog af dus dan word het wel anders.
wil er een undertray onder hebben maak hem mooier
dus nog wel wat te hobby,en
 
denk dat wanneer je een mooie undertray monteerd en daarmee al die plastic bende verwijderd het al een totaal ander gezicht wordt. Heb nu zelf de hoog geplaatste hotcams, staat mooi, maar je moet wel rekening houden met het feit dat je de bijrijder stepjes verliest. en kan je vertellen dat dit opsommige momenten op zijn minst "jammer" kan zijn.... ;)
 
is bij mij precies hetzelfde,serieus,ene demper,rechts(van achteren bekeken)zit iets hoger dan de linker kant.heeft niks met je ophanging te maken maar met het torderen van je subframe,omdat de ophanging van je dempers direct op je subframe zit.
dezelfde vraag als jij hebt heb ik ook al eens gesteld in dit topic,en het is dus zo,dat er meerdere SP,s dit hebben.niet allemaal

greetz SP1KE
 
klopt klopt zelfs bij two brothers zit het niet helemaal op gelijke hoogte.Vreemd maar waar.Heb aan de ene kant twee ringen extra er tussen gedan zodat het opties veranderd.
of je doet het zo.........................
géén verschil in hoogte , hahah
full
is bij mij precies hetzelfde,serieus,ene demper,rechts(van achteren bekeken)zit iets hoger dan de linker kant.heeft niks met je ophanging te maken maar met het torderen van je subframe,omdat de ophanging van je dempers direct op je subframe zit.
dezelfde vraag als jij hebt heb ik ook al eens gesteld in dit topic,en het is dus zo,dat er meerdere SP,s dit hebben.niet allemaal

greetz SP1KE
 
Oke bedankt voor jullie info.
Ik ga van de zomer aan de slag om al dat plastic eraf te halen.
Want dat is echt helemaal niks.
Moet een mooi undertray onder,met een hugger ,en kleine knipperlichten voor.
Dan word het een mooie motor.
En dan kijk ik wel weer naar de uitlaten hoe ze er onder zitten.
 
he sportbillie heb jij het slotje aan de zijkant gezet dan.
is wel een stuk beter dan dat die nu is.
ja en dan kleine knipperlichten erop zetten en dat kijk nog beter dan
bedankt voor je antwoord.
 
Nee ik heb het slotje naar de onderkant verplaatst, maar het kan ook ergens anders natuurlijk, alleen de lengte van het kabeltje is niet zo lang.
kent%20004.jpg
 
dat feest gaat helaas niet door,
heb net geinformeerd bij laser, en het valt niet onder de garantie. Wat ze wel kunnen doen is de mantel van de demper vervangen voor een titanium, maar dit kost aan materiaal wel 175euro per demper! :r Denk dat ik dus maar blijf door rijden net zo lang tot ze uit elkaar spatten *D *D en dan maar op zoek naar een nieuw setje!!! heeft iemand nog een echte aanrader? wil het liefst wel dempers waarij ik de bijrijders stepjes kan behouden..


gegroet allen....

Dan moeten we het maar met de carbon pijpen doen! ;) gewoon goed bijhouden, zorgen dat je demping niet af is en controleer het regelmatig... ik moet bv vrij lang gereden hebben voordat het carbon aan de buitenkant echt heet wordt... :Y
Gelukkig heb ik nu 2 setjes Laser Hotcam Carbon! *O*
 
Echte brabo ja maar woon nu in A'foort.
Maar ga ooit weer lekker terug naar Brabant!
Keep up the good work torrent linkjes posten mannen!!!!
Lekker illegaal kijkplezier binnenslurpen jummie!!

Kijk eens aan... Amersfoort, dan ga je zeker ook wel eens bij soesterberg rijden? ;)
Daar wil ik aanstaande zomer ook maar eens gaan rijden... was mijn sluiproute tijdens files, maar leuke bochten voor op de motor! :Y :Y :Y
 
He Vinnie, ik heb TT of Man 2005 nu binnen en 2004 zit nu op 93% :-) ben benieuwd!

Weet iemand nog waar ik makkelijk aan een nieuwe koppelingshendel kan komen? Ik kan er 1 via internet bestellen, maar dan zijn de verzendkosten nog duurder dan de hendel?
Misschien dat ze die bij een Honda dealer ook verkopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan