VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rij altijd binnendoor naar Utrecht dus ook via de sluiproute i.d.d ;)

Dat weggetje heeft mij denk ik al wel een paar weken opgeleverd...
Ik kom nu voor het eerst sinds 5 jaar niet meer voorbij Amersfoort (kom uit nunspeet, dus andere kant op), omdat ik nu naar amsterdam ga, maar daarvoor altijd gebruik gemaakt! :}
 
mijn sp-2 kontje met hoge leo's en die klinken niet blikkerig _O- :N

full
 
full


heb ze nu wel een beetje aangepast want ze weken idd wel een beetje
 
Heb je deze gedownload uit de nieuwsgroepen?, zoja welke?

/edit
Lezen Electra |( :P
Zal het vanavond eens proberen.
Tja ik zoek eerst allerlei Torrents search sites. En daar vul ik dan Bike, moto, Isle of man, stunts enz. in. Uiteindelijk kom je wel ergens uit. Wat de ene site niet heeft, heeft de andere site juist weer wel. Ik heb dus ook geen favoriet, en het is een beetje geluk hebben. Succes. als we de links hier blijven posten, gaat het prima!
 
heb een avon azaro sporting touring achter en een wat zachtere voor.
Betaal me anders scheel aan banden (25000 in het jaar rij ik).
Dus was ik bij mijn banden mannetje in duitsland en vroeg hem om de hardste achterband die hij had (en ook nog een beetje goed reed)
deze dus 135 euri incl. montage en gaat 12000 km mee, en ik moet zeggen ben géén mietje met rijden hahahahh
Recht eind heb ik weinig grip maar bochten werk prima. Het maakte me trouwens nooit zoveel uit op wat voor band ik reed. Hiervoor heb ik vaak bt 020 gereden en ook wel zachtere banden maar ... ach ....... we blijven amateurs. Bij de kmar reed ik ook op vrij harde banden en daar moesten we echt hard rijden op die fietsen.
Het komt toch op je rijvaardigheid aan. behalve met wedstrijden en een ieder is aan elkaar gewaagd kan het misschien een klein voordeel opleveren.
Groet @ndré
Wat voor achterband heb je erop liggen ?? winterband of zo ;)

:W
 
zo zo een hoop mooie kontjes.
vind ze wel allemaal mooi hoor.
Nu kan ik ook bedenken wat ik wil.
heb al diverse undertray,s gezien dus ik ga een mooie opzoeken.
wie kan mijn vertellen wat er beter is een powercomander of een rapid.
ga mijn erom dat die zuiniger ga lopen.
niet voor de pk,s
 
greetz all,

tja lijkt mij ook de ideale wekker :Y :Y :Y :Y :} :} :} :} 8-) :]

Jip, geen geluid als een SP(of mijn VTR 1000 ST-1) zonder db-killers....... en een RC30 (v4 360* krukas)met een bakker race uitlaat en dan door de tunnel bij schiphol of elke andere.

Toch eens uitvinden hoe een geluidsopname te plakken op m-f.

En wat de kontjes betreft, allemaal mooi. Natuurlijk geldt persoonlijke smaak, zelfde als de pijpen. daarom laten we met zoveel mogelijk in Veenendaal verschijnen op 7mei!! 8-) :] :Y

let's party
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan