GSXR-750

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReneH

Die hard MF'er
14 nov 2005
328
0
Hoi,

Ik ben sinds 2 weken de blije eigenaar van een GSXR-750 k5. Heb de eerste 450KM er al op zitten. Nog geen foto's gemaakt die maak ik van het weekend (alleen zin gehad om erop te rijden, dus als ik even tijd had ook alleen dat gedaan, niet foto's maken :) .

Als ik zoek in het forum zie ik GSXR topics van 600 en van 1000 maar niet van de 750, dus bij deze. Ik vind leuk om foto's te zien en info te krijgen over julie 750's , maakt niet uit wat :)

Ook had ik een wat algemener vraagje , inrijden van de motor de eerste 1000 km hoor je verschillende dingen over, de een zegt onzin en de ander zegt tot maximaal 7000 toeren . Kan iemand me hier iets over vertellen?

Thanks!
Rene
 
Geen nieuwe gsxr750, maar rijdt wel super *O*

full
 
er is een gixxer algemeen topic.... zo kunnen we alles wel opsplitsen..

Dat is natuurlijk wel waar, maar er is wel al een appart 600 en 1000 topic?
of is het de doelstelling om zo min mogelijk verschillende topics te openen?

Anyway, maakt niet uit, ik vind reacties en foto's sowiezo leuk. En als je hier niet wil posten , doe het dan vooral niet!

Kan iemand me nog iets vertellen over dat inrijden de eerste 1000KM?

Rene
 
Hoi,

Ik ben sinds 2 weken de blije eigenaar van een GSXR-750 k5. Heb de eerste 450KM er al op zitten. Nog geen foto's gemaakt die maak ik van het weekend (alleen zin gehad om erop te rijden, dus als ik even tijd had ook alleen dat gedaan, niet foto's maken :) .

Wowwww....te gek zeg...wel snel piccies maken, Rene!!!

Suzuki-groetjes, MRND-X :] :9~
 
Dat is natuurlijk wel waar, maar er is wel al een appart 600 en 1000 topic?

:^

Voel me gediskusremineert in het 600 en 1000 topic

val overal net tussenin
Voel me net zo'n Gothic: te dwaas om serieus genomen te worden, te normaal om
bang van te worden

Andere merken zijn bang voor me omdat ze er zelf geeneen hebben
de weinige gelijken wanen zich uiterlijk superieur, maar dat is gewoon een
façade omdat ze innerlijk het niet bij ons redden
de enigen die ons nog een beetje begrijpen zijn de dikkerds Hayabusas.

Helaas, het leven van een 750 is er 1 van onbegrip ;(

......Maar wel 1 met het beste van alle werelden! :]
 
Inrijden tot 7000 toeren is goed, en als ie eenmaal is ingereden dan moet je het gas gewoon opendraaien tot 14000 toeren. Gassen met die shit. Je weet niet wat je meemaakt. 8-)
full
 
he medegixxer,

heb zelf ook meen k5 750 dus ik weet wat je te wachten staat. heb hem ook nieuw gehaald en de eerste 1000 km rustig gereden maar wel soms even naar 10000 doorgetrokken zodat ie weet wat mijn soesje kan verwachten.

zou wel even langs gaan bij hoegee motortechniek om je zuurstof brandstof mengsel aan te laten passen. dat scheelt een hoop.

en niet vergeten ff een andser uitlaatje erop knallen he? want die standaard pijp is maar bagger.

veel rijplezier.

ik zal deze log in de gaten houden want de 750 gixxers hebben niet echt een eigen post dus ik hou het ook wel actief.

zal van de week ff een pic erop knallen.

greetz,

MrGixxer
 
Naar mijn idee wat inrijden betreft zou ik de eerste 1000 km wat kalm aan doen maar wel variabel rijden dat wil zeggen geen snelweg maar binnenwegen die km. zitten er zo op en dan blazen met die hap.En ja ik heb ook een 750 nm. een 98 srad. :Y
 
Leuk al die reacties!
speciaal net even naar buiten gelopen om een foto te maken. beetje donker voor het cameraatje maar is voor het idee. Maak van het weekend nog wel een paar betere foto's!

Ik heb me voorgenomen om haar standaard te houden tot ze ingereden is. Zit alleen een ander ruitje op (ben 1.90) en sliders. Na 1000 km ofzo een andere uitlaat en de achterkant/knippers veranderen....suggesties voor uitlaat welkom, wil wel graag dat ze me aan horen komen !!!!! 8-)



full
 
OK nog eentje, omdat ze zo mooi is!

Mr gixxer, wat heb je voor uitlaat eronder en hoe bevalt ie?


full
 
Eindelijk een eigen topic :P

Eerste 1000 had je eigenlijk niet moeten rijden, maar voor 100e moeten inrijden op de vermogensbank bij motorxtra. Maakt wel wat uit, niet zo heel veel. Ik heb nu een aantal blokken gezien, de op de bank ingereden blokken zijn na een aardige afstand allemaal krachtiger en gebruiken minder olie. Maar boeie, de mijne is ook niet op de bank ingereden (als ik er weer een kocht zou ik het wel doen).

750 is de echte hooligan fiets, geloof dat vele dat niet snappen :)

http://www.sub4secvideos.nl/bikes_page.html
 
Hey Sub4 , ik kan de video's niet bekijken op je site "kan server niet vinden, blah blah" is probleem bij mij of probleem bij jou? mooie kleur die motoren van jou _O-
 
Hey johnny be bad

mooi ding hoor, als ik 21 jaar was ( bedoel ik mee dat ik vol vermogen mag rijden ) had ik ook zo'n motor gekocht vind ze echt heel mooi :P

dus nog ff 2 jaartjes op een kawasaki zx-6r rijde :)
en dan koop ik ook een gsx-r 750 *O*
 
@ Blauwitje, WOW die piccies van je, vooral die motor!!! Geniet er maar van!!!

[me]MRND-X staat nu al te :9~ [/me]

:]
 
Heel handig een topic over deze motoren zodat we wat handige tips en vragen kunnen uitwisselen.

Ik ben in bezit van een Gsxr750-K2 dus heb maar even een fototje bijgevoegd.
Sinds October 2005 heb ik de machine in bezit en wacht met smacht op beter weer (lente) om haar eens goed de sporen te geven :]


Groet Dimitry
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan