Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arai zit lekker idd., shoei zat mij gewoon niet... :N :N

dit is de mijne Arai rx7 Corsair replica van Tadayuki Okada met zwart poserviziertje :z :z :z

(Afbeelding)
Pina heeft ook een RX7 Corsair:
full


Enige nadeel wat mij betreft is dat je veel last hebt van windgeruis, dus 't is niet aan te bevelen zonder oordoppen te rijden.
 
wel goed opletten, want op de beurs worden de overjarige modellen verkocht, lekker goedkoop, maar die kan je dan wel na een jaar weggooien...
is echter ook een manier van helm dragen: óf 5 jaar met een nieuwe dure, of ieder jaar met een goedkope...
die goedkope heeft alleen zijn beste tijd gehad en volgens mij draag je ook een helm voor de bescherming? dus..... :X
hee fulleke,overjarige modellen zijn kwalitatief niet minder hoor :?
meestal wel een stuk goedkoper :Y
goedkope shit moet je natuurlijk altijd afblijven!
heb je al een idee hoeveel Zetters er uit onze regio meerijden naar de beurs??
 
hee fulleke,overjarige modellen zijn kwalitatief niet minder hoor :?
meestal wel een stuk goedkoper :Y
goedkope shit moet je natuurlijk altijd afblijven!
heb je al een idee hoeveel Zetters er uit onze regio meerijden naar de beurs??
overjarige modellen staan dus al een tijdje , en zoals je weet heeft ook een helm een houdbaarheidsdatum (staat op de sticker vermeld bij de "E-code".
Bovendien weet je niet wat er in die jaren met de helm is gebeurd in de showroom, tijdens transport etc... maar goed, dat is ook in de prijs terug te zien!

tot nu toe zijn we de enigen uit de buurt, we doen een week van te voren wel een oproep, Knutsel loopt dan meestal ook wel warm, kweet allen niet oftie dan al op de motor wil...
 
He, he, weer eens op het forum. Ging weer lekker hard met de topics. Valt niet tegen te lezen. Wel een hoop veranderingen bij iedereen.
O'ja, goedenavond allen. Lekker item, helmen. "Past me wel". Ik koop ieder jaar een helm. Niet de allerduursten. De laatste, vorig jaar , een Shark s800. Dit jaar waarschijnlijk een bandit of iets dergelijks.
Ik zweer ook nog steeds bij mn russische MIG helm, want een intergraal is niet mn grootste favoriet.
Dit weekend naar Zwolle, de beurs, en Utrecht zie ik nog wel.
Het spuitwerk van mn motor moet ik nog steeds wegbrengen.
MAZL
full
 
overjarige modellen staan dus al een tijdje , en zoals je weet heeft ook een helm een houdbaarheidsdatum (staat op de sticker vermeld bij de "E-code".
Bovendien weet je niet wat er in die jaren met de helm is gebeurd in de showroom, tijdens transport etc... maar goed, dat is ook in de prijs terug te zien!

tot nu toe zijn we de enigen uit de buurt, we doen een week van te voren wel een oproep, Knutsel loopt dan meestal ook wel warm, kweet allen niet oftie dan al op de motor wil...

knutsel gaat zo wie zo niet op de zed.
en ik moet ff kijken of het op mijn werk wel gaat.
momenteel een beetje druk en aan gezien ik dan net terug ben van vakantie weet ik nog niet of het gaat.
maar als het half kan dan ben ik erbij.













eigenlijk heb ik wel trek in koffie met appelgebak. :Y
 
overjarige modellen staan dus al een tijdje , en zoals je weet heeft ook een helm een houdbaarheidsdatum (staat op de sticker vermeld bij de "E-code".
Bovendien weet je niet wat er in die jaren met de helm is gebeurd in de showroom, tijdens transport etc... maar goed, dat is ook in de prijs terug te zien!
Dan is mijn helm intussen zeker bedorven hij meurt in elk geval aardig ;)

Heb trouwens nog nooit gehoord van een houdsbaarheid datum voor helmen.
Vroeger had je wel helmen van een of ander plastic wat onder invloed van UV licht verouderde, maar met de tegenwoordige glasvezelhelmen schijnt dat ook niet meer het geval te zijn.
 
Dan is mijn helm intussen zeker bedorven hij meurt in elk geval aardig ;)

Heb trouwens nog nooit gehoord van een houdsbaarheid datum voor helmen.
Vroeger had je wel helmen van een of ander plastic wat onder invloed van UV licht verouderde, maar met de tegenwoordige glasvezelhelmen schijnt dat ook niet meer het geval te zijn.
helemaal waar, maar nog lang niet alle helmen zijn van glasvezel, vrees ik.

de mijne in ieder geval wel,

full


en ik was trouwens ook niet van plan om het dit jaar met de grond in aanraking te laten komen, laat staan het gras op een dijk... :N
 
(Afbeelding)

zo mot het worden volgens de meeste stemmen gelde uitslag.

behalve dan de rode randjes in het sticksel, dit wordt :P "gewoon" ZWART. 8-)


afbeelding link in mijn voet notitie. (of hoe noem je dat)

en daar naast de link naar de maat en hoeveel je er graag had gewild.

:W

op de achterkant moet wel het streepje tussen z en 1000 weg, want bij de andere typen staat het ook niet. staat zo lullig.....
 
hey

had ook graag 4 t-schirt besteld 2XL en 2L
laat me iets weten hoe en waar ik deze eventueel kan komen op halen.

alvast bedankt eventueel stuur me een mailtje met uitleg

dank bij voorbaad dirk
 
goedenavond :W

misschien ten overvloede;
voor mij graag 3 x XL zonder nick.

(zijn we al aan de 30 stuks?)
(heb pina al besteld???)
 
(Afbeelding)

zo mot het worden volgens de meeste stemmen gelde uitslag.

behalve dan de rode randjes in het sticksel, dit wordt :P "gewoon" ZWART. 8-)


afbeelding link in mijn voet notitie. (of hoe noem je dat)

en daar naast de link naar de maat en hoeveel je er graag had gewild.

:W
nou mijn bestelling is bekend,kom ze zo halen hoor
vind ook het streepje tussen de z en 1000 wat minder kan dat nog worden veranderd?
 
(Afbeelding)

zo mot het worden volgens de meeste stemmen gelde uitslag.

behalve dan de rode randjes in het sticksel, dit wordt :P "gewoon" ZWART. 8-)


afbeelding link in mijn voet notitie. (of hoe noem je dat)

en daar naast de link naar de maat en hoeveel je er graag had gewild.

:W


ziet er goed uit heren en dames. ;) Posers :+
Ben blij dat jullie er eindelijk uit zijn :Y Lekker een orgineel shirt, mag je mee gezien worden.

groeten en wie weet to bij een meeting :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan