Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag even gebelt met Oss, powercommander kost 339,= los, afstellen daar gebeurt alleen als er nog geen map bestaat van de combinatie die ik ga rijden,ze doen geen particulieren.

nu bestaat er een map van de yoshi's met een sportfilter, dus hij zegt, pc erin, filter erin en inladen en rijden.

Alleen wanneer ik bv de pc met een dna stage2 erop gooi, kan ik langs komen om er en map van te laten maken(gratis), deze gooien zij dan weer op de site.

Voor finetunen zal ik naar een andere dynobank moeten met de bestaande map..
 
vandaag even gebelt met Oss, powercommander kost 339,= los, afstellen daar gebeurt alleen als er nog geen map bestaat van de combinatie die ik ga rijden,ze doen geen particulieren.

nu bestaat er een map van de yoshi's met een sportfilter, dus hij zegt, pc erin, filter erin en inladen en rijden.

Alleen wanneer ik bv de pc met een dna stage2 erop gooi, kan ik langs komen om er en map van te laten maken(gratis), deze gooien zij dan weer op de site.

Voor finetunen zal ik naar een andere dynobank moeten met de bestaande map..
stage 2 er dan maar gelijk op.... :P









:+
 
full
 
ik heb trouwens afgelopen zaterdag de z1000 in het 2006 kleur blauw gezien :X :X :X :X

Dacht dat het glimmend was, maar is een soort matblauw, :N :N :N :N ik vond het niet zo mooi...
 
ik heb trouwens afgelopen zaterdag de z1000 in het 2006 kleur blauw gezien :X :X :X :X

Dacht dat het glimmend was, maar is een soort matblauw, :N :N :N :N ik vond het niet zo mooi...
ik heb m ook gezien in t blauw......laten we zeggen dat het niet mijn kleursmaak is....en dan druk ik me zachtjes uit. ;)
 
Laatst bewerkt:
Grappig dat smaken zo verschillen.
Ik vond hem juist wel geslaagd, oke niet zo mooi als zwart. O-)
gelukkig dat smaken verschillen :) :) , heb je je stalen remleidingen al binnen, en welke kleur heb je genomen?(leiding/banjoos)
 
Hallo allemaal, sinds vorige week ben ik ook een trotse eigenaar van een zwarte Z750 uit 2004.

Nu zie ik hier een aantal mooie mods wel ik niet direct compleet in een shop kan terugvinden.
Zo'n kleine kentekenplaathouder als PatrickM en Knutsel + de bar end spiegeltjes vind ik erg mooi. Kunnen jullie mij misschien vertellen waar ik die spiegels en zo'n klein houdertje koop, wat ik er allemaal voor nodig heb, en of dit makkelijk zelf te doen is?
De kentekenplaathouders die ik wel zie hebben ook verlichting boven de plaat, ik vind het het mooist wanneer het houdertje zo kort mogelijk is.

Iemand Tips?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan