Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, sinds vorige week ben ik ook een trotse eigenaar van een zwarte Z750 uit 2004.

Nu zie ik hier een aantal mooie mods wel ik niet direct compleet in een shop kan terugvinden.
Zo'n kleine kentekenplaathouder als PatrickM en Knutsel + de bar end spiegeltjes vind ik erg mooi. Kunnen jullie mij misschien vertellen waar ik die spiegels en zo'n klein houdertje koop, wat ik er allemaal voor nodig heb, en of dit makkelijk zelf te doen is?
De kentekenplaathouders die ik wel zie hebben ook verlichting boven de plaat, ik vind het het mooist wanneer het houdertje zo kort mogelijk is.

Iemand Tips?

héé knutsel wat vondt oom agent van die kentekenplaathouder? O-) erg mooi toch, en dat kwam hij even vertellen.
 
Hallo allemaal, sinds vorige week ben ik ook een trotse eigenaar van een zwarte Z750 uit 2004.

Nu zie ik hier een aantal mooie mods wel ik niet direct compleet in een shop kan terugvinden.

vraag??

Iemand Tips?

allereerst welkom

spiegels kun je o.a. vinden bij www.marcomoto.nl
komen ipv de originele bouten waarmee je stuurgewichtjes vastzitten wel langere in.
kentekenplaathouder kun je makkelijk zelf maken van een plaatje of strip metaal,
kan die zo klein worden als je zelf wil.
maar der komen vast nog wel meer reacties hiero, zijn allemaal een "beetje" posergeil , is een Z-ticje denk ik.

de mijne
:+
full
 
Hallo allemaal, sinds vorige week ben ik ook een trotse eigenaar van een zwarte Z750 uit 2004.

Nu zie ik hier een aantal mooie mods wel ik niet direct compleet in een shop kan terugvinden.
Zo'n kleine kentekenplaathouder als PatrickM en Knutsel + de bar end spiegeltjes vind ik erg mooi. Kunnen jullie mij misschien vertellen waar ik die spiegels en zo'n klein houdertje koop, wat ik er allemaal voor nodig heb, en of dit makkelijk zelf te doen is?
De kentekenplaathouders die ik wel zie hebben ook verlichting boven de plaat, ik vind het het mooist wanneer het houdertje zo kort mogelijk is.

Iemand Tips?
Welkom nog, trouwens! :+

Ik heb dus zelf de originele Kawa vervangings kentekenplaat + knippers , maar zit zelf ook nog te overwegen de plaat iets aan te passen. Maar goed, da's dus voor van de zomer.

De bar end spiegeltjes heb ik zelf gewoon via mijn dealer besteld, maar onder andere MarcoMoto levert ze inderdaad, kan je ook online bestellen. Verder heeft Rizoma volgens mij wel ook een mooie kleine kentekenplaathouder met andere knippers. ;)
 
Hallo allemaal, sinds vorige week ben ik ook een trotse eigenaar van een zwarte Z750 uit 2004.

Nu zie ik hier een aantal mooie mods wel ik niet direct compleet in een shop kan terugvinden.
Zo'n kleine kentekenplaathouder als PatrickM en Knutsel + de bar end spiegeltjes vind ik erg mooi. Kunnen jullie mij misschien vertellen waar ik die spiegels en zo'n klein houdertje koop, wat ik er allemaal voor nodig heb, en of dit makkelijk zelf te doen is?
De kentekenplaathouders die ik wel zie hebben ook verlichting boven de plaat, ik vind het het mooist wanneer het houdertje zo kort mogelijk is.

Iemand Tips?


welkom :W :W


anders kijk hier ff http://www.tomreclame.nl/links.htm
 
Strech

Zo net even wezen pauzeren in twee motorzaken (leuke pauze besteding hè?) Ik heb ook even tussen de koeien gelopen in deze zaken. Wat mij opvalt is dat de pakken tegenwoordig bijna allemaal ter hoogte van de "edele" delen voorzien zijn van een soort strech (rekbaar)stof. Resulteert dit er dan niet in dat je nog vaker moest stoppen om te pissen? Die kou die langs je tank glijdt komt nu dubbel zo hard aan op je ………….

Wie van jullie rijdt er met zo een pak op de Z ?

MQP/Rev itt zijn dat een beetje zoals de merken chevrolet/Hyundai onder de personenauto's te vergelijken? verhoudingsgewijs goedkoop, de kwaliteit kan nog eens te wensen overlaten…....
 
Strech

Zo net even wezen pauzeren in twee motorzaken (leuke pauze besteding hè?) Ik heb ook even tussen de koeien gelopen in deze zaken. Wat mij opvalt is dat de pakken tegenwoordig bijna allemaal ter hoogte van de "edele" delen voorzien zijn van een soort strech (rekbaar)stof. Resulteert dit er dan niet in dat je nog vaker moest stoppen om te pissen? Die kou die langs je tank glijdt komt nu dubbel zo hard aan op je ………….

Wie van jullie rijdt er met zo een pak op de Z ?

MQP/Rev itt zijn dat een beetje zoals de merken chevrolet/Hyundai onder de personenauto's te vergelijken? verhoudingsgewijs goedkoop, de kwaliteit kan nog eens te wensen overlaten…....
Dat stukkie stretch zit er niks voor niks ;)
Das om het wat aangenamer te maken tijdens te rit O-)
Voor de rest qua merk eerst maar eens passen wat goed zit.
 
als je profiel nog klopt, ik was zaterdag bij je in het dorp (winkelcentrum en nieuwbouwwijk achter Mac Donalds) Maatje van me ging SV1000 halen. Ik zag die leuke ophogingen bij de rotondes nu vanuit een auto stoel. @ Pina, weet je nog, ik ging er toen met de motor bijna overheen. Leuke aanbiedingen bij Safe Eindhoven vanwege opruiming zeg? Ik was even snel een rondje gelopen door kleding shop. Als jij, RonZ, Z750 zeer zeker of een andere brabander uit de omgeving nog wat wilt kopen, sla je slag
Hebben ze nog een matzwarte Arai in de aanbieding voor een mooi prijsje? Anders kijk ik op de beurs.
 
10 juni kan die op de bank....weet je wat ie doet

check het meetings 2006 topic

Z1000 - Z750 - Z750S meeting 2006

leuke dag met veel motoren ...veel te doen..veel eten en drinken
...voor n zacht prijsje ;)
Lekker. Goede actie Muis! Moet ik g%&#@omme weer werken op 10 juni!!! |( :(
Kan wel janken! Ga vanavond maar weer kijken of ik vrij kan krijgen. Gaat dit alweer zo'n jaar worden dat ik precies tijdens de meetings moet werken? Nee toch.

Anders ga ik GILLEN
 
Strech

Zo net even wezen pauzeren in twee motorzaken (leuke pauze besteding hè?) Ik heb ook even tussen de koeien gelopen in deze zaken. Wat mij opvalt is dat de pakken tegenwoordig bijna allemaal ter hoogte van de "edele" delen voorzien zijn van een soort strech (rekbaar)stof. Resulteert dit er dan niet in dat je nog vaker moest stoppen om te pissen? Die kou die langs je tank glijdt komt nu dubbel zo hard aan op je ………….

Wie van jullie rijdt er met zo een pak op de Z ?

MQP/Rev itt zijn dat een beetje zoals de merken chevrolet/Hyundai onder de personenauto's te vergelijken? verhoudingsgewijs goedkoop, de kwaliteit kan nog eens te wensen overlaten…....
Ik heb een pak van Kushitani en ja, met stretch bij het kruis. Als het koud is voel je heel zachtjes de boel afkoelen. Het wordt niet echt gigantisch koud maar er krimpt op den duur wel iets. Dit fenomeen heb je ook op een motor met kuip trouwens. Uit het verleden weet ik nog wel dat een pak dat dit niet heeft, niet echt lekker zit in het kruis. Het leer is niet zo flexibel en dun als de huidige stretch-stof. Hetzelfde in de knieholten, ellebogen en oksels. Allemaal plekken waar je geen "prop" van leer wilt hebben.
 
En wat doe je op een open dag van Kawasaki? Je maakt er een foto en die stuur je dan op......en dan krijg je ineens een mail dat je een van de winnaars bent. En dat met 2 vingers in de neus. Kijk maar op de Kawa-site.

En dit kreeg ik vandaag binnen;
full

Een lekker jassie hoor. Met dank aan Kawasaki.

edit; Oke, ik kijk wat benauwd maar dat ligt niet aan de jas. Ik ben niet zo fotogeniek. En ik zal volgende keer een paar sokken aandoen.
 
En wat doe je op een open dag van Kawasaki? Je maakt er een foto en die stuur je dan op......en dan krijg je ineens een mail dat je een van de winnaars bent. En dat met 2 vingers in de neus. Kijk maar op de Kawa-site.

En dit kreeg ik vandaag binnen;
(Afbeelding)
Een lekker jassie hoor. Met dank aan Kawasaki.

edit; Oke, ik kijk wat benauwd maar dat ligt niet aan de jas. Ik ben niet zo fotogeniek. En ik zal volgende keer een paar sokken aandoen.


Mooi jassie

wat betreft sokken; witte sport sokken dan toch :P (daar was vorig jaar veel om te doen meen ik, witte sport sokken)
 
Mooi jassie

wat betreft sokken; witte sport sokken dan toch :P (daar was vorig jaar veel om te doen meen ik, witte sport sokken)
Ja, klopt. Die heb ik ook nog maar alleen om mee te trainen. Draag ze verder nooit meer in het openbaar. Heb ik het lef niet meer voor. :}
 
@ Bart,
800euro's voor die pijp onder het blok, helemaal mijn smaak, ga ervoor :]

@ maestro,

ben ik al geweest bij safe E'hoven.


@ Allen,

Was zondag op beurs in Brussel.

Wat is die Yamaha fZ 1 mooi in het echt :Y

Kreeg de zelfde vlinders in mijn buik als 3 jaar geleden bij de z1000.

en de specs zien er veelbelovend uit. Dat wordt zeker demorijden zogauw als die er is.

@ Fulleke,
Wil graag de zadeldeal met je rond maken.
vind je het een probleem om het zadel te versturen?

Sms of bel me dan de verzendkosten,de prijs van s100 spray + reiniger en je rekeningnummer door dan maak ik dat eerst aan je over.
:} :} :} :} :} :}
 
@ Fulleke,
Wil graag de zadeldeal met je rond maken.
vind je het een probleem om het zadel te versturen?

Sms of bel me dan de verzendkosten,de prijs van s100 spray + reiniger en je rekeningnummer door dan maak ik dat eerst aan je over.
:} :} :} :} :} :}
done... graag je adres op de mail dan...
 
Z ?

MQP/Rev itt zijn dat een beetje zoals de merken chevrolet/Hyundai onder de personenauto's te vergelijken? verhoudingsgewijs goedkoop, de kwaliteit kan nog eens te wensen overlaten…....
ben ik niet met je eens, ik heb een rev'it jas, en die zit me erg lekker... goede kwaliteit, stiksel zijn prima, veel zakken en , das belangrijk, goede bescherming in schouders en ellebogen! Bij andere jassen wil die bescherming nog wel eens lelijk in je vlees snijden...
Maar gewoon passen, mss is de goedkoopste wel het lekkerst!
 
ben ik niet met je eens, ik heb een rev'it jas, en die zit me erg lekker... goede kwaliteit, stiksel zijn prima, veel zakken en , das belangrijk, goede bescherming in schouders en ellebogen! Bij andere jassen wil die bescherming nog wel eens lelijk in je vlees snijden...
Maar gewoon passen, mss is de goedkoopste wel het lekkerst!

............. daarom plaatste ik ook een vraagteken ;)

ik ga i.d.d. passen echter wachten op de beurs is ook een overweging waard. Wellicht tref ik dit jaar wel een leuke koe voor een prikkie

(hoe bevalt het daar op het boerenland. Stukkie rustiger dan Gouda of heb je heimwee nr de rumoerige nachten (lees dievengilde)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan