Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogguh

@ ztt geslaagde operatie die wielen zo met het gouden randje *O*

@ allen zaterdag ook ff wezen :] Met te lage spanning naar de benzine pomp. kolere wat is het dan een lompe machine zeg? Kreeg hem niet de bocht om _O-

Gisteren lekker op RTL WSB zitten kijken. Troy versus Troy, als dit zo het hele seizoen gaat *O* *O* (volgende week zullen we het zien op Philip Island)
 
vandaag toch ook maar ff weggeweest op mijn nieuwe speeltje.
ze rijd heerlijk, pakt lekker op (mis beetje vermogen op het einde), remt erg hard, goed geveerd voor, achter iets te zacht.
zij er al mensen die hun achterveer/schok hebben aangepast op de z750?
lees op de duitse fora veel coversies met zx6r achterveer/schok.

na het rijden de zooi schoon gespoeld en droog gewreven.
pfff, had beter niet kunnen doen.
allemaal kleine krasjes.
zwarte lak daar moet ik dus nog mee leren omgaan. zijn er hier mensen die tips/trucks hebben om zwarte lak mooi te houden?
Morning *D
NIET wassen met een spons :N
sponsen geven krassen
maar met een badstof doek of badstofhandschoen....te koop in de autoshops
ook droogWrijven met een oude badstofhanddoek...dus plunder de linnen kast ff

geldt ook voor poetsen of in de was zetten :Y
 
Laatst bewerkt:
nog 2 dagen en dan is m'n huis verkocht! *O* en als de notaris het geld netjes heeft overgemaakt kan ik overgaan tot de aanschaf van een 2e hands zwarte Z750! (wachten duurt verschrikkelijk lang...). En wat nog beter is is de garage van het nieuwe huis, prima slaapplaats voor de Z.
 
Laatst bewerkt:
nog 2 dagen en dan is m'n huis verkocht! *O* en als de notaris het geld netjes heeft overgemaakt kan ik overgaan tot de aanschaf van een 2e hands zwarte Z750! (wachten duurt verschrikkelijk lang...). En wat nog beter is is de garage van het nieuwe huis, prima slaapplaats voor de Z.

*O* dat je een Z wil rijden snap ik. maaruh zwart :?
 
nog 2 dagen en dan is m'n huis verkocht! *O* en als de notaris het geld netjes heeft overgemaakt kan ik overgaan tot de aanschaf van een 2e hands zwarte Z750! (wachten duurt verschrikkelijk lang...). En wat nog beter is is de garage van het nieuwe huis, prima slaapplaats voor de Z.

Welkom hier enne in de goede kleur ;) ;) ;)
 
Weer een paar nieuwe Z rijders erbij

WELKOM

en idd zwart met goud is ook héél mooi

full


volgens mij hebben we nu dus twee
zulke Zjohn Player Zspecial (F1 Lotus 72 1970-1980)
in onze rangen

Z1000 girl en Ztt



ter info
de prijzen voor een tweedehands Z750 van Bj2004 verschillen nogal en zijn meestal afhankelijk van het aantal Km = prijzen tussen 5000 € en 6500 €
 
ter info
de prijzen voor een tweedehands Z750 van Bj2004 verschillen nogal en zijn meestal afhankelijk van het aantal Km = prijzen tussen 5000 € en 6500 €

Kan particulier een mei 2004 Z750 zwart met 5000Km voor +/- 6000 kopen, leek me een goede deal.
 
weinig km's, die heeft alleen maar de zon gezien waarschijnlijk 8-) Zitten er al wat hebbedingetjes op of ie standaard?

Alleen een andere kentekenplaathouder. Heb al wel het e.e.a. wat ik graag anders zie, hoe kan het ook anders: spiegels, uitlaat (IXIL mooi maar slechte verhalen gehoord?!), kleine knippers, seatcover... en loads of other stuff.
 
mogguh

@ ztt geslaagde operatie die wielen zo met het gouden randje *O*

@ allen zaterdag ook ff wezen :] Met te lage spanning naar de benzine pomp. kolere wat is het dan een lompe machine zeg? Kreeg hem niet de bocht om _O-

Gisteren lekker op RTL WSB zitten kijken. Troy versus Troy, als dit zo het hele seizoen gaat *O* *O* (volgende week zullen we het zien op Philip Island)
Dat kan je nou wel zeggen, maar ik zou daar minstens eens een foto van willen zien. :Y

WSB was inderdaad erg spannend, alleen jammer dat ze RTL niet de hele race uitzenden.
Aa n de andere kant ben ik al blij dat ze tenminsten nog een redelijk samenvatting brengen :)
 
Post van Zwiss750 in Z1000 - Z750 -Z750s PLAZA Zwitsalmeeting 2006

HEY! Goeie actie van Pear.... uh Crawl :}

Sorry dat ik zo laat reageer, maar was ff een paar dagen naar Turijn. Vanaf vandaag weer up en running dus. Gelukkig is er in NL nog initiatief, want bij mij is het er bij ingeschoten :o

Ik vind alle data ok, ik kan altijd tijd vrij maken denk ik. Het gaat dus om een lang weekend??

Natuurlijk wil ik jullie weer begeleiden, routes uitstippelen en voorrijden e.d. Slaapplaatsen kunnen geregeld worden en ook campings zijn te regelen. Campings zullen wel op tijd gereserveerd moeten worden denk ik, want de mooiere staat vaak vol. Dus zodra bekend is hoe, wie en wat, dan kan dat geregeld worden.

Voor vragen ben ik altijd bereikbaar: "zie het Zwitsalmeeting topic"

Dus kom maar op Zetters en andere Z-wannabees :Y

Wat een toppertje he :}
 
Laatst bewerkt:
Kan particulier een mei 2004 Z750 zwart met 5000Km voor +/- 6000 kopen, leek me een goede deal.
ff als outsider reageren in dit topic.....

Maar check duitsland ook ff, heb laatst een 750 vlak aan de grens zien staan voor 4200 euro vraagprijs met 8000 km´s. importeren is ongeveer 500 eurie´s meen ik.

of ff doorsparen voor een 1000 zijn ook al voor rond de 6000 te vinden in DLD :Y
best een levensgroot dilemma, dat keuzes maken B|
 
wat heb je gestemd?

liever in een huisje trouwens dan op een camping, toch?
Die keuze kan iedereen voor zich zelf maken. :Y
Persoonlijk zat ik aan de camping te denken, zeker als de groep groter wordt als het afgelopen jaar.
Maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die 's nachts liever in een echt bed liggen ;)
 
Hey Jason :W

veel plezier morgen op de dynobank :Y :P

rij er op je gemak heen en knallend terug en post hier je dynouitdraai :Y

ik gok op 140 pk *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan