Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En zijn er nog meer mensen hier die
vanuit nijmegen naar de TT gaan.
Wij vertrekken als het goed is
lekker vroeg in de morgen.
Dus als je zijn hebt?
 
Als het goed is ga ik ook. Vrienden van me hebben een kaartje voor me geregeld. Vraag is alleen welke dag ik ga. Waarschijnlijk vroeg op de dag zelf maar misschien al een daggie eerder.

Lijkt me leuk dus!
 
Geen idee, ook nog niemand "in 't wild" tegen gekomen :+
Maar gewoon duim omhoog in plaats van zwaaien, en dan komen we er wel achter :9~
(Nu moet je toevallig achter iemand belanden wil je het zien, en dat gebeurd niet zo vaak.)
 
Ja, hier ook zo'n Nijmegen rijder. Ik woon wel in Malden maar rij elke dag naar mijn werk met de motor. Leuk om te zien dat er zoveel MF'ers in Nijmegen en omgeving wonen. Volgens mij rijdt er maar 1 SV1000S Zilver rond in Nijmegen dus moet niet moeilijk zijn om die te herkennen. En de sticker zit op de plaat....
 
Laatst (MM Veenendaal) zag ik hier wel een tweetal uit Neerbosch Oost vertrekken ongeveer een uurtje voordat ik vertrek richting de Mac. ;) :]

Dat tweetal dat waren waarschijnlijk ik en Malfunction. groen kawa en blauwe kawa??
 
Ik rijd ook regelmatig in en rondom Nijmegen. Opheusden ligt er niet zo heel ver vandaan. Is wel handig als je woonplaats tussen 2 dijken ligt. De Rijndijk richting Arnhem en de Waaldijk Lent-Tiel.
 
Nijmegen!!!

Ik dus ook :) Kan niet missen, en binnekort met MF sticker!

Zwarte CB 750F boldor uit 83. Zwartblauw jack en zwartebroek, of spijkerbroek :X
En blauwzwarte helm :)
 
Ik ben er elke dag, nu ook en verveel me.
Nee, ben nu niet op de motor, veel te nat vandaag ;)
 
Ik woon in Herpen, da's net aan de andere kant van de Maas...
Als je een keertje erop uit wilt, moet je maar ff wat laten weten, dan ga ik graag mee...
 
Ik woon in Arnhem maar werk in Nijmegen

Heb nu een zx7r green meen machine
en natuurlijk Nijmegen is de Kawasaki stad

rot op met Termaat en die speelgoed Yamahas
 
hee deepzly ik heb een goede vriend met een rooie zx7r ik heb een groene
en jij ook een rooie

laten we een keer alle kawas uit de omgeving bij elkaar gooien en de waalkade op rijden hihi

lijkt me leuk
 
ik heb er al 2 en met

Mlies
deepzly
froggy
sgapie
malfunction
de grote muis
yuri

hebben we een hele bende kawasaki's

in totaal iets van 10

laten we een keertje samen de waalkade op rijden
 
hee deepzly ik heb een goede vriend met een rooie zx7r ik heb een groene
en jij ook een rooie

laten we een keer alle kawas uit de omgeving bij elkaar gooien en de waalkade op rijden hihi

lijkt me leuk

ja, volgende week ofzo :) 'Ns kijken hoeveel vierdaagsegangers uit de weg en in de Waal springen als er zo'n invasie van Kawa's op de waalkade is :)
 
ja, volgende week ofzo :) 'Ns kijken hoeveel vierdaagsegangers uit de weg en in de Waal springen als er zo'n invasie van Kawa's op de waalkade is :)

Ik weet niet hoor maar eh hebben we het nu over Nijmegen of Chemisch groene monsters, die af en toe een beet rood aanlopen :? :+

Wil je scheuren, rij dan dan naar Centro in Oberhausen, en ga daar lekker op een terrasje zitten! Doe ik ook als ik een scheurbui heb! (Zo behoudt je tenminste dat roze papiertje) Misschien een optie?? Of ben ik met mijn RF-je te min ???
 
Ik weet niet hoor maar eh hebben we het nu over Nijmegen of Chemisch groene monsters, die af en toe een beet rood aanlopen :? :+

Wil je scheuren, rij dan dan naar Centro in Oberhausen, en ga daar lekker op een terrasje zitten! Doe ik ook als ik een scheurbui heb! (Zo behoudt je tenminste dat roze papiertje) Misschien een optie?? Of ben ik met mijn RF-je te min ???

nee joh, doe niet zo gek. Heb je de smilies niet gezien in m'n posting? Is gewoon een onzin posting. Ik ga lekker op de fiets naar de waalkade volgende week :+ :]
En of je nou kawa, honda, soes, yamaha of weet ik veel rijdt, dat maakt toch niet uit?
 
Ik en een aantal vrienden van mij zijn bijna ieder weekeind wel in Nijmegen en omstreken te bekennen met onze motoren. De meeste hebben wel MF sticker maar niet allemaal.

See ya on the road
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan