Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vroeger O-) ook een brik gehad hoor... Maar menigeen had moeite om die bij te houden dus dat zegt niet alles.. Als ik de route zo lees dan wordt het echt geen race dus....
[me]SgeraldV heeft al genoeg bekeuringen thuis liggen :X [/me]

Als iemand zo nodig wil gaan racen tijdens mijn toertje, gaat Dollie weer naar huis. :(
 
Wel, het is 55 km geworden.

Hierbij de route als attachment. 't Is een wordpad document (geen Word dus).
Klein stukkie door duitsland, overigens.

Ik zal zelf wel voorop rijden (mits julie geduld genoeg hebben ;) )

Voorlopig heb ik:

DutchR1
Kruimel
B@rt
Dweezy
SgeraldV
Tsunami
Froggy
Deepzly
MalFunction
Sgapie + AOV
Brainless


he huh, nee, helaas, ben er morgen niet bij.
Had het nou vanavond gedaan, heb net nog ff op de XR gereden. Ben nog genoeg
motoren tegengekomen..uhm o ja, ik was vaag figuur op XR vanavond :X


/edit: g$%%$, net geprobeerd om afspraak alsnog te verzetten maar er werd op mijn geweten gewerkt, tering.
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 23 juli 2003 22:06 schreef SgeraldV het volgende::?

Tja, heb al genoeg motoren in de vangrail zien eindigen. Die verantwoordelijkheid neem ik niet morgenavond. 't Zijn voor mij allemaal onbekenden en dus met onbekende rijstijl en ervaring.
Maar met z'n allen samen rijden zie ik wel zitten :]

Weet niet of iedereen wel es vaker met zo'n groep gereden heeft. Zo niet, dan is het wellicht een goed idee om ff van te voren bij de Tango het hoe en wat met elkaar af te spreken.
 
Tja, heb al genoeg motoren in de vangrail zien eindigen. Die verantwoordelijkheid neem ik niet morgenavond. 't Zijn voor mij allemaal onbekenden en dus met onbekende rijstijl en ervaring.
Maar met z'n allen samen rijden zie ik wel zitten :]

Weet niet of iedereen wel es vaker met zo'n groep gereden heeft. Zo niet, dan is het wellicht een goed idee om ff van te voren bij de Tango het hoe en wat met elkaar af te spreken.
Da's zowiezo wel verstandig.
 
Tsunami hoopt dat hij zijn motor vanavond weer terug heeft.....staat nu bij de dealer voor een onderhoudsbeurt, en heeft een eng voorgevoel over de kosten hiervan :(


Dollie gaat voorop dus wordt bij deze marsganger, zolang de rest er rustig achter blijft rijden noet het allemaal goed komen *D . Dat doorrijden komt wel een keertje als we met zijn allen een ijsje gaan eten in oberhausen. Dan nemen we gewoon de snelweg 8-) En als we het over ijsjes hebben, dan hebben we het ook echt over ijsjes! (kruimel weet daar alles van *D )
 
Tja, heb al genoeg motoren in de vangrail zien eindigen. Die verantwoordelijkheid neem ik niet morgenavond. 't Zijn voor mij allemaal onbekenden en dus met onbekende rijstijl en ervaring.
Maar met z'n allen samen rijden zie ik wel zitten :]

Weet niet of iedereen wel es vaker met zo'n groep gereden heeft. Zo niet, dan is het wellicht een goed idee om ff van te voren bij de Tango het hoe en wat met elkaar af te spreken.
Een keer of 100, dus..... Ik rij wel achteraan.
Lekker de boel in de gaten houden :]

Ik weet niet of je mij reply verkeerd gelezen heb maar volgens mij geef ik daar juist aan dat ik ook geen race wil, heb al genoeg bekeuringen :(
Dus lekker rustig toeren en genieten van het mooie uitzicht dat Nijmegen en omstreken te bieden heeft.

Tot vanavond,
Gerald
 
damn....moet nog wel even snel wat sproeiers vervangen...Anders kan ik het helemaal niet bijhouden, want hij loopt erg beroerd nu '( Maar komt goed :)

Tot vanavond!

* Dweezy gaat nu eerst eens lezen hoelaat enzo

20:00 dus?
 
Laatst bewerkt:
*kijkt naar buiten*

Ik denk maar zo, wat er nu valt zal straks niet meer vallen :X

Damn......lijkt wel een douche buiten..

ps: die marges vallen wel mee. Tis vakantie tijd en dat merk ik ook. Dus rustig aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit net even terug te lezen maar ga er maar vanuit dat ik blij ben als ik iedereen bij kan houden ;)

[me]DomP steekt gewoon een paraplu op als het nodig is[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan