Extreem,extremer,extreemst. show it !!

gedrocht? Dit is gewoon geweldig!
Na deze reportage heeft de eigenaar al een paar telefoontjes gehad om nog meer van deze soortgelijke dingen voor klanten te bouwen. Ik wou dat ik in Engeland woonde ;)
Ik vind hem ook geweldig hoor Floris, kan me de eerste van dit soort bikes nog goed herinneren alleen de naam is me natuurlijk nu ff ontschoten.....................prijsvraag: welke bedoel ik |(


;)


[edit]Ik heb zelf de prijsvraag gewonnen: Changeling !! *O* *O* *O* [/edit]

chtn.jpg
 
Gast heeft te lang boven de lijmpot gehange. :r :r :r :In de cariben hebben ze voor zoiets een mooie oplossing.Olies eruit en laten zinken voor de kust om een nieuw rif te gaan vormen.
Arme vissen. :?
 
Ik vind hem ook geweldig hoor Floris, kan me de eerste van dit soort bikes nog goed herinneren alleen de naam is me natuurlijk nu ff ontschoten.....................prijsvraag: welke bedoel ik |(


;)


[edit]Ik heb zelf de prijsvraag gewonnen: Changeling !! *O* *O* *O* [/edit]

(Afbeelding)

Volgens mij is de Future Machine de eerste survivalbike. Heeft al in de Backstreetheroes gestaan toen ik nog bij moeders aan de tiet hing :Y

p1_04.jpg
 
Gast heeft te lang boven de lijmpot gehange. :r :r :r :In de cariben hebben ze voor zoiets een mooie oplossing.Olies eruit en laten zinken voor de kust om een nieuw rif te gaan vormen.
Arme vissen. :?

nee, dan maar weer een standaard chopper bouwen, liefst dezelfde als je buurman, met een Harley blok, spulletjes er op uit de catalogus, goedkeuring vragen bij de 'kenners op het gebied' en dan heb je tenminste een bike, zoals velen, en dan val je niet op :X

Wees creatief, doe eens iets anders :9 Kijk eens hoe dat ding is gebouwd, die voorvork, die stuurinrichting, dit ding is compleet zelf gebouwd! In een week tijd!!! diep respect :}
 
Ik zou zelfs ver uit de buurt blijven als ze het apparaat afzinken. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor de gosuh die het bij elkaar verzonnen heeft.... :}
 
nee, dan maar weer een standaard chopper bouwen, liefst dezelfde als je buurman, met een Harley blok, spulletjes er op uit de catalogus, goedkeuring vragen bij de 'kenners op het gebied' en dan heb je tenminste een bike, zoals velen, en dan val je niet op :X

Nou nou nou Floris - wel eerst effe checken dan welk type blok die buurman d'rin heeft gez-eh...laten zetten door de plaatselijke motorbouwer/discovery-VIP/stripheld, en dan t liefst met een litertje meeer...Arie Ness-kontverwarmer d'rop laten zetten alsmede koffiezetapparaat en gps van n mile of 6...7 en DAN PAS hoor je d'r e c h t bij heh .. Tja je ben'n 'hardcore baikert'of je ben't niet heh _O-
 
nee, dan maar weer een standaard chopper bouwen, liefst dezelfde als je buurman, met een Harley blok, spulletjes er op uit de catalogus, goedkeuring vragen bij de 'kenners op het gebied' en dan heb je tenminste een bike, zoals velen, en dan val je niet op :X

Nou nou nou Floris - wel eerst effe checken dan welk type blok die buurman d'rin heeft gez-eh...laten zetten door de plaatselijke motorbouwer/discovery-VIP/stripheld, en dan t liefst met een litertje meeer...Arie Ness-kontverwarmer d'rop laten zetten alsmede koffiezetapparaat en gps van n mile of 6...7 en DAN PAS hoor je d'r e c h t bij heh .. Tja je ben'n 'hardcore baikert'of je ben't niet heh _O-

hahaha, je snapt het ;) :}
 
nee, dan maar weer een standaard chopper bouwen, liefst dezelfde als je buurman, met een Harley blok, spulletjes er op uit de catalogus, goedkeuring vragen bij de 'kenners op het gebied' en dan heb je tenminste een bike, zoals velen, en dan val je niet op :X

Wees creatief, doe eens iets anders :9 Kijk eens hoe dat ding is gebouwd, die voorvork, die stuurinrichting, dit ding is compleet zelf gebouwd! In een week tijd!!! diep respect :}
Hij is wel origineel en ik wijzig mijn standpunt dan ook.Platwalsen op een autosloop en versnipperen.Greenpeace dankt me.
O-)
Ik ben trouwens nog veel minder origineel dan iemand die een standaard chopper bouwt.Ik kijk graag naar een originele shovel.Ik weet het ,het is een vies woord.
Ik zeg het nog eens.ORIGINEEL. :} _O- _O- *O*
 
Laatst bewerkt:
NOG een vreemde chopperbrommert..brat-style creatie, en toch zou k hier liever op gezien worden dan op zo'n gedrocht van de "Teutels"-jeweetwel "O.C.C"..??
(k heb t natuurlijk nie over 'hebben'- die kerstbomen schijnen t aardig goed te doen op Ebay meen ik..)

Mooie dingen bouwen ze daar in japan - ook maar even voor de zekerheid hun webadres : http://www.bratstyle.com/custom/custom.htm

- kunn'jullie mooi eem' ploaties kiek'n :+

Vr.Gr.,

Tokkie

Bijlage: forumpic1.jpg
 
NOG een vreemde chopperbrommert..brat-style creatie, en toch zou k hier liever op gezien worden dan op zo'n gedrocht van de "Teutels"-jeweetwel "O.C.C"..??
(k heb t natuurlijk nie over 'hebben'- die kerstbomen schijnen t aardig goed te doen op Ebay meen ik..)

Mooie dingen bouwen ze daar in japan - ook maar even voor de zekerheid hun webadres : http://www.bratstyle.com/custom/custom.htm

- kunn'jullie mooi eem' ploaties kiek'n :+

Vr.Gr.,

Tokkie
die gast bouwt wel hele coole dingen, en zo te zien ook nog voor geld wat een normaal mens kan behappen, het ziet er allemaal vrij low budget uit..en retecool..
 
die gast bouwt wel hele coole dingen, en zo te zien ook nog voor geld wat een normaal mens kan behappen, het ziet er allemaal vrij low budget uit..en retecool..

kweenie of t echt helemaal low budget is, heb f gekeken wat zo'n tank kost op die SR, omgerekend 600 euro ofzo....
dan maar zonder zo'n tank, zo'n ding ga ik maken!!
Ze maken daar 3 van die dingen per week ofzo lijkt het wel!
rulers for sure
 
Wel zelfbouw, maar ik vind hem ook niet zo heel mooi...
had hij alleen een winkelhaak tot z'n beschikking?
 
Smaken verschillen, zelf vind ik de vormgeving echt prachtig en er zit een compleet concept achter. Het is ook eens wat anders dan anders. Gewoon diep respect voor de bouwer van deze fiets, je moet zoiets maar durfen bouwen :}
 
Gisteren op de WDR een behoorlijk extreme motor gezien.Helemaal zelf gemaakt door een smid.3 liter motor met EEN cilinder.Heel mooi was de zuiger.Die was dus groter dan een huishoudemmer.De trillingen leken op die van een pneumatische hamer.Nadeel was wel het verbruik.Dat was 1000 liter op 100 km. _O-
Heb gegoogeld maar kan nog geen foto vinden.
 
omschrijving komt me bekend voor
heeft een paar jaar geleden een klein fotootje van in de Bigtwin gestaan. Blok uit een schip ofzo?
Kan natuurlijk ook een ander extreem ding zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan