Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat moeten we nu voor je verjaardag meenemen dan? -O-

Maar wel gaaf dat je iets hebt gevonden dat je bevalt! :)

Gewoon jezelf meenemen en de rest natuurlijk

op de beurs heb ik wel goed kunnen orienteren wdb

Oh jammer, wij zijn al geweest. '( Mercy is nu nog aan het rondscheuren :)

Wat was dat heerlijk zeg!!! Al was het trouwens maar erg kort. -O- Maar ik heb in ieder geval weer even op de motor gezeten vandaag. :] Nog even en ik kan ook weer, kunnen we tenminste gewoon tegelijkertijd samen scheuren. *D

Gááf hoor :] , dat is toch wel prettig dat jij dan toch nog even op de motor van Mercy kan rijden
nog een héél klein maandje wachten, dan kan ik ook weerrrrrrrr *O*
 
Gewoon jezelf meenemen en de rest natuurlijk

op de beurs heb ik wel goed kunnen orienteren wdbGááf hoor :] , dat is toch wel prettig dat jij dan toch nog even op de motor van Mercy kan rijden
nog een héél klein maandje wachten, dan kan ik ook weerrrrrrrr *O*

Ik was al een paar weken niet meer geweest, want het weer was er steeds net te slecht voor. '( Maar ik ben inderdaad heel erg blij dat ik nog even op de motor van Mercy mag rijden. :] Zo niet, dan was ik wel weer wat proefritjes gaan maken :+ net als vorig jaar. ;) Want drie maanden echt helemaal niet op de motor zitten, valt me toch wel heel zwaar. ;(
 
ik ben zo rond 14:00 uur bij het pv-huis...kijk maar of het uitkomt. En anders veel plezier vanmiddag !!!



tsja.gif


Helemaal niet aan gedacht om daar even te gaan kijken -O-
 
Toch nog een reden om op de motor te klimmen vandaag *O* Moest iets afgeven bij mijn verzekerings man, toch nog effe de tijd DenBosch - Waalwijk - DenBosch scherper gezet :P (gemiddeld zo'n 170 km/h denk ik :X B| )
 
Vandaag een ZXR 400 gekocht, nog 2 maandjes en dan mag ik gaan lessen en Den Bosch onveilig maken :P
 
Haha, Bazzie was bezet op fok, dus ben het wel ja :+ Ach ja, scharrel wel op meer fora rond, je moet toch wat als luie student :9
 
Haha, Bazzie was bezet op fok, dus ben het wel ja :+ Ach ja, scharrel wel op meer fora rond, je moet toch wat als luie student :9


Je bent niet de enige ;) Een deel van de Fok!MC'ers komt hier ook regelmatig posten (of leest op z'n minst mee). Komt omdat Mercy en Raus Bossche Bollen zijn en hier dus het 'recht' hebben om te posten. Na een tijdje hebben we een combinatie-meet gedaan (Fok!MC + mensen uit dit topic) en sindsdien lopen we door elkaar heen :+
 
Gisteren in Utrecht een tassenset gescoord:
MiniFoto=YY6KTDZA



Vanmiddag ook even gereden. Ook niet geacht aan het PVH, maar ik ging dan ook pas om een uur of 3.
 
Laatst bewerkt:
Je bent niet de enige ;) Een deel van de Fok!MC'ers komt hier ook regelmatig posten (of leest op z'n minst mee). Komt omdat Mercy en Raus Bossche Bollen zijn en hier dus het 'recht' hebben om te posten. Na een tijdje hebben we een combinatie-meet gedaan (Fok!MC + mensen uit dit topic) en sindsdien lopen we door elkaar heen :+

Gezellig toch *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan