Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja wat dacht jij ? we moeten wel een beetje voorbereid zijn daar hoor 8-)


Never leave home without your favorite RPG!

rambo.jpg
 
gaat er nog iemand naar de motor beurs in den bosch in de brabanthallen??
Ik ga morgen ff tussen 14:00 en 18:00

ff kijken naar helm de mijne is versleten -O- -O-


mzzl muppet
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben gewoon 1 grote prop bagage achterop. :P 70 liter of zo, dus moet wel genoeg zijn. Kan ik zelfs 2 onderbroeken meenemen, of 7 strings. :+
 
wel aanbiedingen van het een of ander ?

Eigenlijk niet speciaal op gelet, dus ook niet gezien. Wel een nieuwe, (overjarige, snik)Aniversary met korting, maar die zoek je niet. Een hoop kleding, van zo te zien inferieure kwaliteit; waarschijnlijk speciaal voor de beurs ingekocht. De motoren stonden er spic&span bij, maar da's de buitenkant. Een bandenstand met setjes voor €200,00-€ 250,00 van de bekende merken (Pirelli, Bridgestone, Metzler en nog 1).
Misschien dat er op helmengebied nog voordeel valt te halen.

Alle motorbladen.

Broodje Unox, Dobbe, beenham, ijs, frites, poffertjes etc..

kortom...voor elk wat wils.

tip: entree voor KNMV-leden op vertoon v.d. pas: € 10,00.
ook voor anderen groepen gelden kortingen maar daar lopen ze niet mee te koop: bij de kassa maar informeren.
 
Eigenlijk niet speciaal op gelet, dus ook niet gezien. Wel een nieuwe, (overjarige, snik)Aniversary met korting, maar die zoek je niet. Een hoop kleding, van zo te zien inferieure kwaliteit; waarschijnlijk speciaal voor de beurs ingekocht. De motoren stonden er spic&span bij, maar da's de buitenkant. Een bandenstand met setjes voor €200,00-€ 250,00 van de bekende merken (Pirelli, Bridgestone, Metzler en nog 1).
Misschien dat er op helmengebied nog voordeel valt te halen.

Alle motorbladen.

Broodje Unox, Dobbe, beenham, ijs, frites, poffertjes etc..

kortom...voor elk wat wils.

tip: entree voor KNMV-leden op vertoon v.d. pas: € 10,00.
ook voor anderen groepen gelden kortingen maar daar lopen ze niet mee te koop: bij de kassa maar informeren.

Ik ga met peerke zondag eens kijken, vorig jaar effe langs geweest in m'n eentje, dan ben je zo klaar eigenlijk :)
 
Eigenlijk niet speciaal op gelet, dus ook niet gezien. Wel een nieuwe, (overjarige, snik)Aniversary met korting, maar die zoek je niet. Een hoop kleding, van zo te zien inferieure kwaliteit; waarschijnlijk speciaal voor de beurs ingekocht. De motoren stonden er spic&span bij, maar da's de buitenkant. Een bandenstand met setjes voor €200,00-€ 250,00 van de bekende merken (Pirelli, Bridgestone, Metzler en nog 1).
Misschien dat er op helmengebied nog voordeel valt te halen.

Alle motorbladen.

Broodje Unox, Dobbe, beenham, ijs, frites, poffertjes etc..

kortom...voor elk wat wils.

tip: entree voor KNMV-leden op vertoon v.d. pas: € 10,00.
ook voor anderen groepen gelden kortingen maar daar lopen ze niet mee te koop: bij de kassa maar informeren.


Staat de nieuwe gsx-r 2006 er ook ?
 
Motorbeurs was leuk! Niks gekocht, wel mooie motoren gezien! (KTM superduke!) Mooie uitlaten gezien (superpole, iemand ervaringen mee?)
Maareee, wat doet die vrachtwagen daar? De enige interesse die ik daarvoor heb, is de vraag wanneer ze eindelijk aan de kant gaan!!
 
Motorbeurs was leuk! Niks gekocht, wel mooie motoren gezien! (KTM superduke!) Mooie uitlaten gezien (superpole, iemand ervaringen mee?)
Maareee, wat doet die vrachtwagen daar? De enige interesse die ik daarvoor heb, is de vraag wanneer ze eindelijk aan de kant gaan!!
 
Motorbeurs was leuk! Niks gekocht, wel mooie motoren gezien! (KTM superduke!) Mooie uitlaten gezien (superpole, iemand ervaringen mee?)
Maareee, wat doet die vrachtwagen daar? De enige interesse die ik daarvoor heb, is de vraag wanneer ze eindelijk aan de kant gaan!!
 
Motorbeurs was leuk! Niks gekocht, wel mooie motoren gezien! (KTM superduke!) Mooie uitlaten gezien (superpole, iemand ervaringen mee?)
Maareee, wat doet die vrachtwagen daar? De enige interesse die ik daarvoor heb, is de vraag wanneer ze eindelijk aan de kant gaan!!
 
Motorbeurs was leuk! Niks gekocht, wel mooie motoren gezien! (KTM superduke!) Mooie uitlaten gezien (superpole, iemand ervaringen mee?)
Maareee, wat doet die vrachtwagen daar? De enige interesse die ik daarvoor heb, is de vraag wanneer ze eindelijk aan de kant gaan!!

:z
 
In hart en nieren... kutjanus! 8-)

Dat kl;onk best overtuigend, kut.

Je eindigde je zin verkeerd :+

Knippers gisteren gehaald op de beurs *O*
Alleen niet zomaar passende connectortjes, en er moet een weerstand tussen, oh oh. Vrijdag misschien ff naar beurs in utrecht, een nieuwe helm kopen. En nog steeds een massive load of maintenance |(
Kheb het er maar druk mee en rijden zit er zo nog niet in :(
 
Dat kl;onk best overtuigend, kut.

Je eindigde je zin verkeerd :+

Knippers gisteren gehaald op de beurs *O*
Alleen niet zomaar passende connectortjes, en er moet een weerstand tussen, oh oh. Vrijdag misschien ff naar beurs in utrecht, een nieuwe helm kopen. En nog steeds een massive load of maintenance |(
Kheb het er maar druk mee en rijden zit er zo nog niet in :(


Weerstanden doe je in je kontje.

Betreffende de connectors:
Je knipt de connectors van de knippers en knipt de draad van de orginele knipper door (een cm of 5 van de orginele connector). Dan soldeer je je nieuwe knipperbedrading (inclusief krimpkousjes)weer vast aan je oude orginele connectors :z

Die volle load is olie+filter en koelvloeistof las ik net ergens anders. Is een uurtje werk met kuip eraf/erop
 
kappen liggen er al af, dus dat olie verversen is gedaan in no time, koelvloeistof moet ook niet al te lang duren... Komt wel goed :)
 
kappen liggen er al af, dus dat olie verversen is gedaan in no time, koelvloeistof moet ook niet al te lang duren... Komt wel goed :)

Kan je alvast je knippers erop gaan zetten ;)
Weerstanden kunnen wel ff wachten.
 
Ik vind het maar vreemd, ik dacht altijd dat een weerstand ertussen moest...Maar blijkbaar niet...mja ik heb hier niet de spullen (geen krimpkous, geen soldeersol en geen soldeerbout) om het te doen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan