Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 spleetjes :+

ziet er voor de rest wel goed uit. kwanta kosta ?

13,95 Edit/ € 9,95

Kleur: zwart
Materiaal: 95% polyamid
Inhoud: 50 liter
Lengte: ca. 90 cm
Diameter: ca. 30 cm

Is niet te groot voor achterop vraag ik me af :?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet langskomen, want hij kan niet rijden op dit moment :P
Maaruh, ik wil niet teveel van je vragen, daarom probeer ik ook zelf wat te doen :)

Is het trouwens verantwoord om zonder zijkappen te gaan rijden op de snelweg? :D


Mercy: ik vind um er nogal roestig en droog uitzien, zeker voor een nieuwe ketting :o



Hij is toch echt wel vet hoor :Y alleen de ketting is goudkleurig dus het kan een beetje vertekend overkomen op de foto ;)
 
13,95

Kleur: zwart
Materiaal: 95% polyamid
Inhoud: 50 liter
Lengte: ca. 90 cm
Diameter: ca. 30 cm

Is niet te groot voor achterop vraag ik me af :?


Heb hem inmiddels gevonden bij louis, ik vind het wel aan de zeer grote kant ja.
Jij hebt toch ook nog een tanktas ? Dan heb je toch genoeg aan een tas
van 30-40 liter ?
Ik denk er steeds meer aan een rugzak van max.30 ltr erbij te nemen, maar ik ben er nog niet helemaal uit omdat ik eerst moet passen en meten als ik mijn tanktas binnen heb.
 
Heb hem inmiddels gevonden bij louis, ik vind het wel aan de zeer grote kant ja.
Jij hebt toch ook nog een tanktas ? Dan heb je toch genoeg aan een tas
van 30-40 liter ?
Ik denk er steeds meer aan een rugzak van max.30 ltr erbij te nemen, maar ik ben er nog niet helemaal uit omdat ik eerst moet passen en meten als ik mijn tanktas binnen heb.
Ze hebben er ook eentje van 30 ltr.

Tanktas heb ik nog niet heh, heb alleen zo'n kaartleesdinges wat ik aan jou had
uitgeleend, rememeber. Je zou je tanktas toch van het weekend binnen hebben?
 
Heb hem inmiddels gevonden bij louis, ik vind het wel aan de zeer grote kant ja.
Jij hebt toch ook nog een tanktas ? Dan heb je toch genoeg aan een tas
van 30-40 liter ?
Ik denk er steeds meer aan een rugzak van max.30 ltr erbij te nemen, maar ik ben er nog niet helemaal uit omdat ik eerst moet passen en meten als ik mijn tanktas binnen heb.




een rugzak mee op vakantie is niet echt ideaal hoor :N gaat op de duur ten koste van je rug -O-
 
Heb hem inmiddels gevonden bij louis, ik vind het wel aan de zeer grote kant ja.
Jij hebt toch ook nog een tanktas ? Dan heb je toch genoeg aan een tas
van 30-40 liter ?
Ik denk er steeds meer aan een rugzak van max.30 ltr erbij te nemen, maar ik ben er nog niet helemaal uit omdat ik eerst moet passen en meten als ik mijn tanktas binnen heb.

full


Vindt net deze, is beschaafd toch?
Enne......niet onbelangrijk, de prijs natuurlijk 29.95 *O*
 
een rugzak mee op vakantie is niet echt ideaal hoor :N gaat op de duur ten koste van je rug -O-

Ik heb nog wel gewone ronde reis(sport)tas liggen, als ik bij louis zo'n spin-net bestel kan ik die tas achterop ook goed vast maken. Dat ding ziet er nagenoeg net zo uit als die rol van Louis.
Ik tel een broek, 1 paar schoenen, toilettasje met inhoud, zooi sokken en ondergoed en div.t-shirts en warme trui/sweater. Dan ben ik toch al een eind op weg ?
Heeft Roadkill of Peerke geen lijstje van hun vorige keer ?
 
(Afbeelding)

Vindt net deze, is beschaafd toch?
Enne......niet onbelangrijk, de prijs natuurlijk 29.95 *O*


Ja dat ziet er wel beter uit. Je moet ook even onder in beeld kijken want daar adviseren ze diverse producten om die erbij te kopen zoals doorzichtig bescherm plakplastic.
 
Ik heb nog wel gewone ronde reis(sport)tas liggen, als ik bij louis zo'n spin-net bestel kan ik die tas achterop ook goed vast maken. Dat ding ziet er nagenoeg net zo uit als die rol van Louis.
Ik tel een broek, 1 paar schoenen, toilettasje met inhoud, zooi sokken en ondergoed en div.t-shirts en warme trui/sweater. Dan ben ik toch al een eind op weg ?
Heeft Roadkill of Peerke geen lijstje van hun vorige keer ?




dat is een betere oplossing volgens mij :Y gewoon alles vastknopen achterop de motor *D
 
Heb hem inmiddels gevonden bij louis, ik vind het wel aan de zeer grote kant ja.
Jij hebt toch ook nog een tanktas ? Dan heb je toch genoeg aan een tas
van 30-40 liter ?
Ik denk er steeds meer aan een rugzak van max.30 ltr erbij te nemen, maar ik ben er nog niet helemaal uit omdat ik eerst moet passen en meten als ik mijn tanktas binnen heb.

TIP, geen rugzak, je hebt een hernia voor je NL uit bent :X
 
Ohja, niet te vergeten, heb vandaag nieuwe laarzen gekocht.

Niet op de beurs in denbosch, want daar hadden ze niet wat ik wil, en ik had met mezelf afgesproken dat ik ze toch echt vandaag moest hebben :P

Dus zijn peerke en ik nog effe naar motopoint in middelbeers gereden, die zijn op zondag open (en daar hadden ze wel die laarzen die ik wilde, ook in mijn maat (47, die hebben ze niet overal))

anyway, PICS!!!!!

boots1.jpg


boots2.jpg
 
Ohja, niet te vergeten, heb vandaag nieuwe laarzen gekocht.

Niet op de beurs in denbosch, want daar hadden ze niet wat ik wil, en ik had met mezelf afgesproken dat ik ze toch echt vandaag moest hebben :P

Dus zijn peerke en ik nog effe naar motopoint in middelbeers gereden, die zijn op zondag open (en daar hadden ze wel die laarzen die ik wilde, ook in mijn maat (47, die hebben ze niet overal))

anyway, PICS!!!!!

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Zien er goed uit, waterdicht ?
 
Wie is jou kenner ? :?

O-)al goed al goed, ik was reeds overgestapt op een tas/rol achterop.
Heb jij toevallig geen lijstje van de vorige keer wat je kan mailen ?

Je bedoeld wat ik mee had genomen??? Ben 'ervaren' kampeerder, dus ben niet veel luxe gewend, en had voor de volledigheid vergeten om douche gel mee te nemen (peerke, bedankt nog)

Ik had bij

1 handoek (niet perse nodig, zijn in het hotel al aanwezig)
1 tandenborstel + tandpasta
1 spijkerbroek
2 tshirts (zullen er nu 3 worden, 1 dag langer)
voor elke dag 1 schoon paar sokken + ondergoed
1 regenbroek (heb alleen leren broek, dus hoef geen overall)
1 foto camera
1 telefoon
1 set kaarten van nederland, duitsland algemeen, en duitsland de Eifel
1 set extra handschoenen (waterdicht)
1 Suzuki RF 900R
1 PeerkeMikuni + motor

Voor deze keer gaat extra mee:
1 paar gympen
1 flesje douchegel + deo
1 paar oordoppen tegen het gesnurk van Peerke
1 MP3 speler, met Pink Floyd (Pulse/The Division bell) tegen het gesnurk van Peerke :P
1 Gawaine + motor
1 Rebbel + motor
1 Mercy_Symbol + motor
1 Rausdouwer + motor

Ik had het allemaal in mijn mega-world-trade-center tanktas zitten, dat gaat deze keer dus anders

Ik neem alleen mijn kleine tanktasje mee en koop een bagage rol (of die leen ik van mijn broertje)
 
Mooie laarzen Roadkill :}

Gawaine, mijn ouders zijn vorig jaar daar in de buurt geweest en ze zeggen dat het in mei misschien nog wel aan de koude kant is. Ik zou inderdaad voldoende shirts meenemen voor op de motor en in ieder geval minstens 1 set warme kleding.
 
Je bedoeld wat ik mee had genomen??? Ben 'ervaren' kampeerder, dus ben niet veel luxe gewend, en had voor de volledigheid vergeten om douche gel mee te nemen (peerke, bedankt nog)

Ik had bij

1 handoek (niet perse nodig, zijn in het hotel al aanwezig)
1 tandenborstel + tandpasta
1 spijkerbroek
2 tshirts (zullen er nu 3 worden, 1 dag langer)
voor elke dag 1 schoon paar sokken + ondergoed
1 regenbroek (heb alleen leren broek, dus hoef geen overall)
1 foto camera
1 telefoon
1 set kaarten van nederland, duitsland algemeen, en duitsland de Eifel
1 set extra handschoenen (waterdicht)
1 Suzuki RF 900R
1 PeerkeMikuni + motor

Voor deze keer gaat extra mee:
1 paar gympen
1 flesje douchegel + deo
1 paar oordoppen tegen het gesnurk van Peerke
1 MP3 speler, met Pink Floyd (Pulse/The Division bell) tegen het gesnurk van Peerke :P
1 Gawaine + motor
1 Rebbel + motor
1 Mercy_Symbol + motor
1 Rausdouwer + motor

Ik had het allemaal in mijn mega-world-trade-center tanktas zitten, dat gaat deze keer dus anders

Ik neem alleen mijn kleine tanktasje mee en koop een bagage rol (of die leen ik van mijn broertje)


Zeer duidelijk antwoord :Y
 
Mooie laarzen Roadkill :}

Gawaine, mijn ouders zijn vorig jaar daar in de buurt geweest en ze zeggen dat het in mei misschien nog wel aan de koude kant is. Ik zou inderdaad voldoende shirts meenemen voor op de motor en in ieder geval minstens 1 set warme kleding.

:Y
 
Ohja, niet te vergeten, heb vandaag nieuwe laarzen gekocht.

Niet op de beurs in denbosch, want daar hadden ze niet wat ik wil, en ik had met mezelf afgesproken dat ik ze toch echt vandaag moest hebben :P

Dus zijn peerke en ik nog effe naar motopoint in middelbeers gereden, die zijn op zondag open (en daar hadden ze wel die laarzen die ik wilde, ook in mijn maat (47, die hebben ze niet overal))

anyway, PICS!!!!!

(Afbeelding)

(Afbeelding)





:) ziet er goed uit :Y mooie laarzen 8-)
 
Je bedoeld wat ik mee had genomen??? Ben 'ervaren' kampeerder, dus ben niet veel luxe gewend, en had voor de volledigheid vergeten om douche gel mee te nemen (peerke, bedankt nog)

Ik had bij

1 handoek (niet perse nodig, zijn in het hotel al aanwezig)
1 tandenborstel + tandpasta
1 spijkerbroek
2 tshirts (zullen er nu 3 worden, 1 dag langer)
voor elke dag 1 schoon paar sokken + ondergoed
1 regenbroek (heb alleen leren broek, dus hoef geen overall)
1 foto camera
1 telefoon
1 set kaarten van nederland, duitsland algemeen, en duitsland de Eifel
1 set extra handschoenen (waterdicht)
1 Suzuki RF 900R
1 PeerkeMikuni + motor

Voor deze keer gaat extra mee:
1 paar gympen
1 flesje douchegel + deo
1 paar oordoppen tegen het gesnurk van Peerke
1 MP3 speler, met Pink Floyd (Pulse/The Division bell) tegen het gesnurk van Peerke :P
1 Gawaine + motor
1 Rebbel + motor
1 Mercy_Symbol + motor
1 Rausdouwer + motor

Ik had het allemaal in mijn mega-world-trade-center tanktas zitten, dat gaat deze keer dus anders

Ik neem alleen mijn kleine tanktasje mee en koop een bagage rol (of die leen ik van mijn broertje)




:} dat scheelt mij een hoop benzine als ik in jouw tas mee mag rijden *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan