Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie laarzen Roadkill :}

Gawaine, mijn ouders zijn vorig jaar daar in de buurt geweest en ze zeggen dat het in mei misschien nog wel aan de koude kant is. Ik zou inderdaad voldoende shirts meenemen voor op de motor en in ieder geval minstens 1 set warme kleding.

Ik ben er vorig jaar oktober ook nog geweest met de camper, vooral in de avond kan het flink afkoelen, een lekkere trui is wel handig om mee te nemen, maar vooral, een regenoverall, want als je nat word koel je gruwelijk hard af op de motor. Gelukkig heeft het gebied waar we heen gaan een soort van micro klimaatje, dus het kan zomaar super lekker weer zijn (en dat hopen we dan maar)

De hotel man stond op de beurs in denbosch, en ook staat ie volgende week in utrecht, dan kunnen we wel effe een praatje maken en eens informeren naar de weersgesteldheid :)
 
Ik ben er vorig jaar oktober ook nog geweest met de camper, vooral in de avond kan het flink afkoelen, een lekkere trui is wel handig om mee te nemen, maar vooral, een regenoverall, want als je nat word koel je gruwelijk hard af op de motor. Gelukkig heeft het gebied waar we heen gaan een soort van micro klimaatje, dus het kan zomaar super lekker weer zijn (en dat hopen we dan maar)

De hotel man stond op de beurs in denbosch, en ook staat ie volgende week in utrecht, dan kunnen we wel effe een praatje maken en eens informeren naar de weersgesteldheid :)


ik heb wel een papiertje in mijn handen geduwd gekregen van een nieuw motor hotel in de eifel. klik
 
ja kreeg ik ook in mijn handen geduwt",stond in"het hotel is nog niet klaar ofzoiets ,maar het eerste pilsje is voor ons".
Dus dat zou al voor iemand een reden kunnen zijn om daarheen te gaan _O- :Y :9
 
Ohja, niet te vergeten, heb vandaag nieuwe laarzen gekocht.
Die had ik ook, gebruik ze alleen nooit op een SM. :+

full


Branden goed, dat wel. })

Maar voor supersport prima laarzen, Cheeky en R2 hebben ze ook..of eigenlijk wie niet. ;)
 
Ja dat ziet er wel beter uit. Je moet ook even onder in beeld kijken want daar adviseren ze diverse producten om die erbij te kopen zoals doorzichtig bescherm plakplastic.

Hmz, ik blijf aan de gang hier :+

Ik heb deze:
10025335.JPG


Louis.de bestelnummer 10025335

Zitten 3 hoezen bij, van dik transparant plastic, tegen de regen.


En op de beurs dit gekocht:
PackShot.jpg


tegen mijn gesnurk :+
 
1 handoek (niet perse nodig, zijn in het hotel al aanwezig)
1 tandenborstel + tandpasta
1 spijkerbroek
2 tshirts (zullen er nu 3 worden, 1 dag langer)
voor elke dag 1 schoon paar sokken + ondergoed
1 regenbroek (heb alleen leren broek, dus hoef geen overall)
1 foto camera
1 telefoon
1 set kaarten van nederland, duitsland algemeen, en duitsland de Eifel
1 set extra handschoenen (waterdicht)
1 Suzuki RF 900R
1 PeerkeMikuni + motor

_O-

Ik neem ook een kettingslot mee, als we zorgen dat er per 2 motoren één slot is, kunnen we alles een beetje aan elkaar hangen :)
 
_O-

Ik neem ook een kettingslot mee, als we zorgen dat er per 2 motoren één slot is, kunnen we alles een beetje aan elkaar hangen :)

Ik heb sinds kort een errug zware ketting van Kryptonite met bijbehorend
superslot *O* , die gaat mee......

kan Rebbel jullie allemaal aan de ketting leggen O-)

@ Peerke: u ontvangt provisie voor regelmatig posten van hetzelfde plaaike :+
 
Ik heb sinds kort een errug zware ketting van Kryptonite met bijbehorend
superslot *O* , die gaat mee......

kan Rebbel jullie allemaal aan de ketting leggen O-)

@ Peerke: u ontvangt provisie voor regelmatig posten van hetzelfde plaaike :+

@ Roadkill : nice boots })
 
Is dit wah veur voorop de tank ?

(Afbeelding)


Hoe maak je die vast ? Ik zie alleen 2 bandjes naar voren gaan.
Ik vind hem.......vierkantig :X

ik zag een leuke op louis....wacht ff

10025084_720_DET_04.JPG


Held Magnet-Tankrucksack
Vielseitig einsetzbarer, 1-teiliger Tankrucksack. Die integrierte Flügelgrundplatte mit Anti-Rutsch-Gewebe ist mit 7 Spezialmagneten ausgestattet, somit sitzt der Tankrucksack sicher auf jedem Stahltank.

Zur Ausstattung gehören:


eine Kartentasche mit Handyfach
eine Vortasche
ein fahrerseitiges Brillenetui
zwei Seitentaschen mit 3M-Reflexeinsätzen
ein abnehmbarer Lenkkopfgurt.
Inkl. Regenhaube.

Das Volumen des Tankrucksacks ist durch einen Rundumreißverschluss von 12 auf 24 Liter vergrößerbar



Edit/ wel jammer dat je deze niet op kan delen in een tas van 5 liter en een van 10. Dat is eigenlijk wel het mooiste voor aankomende toerritjes deze zomer.
 
Laatst bewerkt:
Hoe maak je die vast ? Ik zie alleen 2 bandjes naar voren gaan.
Ik vind hem.......vierkantig :X

ik zag een leuke op louis....wacht ff

(Afbeelding)

Held Magnet-Tankrucksack
Vielseitig einsetzbarer, 1-teiliger Tankrucksack. Die integrierte Flügelgrundplatte mit Anti-Rutsch-Gewebe ist mit 7 Spezialmagneten ausgestattet, somit sitzt der Tankrucksack sicher auf jedem Stahltank.

Zur Ausstattung gehören:


eine Kartentasche mit Handyfach
eine Vortasche
ein fahrerseitiges Brillenetui
zwei Seitentaschen mit 3M-Reflexeinsätzen
ein abnehmbarer Lenkkopfgurt.
Inkl. Regenhaube.

Das Volumen des Tankrucksacks ist durch einen Rundumreißverschluss von 12 auf 24 Liter vergrößerbar

HEEE, zo'n mobieltje had ik ook, 6 jaar geleden :P
 
HEEE, zo'n mobieltje had ik ook, 6 jaar geleden :P

Ik ook, een siemens geval...de accu is gestorven..moest um een uur opladen, voordat ik met dat kreng pas kon bellen, terwijl die nog steeds aangesloten was op netstroom |(

Maareh vinden jullie een rugzak zo vervelend dan of een zware rugzak? Ik heb met een gewone rugzak niet zoveel last gehad toen ik naar RoyR reed, en das toch wel een eindje rijden.

Ik heb zo'n aldi-tanktas...ik heb alleen niet al teveel vertrouwen in de magneetjes, dus daar moet ik er nog maar eens een paar extra in moffelen :p
En een kleinere tanktas die perfect is, maar niet veel inhoud heeft...
Ik zou overigens eerder kiezen voor 2 tanktassen (1 kleine voor toerritjes en 1 grote voor vakantie) die goed zijn, dan 1 die minder is en opgedeeld kan worden.

Maaruh goed onderwerp, handig om te volgen voor aankomende vakantie :}
Waar leidt jullie motorvakantie heen?
 
Hoe maak je die vast ? Ik zie alleen 2 bandjes naar voren gaan.
Ik vind hem.......vierkantig :X

ik zag een leuke op louis....wacht ff

(Afbeelding)

Held Magnet-Tankrucksack

veul mofrikaans geleuter wat ik toch niet ken lezuh
Edit/ wel jammer dat je deze niet op kan delen in een tas van 5 liter en een van 10. Dat is eigenlijk wel het mooiste voor aankomende toerritjes deze zomer.

Is idd een mooi ding *O* , kijk donderdag wel ff op de beurs, I repeat "kijk", want kopen zal daar wel tigtig euries zijn.

Voor achterop heb ik toch maar die roltas genomem. *O*
 
Is idd een mooi ding *O* , kijk donderdag wel ff op de beurs, I repeat "kijk", want kopen zal daar wel tigtig euries zijn.

Voor achterop heb ik toch maar die roltas genomem. *O*


Kijk inderdaad eerst op internet rond voor prijzen, in den bosch waren de zijrollen 140 en bij louis 74 :z


ik wil rijdennnnn
full
 
@Roadkill



is het geen idee om die beugel die jij nog had liggen compleet en passend te maken voor de vakantie ? kunnen we een videocamera erop monteren voor on the road filmpjes 8-)



volgens mij kan dat ook met een fotocamera :Y dan hebben we alleen foto's ipv films



enne
834d5f49.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan