Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
beer + koud == ijsbeer, meestal word het dan nog glad ook

(Afbeelding)


lol.gif



Vanaf vrijdag wordt 't weer beter *O*

:W Ster, leuk nog een meid erbij,
we zijn een beetje in de minderheid hier in DB :+
 
Vrijdag heb ik een tour via een leverancier op het werk :]

De hele dag op de veluwe en aansluitend een BBQ :9~
 
zo vandaag effe de motor afgegeven aan Adrie Spierings voor een grote beurt + tunen, hij had een 'spoed' klusje tussendoor :)

een motormorini corsaro, 1200 cc twin die er nog meer pk's bij moest hebben (het totaal moest op 140 pk op het achterwiel komen :P )

Leuk speulgoed
 
zo vandaag effe de motor afgegeven aan Adrie Spierings voor een grote beurt + tunen, hij had een 'spoed' klusje tussendoor :)

een motormorini corsaro, 1200 cc twin die er nog meer pk's bij moest hebben (het totaal moest op 140 pk op het achterwiel komen :P )

Leuk speulgoed



en hoeveel PeeKaa krijg jij straks aan het achterwiel ? moet ik me al zorgen beginnen te maken ? :+
 
zo vandaag effe de motor afgegeven aan Adrie Spierings voor een grote beurt + tunen, hij had een 'spoed' klusje tussendoor :)

een motormorini corsaro, 1200 cc twin die er nog meer pk's bij moest hebben (het totaal moest op 140 pk op het achterwiel komen :P )

Leuk speulgoed
Inderdaad leuk speulgoed!! Dat is het toch al want het is een dikke v-twin. En alstie dan 140 pk op het achterwiel heeft, dan is het helemaal :9~

En hoe is het met jou motor? Helemaal getuned? Kunnen we je nog bijhouden?
 
door die spoedklus is het niet vandaag af iig, dus ik wacht effe af, als ik hem voor de 24e maar weer terug heb vind ik het wel goed, ben ziek en het is toch kut weer dus.
 
Hé die Bazzie. Zoals de ouwe zongen, zo piepen de jongen (da's nog uit mijn tijd). Ook die ouwe van je was (laaaaaaaaaaaaaang geleden)in een keer geslaagd voor z'n rijbewijs. Ik ben trots op je jongen. Morgen gauw even samen het roze papiertje afhalen op het stadskantoor en dan gaan we lekker samen een eindje rijden. V.w.b. dat Kawa über alles: als FJR rijder kan ik het daar natuurlijk niet helemaal mee eens zijn, hoewel Kawa wel lekkere 'sporty' fietsen maakt (ook toen ik nog jong was). Probeer me morgen maar niet bij te houden!!
:Y
Daddy 'tata' :] :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan