Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé die Bazzie. Zoals de ouwe zongen, zo piepen de jongen (da's nog uit mijn tijd). Ook die ouwe van je was (laaaaaaaaaaaaaang geleden)in een keer geslaagd voor z'n rijbewijs. Ik ben trots op je jongen. Morgen gauw even samen het roze papiertje afhalen op het stadskantoor en dan gaan we lekker samen een eindje rijden. V.w.b. dat Kawa über alles: als FJR rijder kan ik het daar natuurlijk niet helemaal mee eens zijn, hoewel Kawa wel lekkere 'sporty' fietsen maakt (ook toen ik nog jong was). Probeer me morgen maar niet bij te houden!!
:Y
Daddy 'tata' :] :}
Voor de mensen die het niet doorhebben :+ Dit is dus het vadervolk en de man die je moet aankijken voor het op aarde zetten van mij ;)

Te herkennen aan een blauwe 2006 FJR met MF stikker en misbruik van verdrijvingsvlakken :P
 
Hé die Bazzie. Zoals de ouwe zongen, zo piepen de jongen (da's nog uit mijn tijd). Ook die ouwe van je was (laaaaaaaaaaaaaang geleden)in een keer geslaagd voor z'n rijbewijs. Ik ben trots op je jongen. Morgen gauw even samen het roze papiertje afhalen op het stadskantoor en dan gaan we lekker samen een eindje rijden. V.w.b. dat Kawa über alles: als FJR rijder kan ik het daar natuurlijk niet helemaal mee eens zijn, hoewel Kawa wel lekkere 'sporty' fietsen maakt (ook toen ik nog jong was). Probeer me morgen maar niet bij te houden!!
:Y
Daddy 'tata' :] :}




Heya Paps :W


misschien is er tegen die tijd wel veeeeeeel beter weer ik heb dat voor mijn vakantie besteld :Y :Y en dan mag ie ook meerijden :)
 
Laatst bewerkt:
Heya Paps :W



Bazzie moet helaas een weekje wachten voordat ie mag rijden, maar misschien is er tegen die tijd wel veeeeeeel beter weer ik heb dat voor mijn vakantie besteld :Y :Y en dan mag ie ook meerijden :)
Wat lul je nou slap met je weekje? ;)

Uw rijbewijs aanvragen zonder te wachten!
U kunt iedere dag van 08.30 uur tot 14.00 uur, iedere woensdag- en vrijdagmiddag middag tussen 14.30 en 17.00 uur alsmede op elke dinsdag- en donderdagavond tussen 18.00 uur en 20.00 uur op afspraak een nieuw rijbewijs aanvragen. Door dit afsprakensysteem kan de afdeling Burgerzaken zorgen dat u op het met u afgesproken tijdstip meteen aan de beurt bent. Een afspraak maken is uitsluitend mogelijk voor de locatie Stadskantoor.

Afhandelingsduur:
Het rijbewijs wordt direct afgegeven.

*O*
 
Laatst bewerkt:
Wat lul je nou slap met je weekje? :Z :N ;)*O*


je heb geluk :P het gaat pas per 1 Oktober in *O*


Nieuw model rijbewijs vanaf 1 oktober 2006
Vanaf 1 oktober a.s. is sprake van een nieuw en beter beveiligd model rijbewijs op creditcard formaat. In Nederland heeft dit nieuwe rijbewijs ook de functie van identiteitsbewijs. Het nieuwe rijbewijs is van kunststof. Het model en de gegevens zijn Europees gestandaardiseerd.
Bovendien ligt de beveiliging van het nieuwe rijbewijs op het niveau van de Nederlandse reisdocumenten.
De belangrijkste wijzigingen voor u zijn:

1. De klaar-terwijl-u-wacht service komt te vervallen. U dient twee keer persoonlijk naar het gemeentehuis te komen, voor de aanvraag en voor de uitreiking. Hierbij bestaat wel de mogelijkheid van een spoedprocedure tegen extra betaling van € 40,-. De levertijd van een nieuw rijbewijs is ongeveer één week. Bij een spoedprocedure kan het nieuwe rijbewijs de volgende werkdag worden opgehaald;
2. De kosten van het nieuwe rijbewijs stijgen. Het nieuwe rijbewijs zal € 33,85 gaan kosten;
3. Nieuw is dat bij een vermissing van het oude rijbewijs, te allen tijde een proces verbaal dient te worden ingeleverd, die is opgemaakt door de Nederlandse politie. Wanneer het oude rijbewijs vermist is dient u een extra bedrag te betalen van € 16,80;
4. Iedereen die zijn of haar bromfietsexamen heeft behaald, kan in het gemeentehuis, balie burgerzaken een rijbewijs halen voor de categorie AM;
5. Er is slechts één pasfoto nodig voor de aanvraag van een rijbewijs. De eisen voor de pasfoto staan hieronder vermeld.
 
Hé die Bazzie. Zoals de ouwe zongen, zo piepen de jongen (da's nog uit mijn tijd). Ook die ouwe van je was (laaaaaaaaaaaaaang geleden)in een keer geslaagd voor z'n rijbewijs. Ik ben trots op je jongen. Morgen gauw even samen het roze papiertje afhalen op het stadskantoor en dan gaan we lekker samen een eindje rijden. V.w.b. dat Kawa über alles: als FJR rijder kan ik het daar natuurlijk niet helemaal mee eens zijn, hoewel Kawa wel lekkere 'sporty' fietsen maakt (ook toen ik nog jong was). Probeer me morgen maar niet bij te houden!!
:Y
Daddy 'tata' :] :}



Welkom :W

Ga je nu de volgende keer ook een keer mee ?
 
Bazzie, je moet het 'm niet kwalijk nemen. Hij komt net als wij uit Den Bosch en Bosschenaren denken het nou eenmaal altijd beter te weten! :Y _O- :9
Trouwens, las ik bij een ander topic net een opmerking van jou over luie ambtenaren? :Z :z Dat kan je niet maken jongen. Kost je morgen een biertje (na het rijden dan natuurlijk) :W
Tata
 
Bazzie, je moet het 'm niet kwalijk nemen. Hij komt net als wij uit Den Bosch en Bosschenaren denken het nou eenmaal altijd beter te weten! :Y _O- :9
Trouwens, las ik bij een ander topic net een opmerking van jou over luie ambtenaren? :Z :z Dat kan je niet maken jongen. Kost je morgen een biertje (na het rijden dan natuurlijk) :W
Tata
Je kan een biertje uit de koelkast krijgen, die wordt op de een of andere manier telkens weer magisch gevuld :+
 
Bazzie, je moet het 'm niet kwalijk nemen. Hij komt net als wij uit Den Bosch en Bosschenaren denken het nou eenmaal altijd beter te weten! :Y _O- :9
Trouwens, las ik bij een ander topic net een opmerking van jou over luie ambtenaren? :Z :z Dat kan je niet maken jongen. Kost je morgen een biertje (na het rijden dan natuurlijk) :W
Tata


Hoezo....ben je èn ambtenaar èn Bazzies papa :+

:W Welkom heur Tata
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan