VTR SP-Meeting/Mergellandroute

Ja goed man eindelijk weer eens samenkomen!

  • Zo: 14 Mei

    Stemmen: 30 88,2%
  • Zo: 28 Mei

    Stemmen: 4 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Welk tankstation zullen we afspreken!
Geen idee, is er daar ergens één?
Je kan ook langs die weg staan en wachten tot we langs komen, anders zien we je wel in Veldhoven....
Ik ben te herkennen aan mijn Oranje Storm.....
Kan haast niet missen, zijn er niet echt veel van....
 
undertail gemonteerd - check
moto gepoetst - check
koeievel gepoetst - check
moto getankt - check
ketting gesmeerd - check
bandenspanning nagezien - check
plannetje afgedrukt - check
op tijd gaan slapen - bijna ;)

ja ik ben er klaar voor :)
 
undertail gemonteerd - check
moto gepoetst - check
koeievel gepoetst - check
moto getankt - check
ketting gesmeerd - check
bandenspanning nagezien - check
plannetje afgedrukt - check
op tijd gaan slapen - bijna ;)
ja ik ben er klaar voor :)
Ha ha ha, zo zo!
Heb niets gechecked.... ga nu ff kijken of ik toevallig geen lekke band heb....
Op tijd gaan slapen is een goed idee, lange dag schat ik zo.... *D
 
undertail gemonteerd - check
moto gepoetst - check
koeievel gepoetst - check
moto getankt - check
ketting gesmeerd - check
bandenspanning nagezien - check
plannetje afgedrukt - check
op tijd gaan slapen - bijna ;)

ja ik ben er klaar voor :)

Ik heb geloof ik nog heel wat te doen... begin maar eens bij het laatste
 


C.B. Firegirl Fastlex veel plezier, iedereen veel plezier. ik heb nog wat pogingen ondernomen maar ik ga er niet zijn.


Wacht dus niet op mij!
 
Misschien wat huishoudelijke dingetjes wat we moeten afspreken:

-Ik wacht jullie rond 11:30 op het marktplein in Ulestraten op.

-Ik heb met de kastelijn van cafe "de "Huppel" geregeld dat daar koffie en vlaai (tegen betaling) gereed staat. Het Cafe ligt op het marktplein, dus dat kan niet missen. Ik heb zelf 6 vlaaien gehaald, en wil €1,- aan jullie vragen voor een lekker stukje LIMBO-vlaai.( dan ben ik uit de kosten)

- Het tankstation ligt 30 meter van het cafe vandaan, waar je met je pinpas kunt tanken.

- ik bedacht me: een groep van 45 rijders is lastig om in te rijden, laat staan bij elkaar te blijven. Wellicht kunnen we daar met zijn allen rekening mee houden. Zijn er mensen die de route kennen, dan zou dat erg handig zijn.

- Ik stel voor dat ik voorop rijd, en aangeef waar men effe kan doorknallen of stunten. (langs het kanaal, of het stuk tussen Epen en Vaals). Ik zal me over de hele route redelijk aan de snelheid houden. Voor de onervaren rijders onder ons (zijn die er met een VTR??), is het verstandig zich vooraan in de groep te houden. De ervaren rijders moeten de harmonica sluitend houden, en rijden achteraan in de groep.

- We zullen af en toe van de ge-eikte route moeten af wijken, om bijv. in de Maastunnel van Maastricht onze opnames te kunnen maken. Als we nog ergens anders opnames/foto's willen/kunnen maken, moeten we dat morgen even goed afspreken.

- Het stuk tussen Epen en Vaals (zo'n 6km heuvelachtig, mooie bredeweg en (haarspeld-)bochten) loont zich goed voor effe "los" te gaan. Het is misschien een idee om het stuk even heen en weer te rijden, om daarna weer onze route te hervatten. Als we daar zijn aangekomen zal ik uitleggen wat de bedoeling is.

- En als laatste: de mergellandroute is erg druk bezocht met dagtouristen. Zeker als het mooi weer is, zijn er veel fietsers, wandelaars, auto's en andere motorrijders die soms stapvoets-rijden. Let dus op je eigen veiligheid en die van anderen.


VEEL PLEZIER MORGEN! :Y
 
undertail gemonteerd - check
moto gepoetst - check
koeievel gepoetst - check
moto getankt - check
ketting gesmeerd - check
bandenspanning nagezien - check
plannetje afgedrukt - check
op tijd gaan slapen - bijna ;)

ja ik ben er klaar voor :)
FF je lijstje nagegaan... heb wel een probleem... voldoe maar aan 1 punt: undertail .. (zat er al op)...

Kans is dat morgen beetje brak aan kom jongens, net een gezellige verjaardag gehad en de biertjes smaakten ook wel.... :X
 
Vandaag verloopt in vrijwel het hele land droog. Alleen in het zuiden kan nog een enkele bui vallen. Het is aanmerkelijk koeler dan gisteren bij middagtemperaturen die uiteenlopen van 13 graden op de wadden tot lokaal 17 graden in Limburg. De waait uit noordelijke richting en is zwak tot matig van kracht.

Ik trap hem zo aan :] *O* *O*
Zie jullie straks :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan