"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #2

Shoot op Zolder o.l.v. Atmozphere, welke datum?

  • Zondag 9 April

    Stemmen: 1 7,7%
  • Zondag 23 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 7 Mei

    Stemmen: 6 46,2%
  • Zondag 14 Mei

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
nou eeuh ik ga een jaarkaart kopen voor de NS , dus daar ben ik van het jaar wel te vinden!!

Dat is niet verkeerd :9~

Wil ik over een jaar of wat ook eens heen gaan, eerst dit jaar maar eens wat beter op het circuit leren rijden voor ik me daar tussen alles en iedereen begeef, hoop dit jaar naast Assen nog naar Zandvoort en/of Zolder te gaan.
 
Milleinthefield.jpg
 
Dat is niet verkeerd :9~

Wil ik over een jaar of wat ook eens heen gaan, eerst dit jaar maar eens wat beter op het circuit leren rijden voor ik me daar tussen alles en iedereen begeef, hoop dit jaar naast Assen nog naar Zandvoort en/of Zolder te gaan.

ik heb nog nooit op andere circuits gereden :X
 
Heeft Pilliam (tuono) zijn fiets al verkocht??
En waarom zou je het niet doen? Aan de fietsen ligt het niet...
Dit is tenminste een mooie actie!

Het ligt zeker niet aan de fiets, maar een vriend van me was er ook nogal actief.
En die had me toch een partij speling op zijn balhoofd op het laatst.
9en niet dat kwam niet omdat hij telkens te lomp neer kwam want dat viel reuze mee ;) )
En ik ben ook wel te bang om gigantisch op mijn plaat te gaan. Heb ik een aantal keren zien gebeuren bij anderen. Das me het niet waard.
 
wheelien zegt me wel wat , maar het lukt me niet, in eerste wel, maar tweede niet, laatste tijd niet geprobeerd, maar wat me wel opvalt is dat hij onderin sterker geworden is met die open airbox en die uitlaten :?
 
haha

lol , ik heb goed nieuws voor de mensen die een 2006 model gaan kopen , ook deze kan op zijn achterwiel :)

en overkill??? kijk dat frame van deze foto , das pas overkill , mooie motor maar dat frame das echt spuug lelijk?!?! |(

full


nu houd ik op met de plaatjes :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan