"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #2

Shoot op Zolder o.l.v. Atmozphere, welke datum?

  • Zondag 9 April

    Stemmen: 1 7,7%
  • Zondag 23 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 7 Mei

    Stemmen: 6 46,2%
  • Zondag 14 Mei

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie review
maar heel veel is er toch niet veranderd bij de 2004, alleen dan voor en achtervork
Blijft een heerlijke fiets
qxth8l.jpg

qxthds.jpg

qxthj5.jpg
 
Zal die van mij er ook maar eens bijzetten, voor sommige zal deze wel herkenbaar zijn denk ik.... staat ook al op andere sites. De foto is niet echt goed, lijkt wel of het regent ofzo haha :)
full
 
Laatst bewerkt:
joh lijkt precies een tuono zo als hij geen kopkuipbestickering heeft :P



ik krijg normaal gezien morgen een eerste kijker die serieuze intresse heeft, allemaal duimen eh manne,zoveel te sneller komt de shoot eraan ;)
 
vandaag superbike kroonplaat besteld bij dealer , dan alleen nog eens kijken voor zijkapjes,luchtinlaten en kopkuipje om naked te kunne gaan

edit:

iemand ervaring met http://www.mss-pro-mille.de/ bestellen? zoja, hoe ging het in zen werk?
 
Laatst bewerkt:
joh lijkt precies een tuono zo als hij geen kopkuipbestickering heeft :P

Ja klopt wel, komt ook omdat er een superbike stuur opzit ;) als je de zuikuip wegdenkt is het een tuono.. overigens heb ik die stickers van de topkuip een tijdje geleden van jou overgenomen .. :) heb ze er alleen nog niet opgeplakt.. wacht nog effe op het betere weer :9~
 
vandaag superbike kroonplaat besteld bij dealer , dan alleen nog eens kijken voor zijkapjes,luchtinlaten en kopkuipje om naked te kunne gaan

edit:

iemand ervaring met http://www.mss-pro-mille.de/ bestellen? zoja, hoe ging het in zen werk?
Zelf geen ervaring mee, maar op Italobikes.de zijn ze er over het algemeen tevreden over. Er worden zelfs producten van MMS nu door andere Online shops verkocht(of dat echt iets zegt over de kwaliteit moet je zelf beoordelen)

Voor het hoe en wat zou ik gewoon even een mailtje sturen ;)
 
Ja klopt wel, komt ook omdat er een superbike stuur opzit ;) als je de zuikuip wegdenkt is het een tuono.. overigens heb ik die stickers van de topkuip een tijdje geleden van jou overgenomen .. :) heb ze er alleen nog niet opgeplakt.. wacht nog effe op het betere weer :9~


i kneuww ;)

bij de weg, je voorste schijven zijn ook niet origineel zie ik(oudere ducati/aprilia rs250 brembo schijven geloof ik)

heb nog een 2de IP tanksticker(ong 15 * 15 cm) en 2 kleinere flankexemplaren die ik niet heb gebruikt omdat die er al opzaten bij mij ligge hier die ik na verkoop van motor wel wegdoe, had er een extra besteld bij men set omdat dat wel eens problemen kon opleveren met plakken in die uitsparing... al bij al is het met weinig blaasjes (ff doorprikken) en een heel klein naadje perfect gegaan met de water en zeep techniek :)
 
i kneuww ;)

bij de weg, je voorste schijven zijn ook niet origineel zie ik(oudere ducati/aprilia rs250 brembo schijven geloof ik)

oog voor detail hoor :} klopt inderdaad, vorige eigenaar heeft deze erop laten zetten nadat de orginele schijven krom getrokken waren. Vertelde me dat het dezelfde waren als degene die op de ducati 999 zitten, blijkt toch niet zo te zijn, zien er anders uit. Zijn ook niet hetzelfde als de rs 250, deze zijn in ieder geval wel zwevend maar van welk type het is weet ik dus niet... kan ik verder ook niet vinden op internet.

Dit zijn ze dus in het groot, ziet iemand wat bekends hieraan?

full
 
ze lijken fel op die van een rs250 maar denk eerder als het al brembo's zijn(staat erop,moet je kunne zien...) dat ze dan van een duc SS afkomen

maakt niet veel uit, meeste brembo's zijn half zwevend en ze remmen allemaal als een anker ;) ( als ze goed afgesteld zijn :) )

pffff zit hier vol ongeduld op een telefoontje van de geintresseerde te wachten die namiddag zou langs komen om te kijken en te praten...

en 't wachten duurt zo lang eh :(
 
wou eigelijk de set in een keer verkopen,
zal nog ff wachten of ik niemand heb die alles wil en anders zijn ze voor jou...

pfff nog niemand gezien of gehoord vandaag,had kunne gaan werken maar gepast omdat ik vandaag een afspraak had met die geiintresseerde :r
heel erg leuk dat hij al een 2de keer niet komt opdagen :Z -O-
 
wou eigelijk de set in een keer verkopen,
zal nog ff wachten of ik niemand heb die alles wil en anders zijn ze voor jou...

pfff nog niemand gezien of gehoord vandaag,had kunne gaan werken maar gepast omdat ik vandaag een afspraak had met die geiintresseerde :r
heel erg leuk dat hij al een 2de keer niet komt opdagen :Z -O-

Vrij onbeschoft, hij verdiend je motor gewoon niet.
 
en hij laat dus lekker niks horen,niet via tel zoals beloofd en blijkbaar niks via mail....

begint weer lekker op de vorige verkoop te lijken :r

als ik 'm via mail nog te horen krijg zal hij toch te horen krijgen dat hij enkel een afspraak via tel kan regelen indien hij intresse heeft :r
 
Ja wanneer Zolder??
Wordt het een zaterdag of een zondag?

Ben druk bezig mn motor is ff klink te poetsen. Wat een troep komt er van die achterbrug af zeg!
Ik poets alles met lampenolie, het vet en vuil veeg je dr zo vanaf voor nog geen 3€ de fles *O*
Kan die mooi bling bling op de foto :Y
 
van zodra men spullen verkocht zijn koop ik er fotoshit voor....

kan nu ook wel mooie foto's maken maar als ik zo'n ultrawide angle lens heb op mijn nieuwe FF kamera kunne we zo'n leuke foto in de pitstaat maken met alle rsv's langs mekaar :)

en op locatie evt wat leuke action pics,mooie bochtjes genoeg te pikken hier in de buurt :)
 
zo net de 'geiintresseerde' toch ff aan de lijn gehad eindelijk, hij verontschuldigde zich voor het niet laten weten dat hij niet kon(vergeten)

zou ie zaterdag proberen te komen en eerst bellen ....
pfff waar is de tijd dat iedereen zo hevig en geil was om zsm zijn motor te kunne ophalen , ik kon er nooit van slapen en maakte heel 't gezin gek :9

pfff nu nog es terug wat intresse wekken voor mijn overal en laarzen...
 
zo net de 'geiintresseerde' toch ff aan de lijn gehad eindelijk, hij verontschuldigde zich voor het niet laten weten dat hij niet kon(vergeten)

zou ie zaterdag proberen te komen en eerst bellen ....
pfff waar is de tijd dat iedereen zo hevig en geil was om zsm zijn motor te kunne ophalen , ik kon er nooit van slapen en maakte heel 't gezin gek :9

pfff nu nog es terug wat intresse wekken voor mijn overal en laarzen...

Inderdaad ja, als ik naar een motor ging kijken die ik heel graag wil hebben, kan ik de hele week niet slapen :P vergeten, flikker toch op man, zoiets vergeet je niet :r mooie slappe zak, zou dr niet teveel van verwachten :N

En goed, mocht die kerel wel komen, poot uitdraaien die gast :Y

Hoop het voor je dat het wat wordt :9 (ook voor "ons" zelf uiteraard, komt de shoot weer een stapje dichterbij :+ )
 
Inderdaad ja, als ik naar een motor ging kijken die ik heel graag wil hebben, kan ik de hele week niet slapen :P vergeten, flikker toch op man, zoiets vergeet je niet :r mooie slappe zak, zou dr niet teveel van verwachten :N

En goed, mocht die kerel wel komen, poot uitdraaien die gast :Y

Hoop het voor je dat het wat wordt :9 (ook voor "ons" zelf uiteraard, komt de shoot weer een stapje dichterbij :+ )

En zijn we eindelijk af van die steeds weer voorbijkomende enorme hoeveelheid foto's :+ ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan